Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 3!
woensdag 23 juli 2025 om 18:55
Bij deze deel 3 van dit topic.
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee?
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee?
| NAAM: | LEEFTIJD: | NOD: | KIND: | BIJZONDERHEDEN: |
|---|---|---|---|---|
| _Mathilde_ | 38 | 4e | | |
| Teresita | 31 | 2e en 3e | | |
| Tederheid | 26 | 1e | ||
| Celeste23 | 28 | 1e | | |
| Mylissy | 29 | 1e | ||
| Mwrosa | 29 | 1e | | |
| Zoraeva | 31 | 1e | ||
| Xenn | 31 | 2e | | |
| Adnil | 1e | |||
| Wishful-Thinking | 40 | 3e | ||
| JaMaar | 31 | 1e | ||
| Mittensz | 27 | 1e | ||
| Delphinia | 35 | 2e | | |
| Neehoorn | 38 | 2e | ||
| Nickii | 32 | 3e | | |
| Florence | 29 | 1e | ||
| Merel90 | 33 | 2e | ||
| Isabel25 | 35 | 4e | | |
| Donut | 33 | 1e | ||
| Orang23 | 36 | 1e | ||
| _Amber_ | 29 | 2e | ||
| Wolkenkrabber | 31 | 2e | | |
| Semlar | 31 | 1e | | |
| Libe | 40 | 2e | ||
| Zonnegloed | 30 | 1e | | |
| Fidei | 30 | | 1e | |
| Yavana | 27 | | 1e | |
| Knorrig24 | 28 | 1e | ||
| Fleurig | 31 | 1e | ||
| Katermeloen | 32 | 1e | ||
| Koffiehagedis | 35 | 1e | | |
| Broodkruimel1984 | 40 | 4e |
zaterdag 2 augustus 2025 om 10:52
woensdag 6 augustus 2025 om 22:11
woensdag 6 augustus 2025 om 22:16
donderdag 14 augustus 2025 om 09:14
Spannend broodkruimel! Ik duim hier nog hoor.
En Zonnegloed, wat fijn dat het zo goed gaat!
Ook leuk om nog wat van de rest te lezen en om over de kriebels voor een tweede te lezen.
Wat betreft ervaring met dicht op elkaar: ja dat is even pittig, maar ook wel heel leuk hoor! En je groeit erin. (Hier zitten ze anderhalf en 2 jaar uit elkaar). Ik vond het vooral pittig omdat 2e een huilbaby was, maar dat is met elk leeftijdsverschil pittig denk ik.
Hier is onze derde alweer 11 maanden en alle interactie is zo leuk om te zien. Hij ontwikkelt zich zo snel en vind het dan jammer dat dit de laatste keer is om dat mee te maken. Tegelijkertijd is 3 jongens echt druk zat zo. Ze kunnen wel nu al ontzettend leuk met elkaar spelen
En Zonnegloed, wat fijn dat het zo goed gaat!
Ook leuk om nog wat van de rest te lezen en om over de kriebels voor een tweede te lezen.
Wat betreft ervaring met dicht op elkaar: ja dat is even pittig, maar ook wel heel leuk hoor! En je groeit erin. (Hier zitten ze anderhalf en 2 jaar uit elkaar). Ik vond het vooral pittig omdat 2e een huilbaby was, maar dat is met elk leeftijdsverschil pittig denk ik.
Hier is onze derde alweer 11 maanden en alle interactie is zo leuk om te zien. Hij ontwikkelt zich zo snel en vind het dan jammer dat dit de laatste keer is om dat mee te maken. Tegelijkertijd is 3 jongens echt druk zat zo. Ze kunnen wel nu al ontzettend leuk met elkaar spelen
donderdag 14 augustus 2025 om 09:41
Dank je wel Nickii!
Respect voor jou hoor! 3 kids zo dicht op elkaar. Mijn oudste 2 schelen 2 jaar en die daarop kwam ruim 4 jaar later en dat vond ik toch wel een verademing. Die andere 2 gingen naar school dus alle tijd voor de baby. Wel een nadeel dat je dan weer opnieuw de nachten, flesjes en luiers in moet maar ik vond het toch wel fijner dan 2 jaar er tussen. Als je goede slapers hebt scheelt het denk ik wel veel, dat is hier de eerste 2 jaar (per kind dus) zeker niet het geval geweest en nu kan ik inmiddels zelf niet meer doorslapen
benieuwd of dat ooit nog beter wordt…
Respect voor jou hoor! 3 kids zo dicht op elkaar. Mijn oudste 2 schelen 2 jaar en die daarop kwam ruim 4 jaar later en dat vond ik toch wel een verademing. Die andere 2 gingen naar school dus alle tijd voor de baby. Wel een nadeel dat je dan weer opnieuw de nachten, flesjes en luiers in moet maar ik vond het toch wel fijner dan 2 jaar er tussen. Als je goede slapers hebt scheelt het denk ik wel veel, dat is hier de eerste 2 jaar (per kind dus) zeker niet het geval geweest en nu kan ik inmiddels zelf niet meer doorslapen
maandag 18 augustus 2025 om 09:46
dinsdag 2 september 2025 om 15:55
dinsdag 2 september 2025 om 19:13
Dank je wel. Ik heb een Naproxen / pcm spiegel opgebouwd vanaf zondag. Morgenochtend nog een dubbele dosis van beide en dan in het ziekenhuis een verdovende prik in mijn bil? Ik heb ook nog een oxazepam voor het slapen vnvd maar denk dat ik die morgenochtend neem..? Dat zal niet uitmaken toch? Spuit mij maar plat hahaha… vanavond voor het eerst niet prikken, dat zal wel even gek zijn… Ik vraag me af of al die hormonen zn werk wel doen bij mij want ik merk er dus helemaal niks van en heb ook maar een paar follikels.. mede door mn leeftijd natuurlijk maar had verwacht dat ik me wel anders zou voelen…
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in