Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 3!

23-07-2025 18:55 97 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze deel 3 van dit topic.

Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee? :cheer2:

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND:BIJZONDERHEDEN:
_Mathilde_384e 👧🏻
Teresita312e en 3e 👧🏻 👧🏻
Tederheid261e♥️ Meisje
Celeste23281e 🧒🏻
Mylissy291e♥️
Mwrosa29 1e 🧒🏻
Zoraeva311e♥️ Jongen
Xenn31 2e 👧🏻
Adnil1e♥️ Meisje
Wishful-Thinking403e♥️
JaMaar311e♥️
Mittensz271e♥️
Delphinia35 2e 🧒🏻
Neehoorn382e♥️
Nickii323e 🧒🏻
Florence291e♥️
Merel90332e♥️
Isabel2535 4e 👧🏻
Donut331e♥️ Meisje
Orang23361e♥️ Meisje
_Amber_29 2e♥️
Wolkenkrabber312e ♥️
Semlar311e ♥️
Libe40 2e♥️ meisje
Zonnegloed30 1e ♥️ 1e ivf poging raak
Fidei30 🤰🏻 1e
Yavana27 🤰🏻 1e
Knorrig24281e
Fleurig31 1e
Katermeloen32 1e
Koffiehagedis35 1e ♥️
Broodkruimel1984404e
Wat spannendddd!!! En zo fijn dat het goed was !!
Zonnegloed schreef:
01-08-2025 13:34
Hier een goede termijnecho :)
Eerste trimester zit er bijna op. :cheer:
♥️♥️♥️ Wat een belangrijke mijlpaal!
Wat ontzettend fijn, gefeliciteerd Zonnegloed!!
Fijn Zonnegloed!🥰
Groetjes!
Broodkruimel, wanneer begin je nu ook alweer met prikken? Na deze cyclus? Kort protocol toch, of heb ik het verkeerd onthouden... Ik gun jou en je nieuwe partner heel erg dat kindje samen ♥️
Wat lief Mathilde. Ik heb een dezer dagen m’n eisprong, we zijn nu op vakantie. Over 2 weken dus menstruatie en dan idd beginnen te prikken, het korte protocol. Goed onthouden! Ik probeer er nog niet teveel aan te denken, het zal z’n weg wel vinden. En dan hopelijk idd gauw een positieve test 🍀
Aah nog even genieten van de vakantie met nog lekker de hoop op een spontane zwangerschap!
En ik weet nog dat ik bij dat protocol dacht - chill, lekker doorpakken met die handel 😅

Ik blijf je volgen hoor 😉, kom maar door met dat laatste klavertje🍀
Inmiddels op het laatste wachtbankje voordat het traject begint. We hebben ons als konijnen gedragen dus daar kan het niet aan liggen 😅 nog een weekje geduld 🍀
Spannend broodkruimel! Ik duim hier nog hoor.

En Zonnegloed, wat fijn dat het zo goed gaat!

Ook leuk om nog wat van de rest te lezen en om over de kriebels voor een tweede te lezen.
Wat betreft ervaring met dicht op elkaar: ja dat is even pittig, maar ook wel heel leuk hoor! En je groeit erin. (Hier zitten ze anderhalf en 2 jaar uit elkaar). Ik vond het vooral pittig omdat 2e een huilbaby was, maar dat is met elk leeftijdsverschil pittig denk ik.

Hier is onze derde alweer 11 maanden en alle interactie is zo leuk om te zien. Hij ontwikkelt zich zo snel en vind het dan jammer dat dit de laatste keer is om dat mee te maken. Tegelijkertijd is 3 jongens echt druk zat zo. Ze kunnen wel nu al ontzettend leuk met elkaar spelen :heart:
Dank je wel Nickii!

Respect voor jou hoor! 3 kids zo dicht op elkaar. Mijn oudste 2 schelen 2 jaar en die daarop kwam ruim 4 jaar later en dat vond ik toch wel een verademing. Die andere 2 gingen naar school dus alle tijd voor de baby. Wel een nadeel dat je dan weer opnieuw de nachten, flesjes en luiers in moet maar ik vond het toch wel fijner dan 2 jaar er tussen. Als je goede slapers hebt scheelt het denk ik wel veel, dat is hier de eerste 2 jaar (per kind dus) zeker niet het geval geweest en nu kan ik inmiddels zelf niet meer doorslapen 🤣🤣 benieuwd of dat ooit nog beter wordt…
Broodkruimel begin jij deze week met prikken?

En Zonnegloed super fijn van de goede termijnecho! Voel je je goed verder?

Hier ook wel al wat kriebels voor de tweede, maar onze kleine slaapt nog steeds slecht (meerdere keren per nacht wakker) dus ik durf het nog lang niet aan denk ik haha.
Ja dat is wel de bedoeling. Eerste bloed gespot dus eerdaags het ziekenhuis bellen als het doorzet.
dat is jammer broodkruimel!
Ik duim voor je dat het snel gaat met het traject!
Vanochtend de uitgangsecho gehad, vnvd starten met prikken. Donderdag controle om 7.15u en dan door naar het werk 😊
Spannend spannend!
Vanmiddag 3e echo gehad, maandagochtend nog eentje en dan wordt hoogstwaarschijnlijk voor woensdag de punctie gepland. Er zitten 5 a 6 follikels in de race… Voor mijn leeftijd en lage amh een prima score denk ik… We gaan ervoor!
Ik duim voor je ! 💪
Ik duim Broodkruimel!
Succes broodkruimel!
Groetjes!
🤞🏻🤞🏻
Ben benieuwd morgen!
Jeej Broodkruimel, laat maar lekker groeien allemaal! Ik duim voor een goede oogst woensdag :heart:
Ik duim ook heel hard mee voor je Broodkruimel!
Dank je wel allemaal.

Morgen de punctie..
Ik begin hem aardig te knijpen…
Komt goed Broodkruimel! Meestal duurt het echt kort en duurt de voorbereiding langer. Krijg je een roesje of pijnstilling via infuus/beide?
Heeel veel succes en daarna lekker even rust met het al het geprik!
Hele spannende week is dit. Ik hoop zó dat je elke keer goed nieuws gaat krijgen!
Dank je wel. Ik heb een Naproxen / pcm spiegel opgebouwd vanaf zondag. Morgenochtend nog een dubbele dosis van beide en dan in het ziekenhuis een verdovende prik in mijn bil? Ik heb ook nog een oxazepam voor het slapen vnvd maar denk dat ik die morgenochtend neem..? Dat zal niet uitmaken toch? Spuit mij maar plat hahaha… vanavond voor het eerst niet prikken, dat zal wel even gek zijn… Ik vraag me af of al die hormonen zn werk wel doen bij mij want ik merk er dus helemaal niks van en heb ook maar een paar follikels.. mede door mn leeftijd natuurlijk maar had verwacht dat ik me wel anders zou voelen…

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven