Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03


Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren
Deze week dus weer een paar testers, spannend, ik hou het topic in de gaten. Ikzelf ga volgende week zondag al testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, 10dpo ben ik dan 🤞

Hoeveel dpo ben jij deze woensdag Vlavi?
9 á 10 dpo ongeveer (heb geen ovulatietest gebruikt) dat is 6 dagen voor mijn nod, volgens clearblue is dat betrouwbaar... Spannend inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ja redelijk grote kans dan dat ie positief uitslaat als je zwanger bent! Al helemaal als je nu zulke kenmerkende symptomen hebt die je nog niet eerder hebt gehad, dan kan je direct testen of het door zwangerschap komt.
Alle reacties Link kopieren
Nou jongens, omowitte test. Ik wacht nu maar gewoon tot menstruatie start. Pffffff lekker verloop zo, maakt me alleen maar nóg onzekerder.

Snap @Kokoro heel goed. Heb ook zitten denken over even afstand doen als deze ronde niet raak zou zijn.
Heel raar Maria. Ik heb oprecht geen twijfel over je test van gisteren, het streepje leek vooral hier roze en niet grijs oid https://imgbb.com/zNVdjh9 . Misschien stiekem toch iets meer verdunde urine? Ik zou door testen. Dit is precies wat Larv ook had. Een paar dagen teste ze weer positief.
Hmmm vreemd... en gekmakend ook. Die emoties die steeds van links naar rechts gaan...
Alle reacties Link kopieren
Oww Maria.. knuffel voor jou, deze onzekerheid is echt ruk... :hug:

Spannend Vlavi!
Net wat herinnering zegt, weer veel verversen van het forum deze week!

Het is zo gek dat je zo met mensen mee gaat leven die je alleen via een schermpje 'kent', maar wel echt fijn meeleven zo met elkaar!

Al snap ik ook echt dat sommigen even afstand willen nemen! Sterkte meiden!
Alle reacties Link kopieren
He Maria hoe kan dat nou?? Voor mij is er ook geen twijfel mogelijk dat ik een tweede streepje zie. Heb je een test van hetzelfde merk gebruikt? En/of misschien een zwangerschapstest gebruikt vandaag die een hogere drempelwaarde heeft?
Alle reacties Link kopieren
Daanstje schreef:
30-11-2020 07:53

Het is zo gek dat je zo met mensen mee gaat leven die je alleen via een schermpje 'kent', maar wel echt fijn meeleven zo met elkaar!
Ja inderdaad! Heb nu ook echt het gevoel dat ik jullie ken 🤣 Noem jullie nog net niet bij nickname als ik het over het topic heb met mijn man :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een mindfuck hé
Maar ik had het inderdaad ook
Op dinsdag tuurstreepje toen op woensdag niks en toen op vrijdag weer getest en toen wel duidelijk een streep die man ook zag
Dus heb nog wel wat hoop voor je Maria!

Voor jou ook spannend Vlavi, klinkt dan toch anders dan anders qua symptomen!
Alle reacties Link kopieren
Maria, al een voorzichtige gefeliciteerd!

Daanstje, op die manier valt er weinig te ontkennen inderdaad.

Vlavi, spannend al die symptomen!

Koetjes, balen dat je ongesteld bent geworden :(.

Kokoro, helaas kun je gevoelens ook niet altijd controlere :-(. Je moet vooral doen wat voor jou prettig voelt! Maar je blijft niet als enige achter hoor. maar 30% wordt zwanger in de eerste 3 maanden en 70% in het eerste halfjaar. Dus er is nog zeker hoop!

Hier gebeurd er niet zoveel, nu weer op de wachtbank voor de volgende ovulatie. Baal nu vooral dat ik zo lang heb gewacht met stoppen met de pil.. voor mijn gevoel had ik meer kans gehad om snel na de bruiloft zwanger te raken (is natuurlijk onzin en zit alleen in mijn hoofd) als ik eerder was gestopt, maar zo voelt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Herinnering schreef:
30-11-2020 08:59
Ja inderdaad! Heb nu ook echt het gevoel dat ik jullie ken 🤣 Noem jullie nog net niet bij nickname als ik het over het topic heb met mijn man :hihi:
Ik wel!
Wij hebben net even doorgenomen in bed wat jullie zeggen over mijn testen.
"Kokoro - weet je wel, die heel veel weet - die zegt dat er geen twijfel mogelijk is dat er gister een streepje zat, kijk ze heeft zelfs de foto negatief gemaakt! En Larv heeft dit dus óók meegemaakt!" :lol:
Vriend: "oh ja, ja..."

Ja, Larv, heb even terug zitten lezen en vond jouw test-avontuur. Kan me nu niet voorstellen dat het bij mij dan ineens hetzelfde gaat als bij jou..maar wie weet. Morgen komen er weer testen binnen en - mocht ik nog niet ongesteld zijn - test dan woensdagochtend weer.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Maria, de reactie van je vriend staat er nu lekker droog. Maar ben nieuwsgierig, heb je vandaag een andere test gebruikt dan die je de eerste keer hebt gebruikt? Volgens mij kan dat veel schelen. En verder nog iets van symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Herinnering schreef:
30-11-2020 09:39
Hahaha Maria, de reactie van je vriend staat er nu lekker droog. Maar ben nieuwsgierig, heb je vandaag een andere test gebruikt dan die je de eerste keer hebt gebruikt? Volgens mij kan dat veel schelen. En verder nog iets van symptomen?
Haalde net m'n test weer uit de prul en zag toch een licht plusje - TELT NIET, maar was toch leuk.
Ik deed de prullenbak trouwens open om de bijsluiter nog even te lezen om de drempelwaarde hCG te checken. Die van gister testte op 10 IU/l (merk: 2Besure) en die van vandaag op 25 IU/l (early Kruidvat)

Tja symptomen..ik geloof het niet echt. Zit denk eerder tussen mijn oren. Wel krampjes, gevoelige borsten, gister niet echt trek in eten, maar ik was dan ook van hot naar her aan het rennen dus misschien was er geen ruimte voor honger in mijn planning.

Ik meld me woensdagochtend weer! Bedankt voor het meedenken jongens!!
Alle reacties Link kopieren
Herinnering schreef:
30-11-2020 08:59
Ja inderdaad! Heb nu ook echt het gevoel dat ik jullie ken 🤣 Noem jullie nog net niet bij nickname als ik het over het topic heb met mijn man :hihi:
Hahaha dit doe ik echt :hihi: met sommige namen is dat ook echt raar.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
@Maria die van gister is dus ruim 2 x zo gevoelig? Er is echt nog hoop hoor!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dat biedt hoop Maria!! Dan is er nog zeker goede hoop dat het over 2 dagen gewoon duidelijk positief is! Ik hoop het enorm voor je! Dit worden wel even 2 lange dagen wachten denk ik haha
Wat een rollercoaster Maria! Ik duim met de rest mee dat het gewoon aan de verschillende testen ligt...(en dat klinkt heel aannemelijk toch!)
Alle reacties Link kopieren
Succes met wachten Maria 💪

Haha heel grappig dat veel zelfs bij nickname onze verhalen doorvertelt aan partner 🤣
Ha, kijk, andere drempelwaarde. Heel flauw dat die van kruidvat "early" heet terwijl de drempelwaarde standaard 25 is.
Alle reacties Link kopieren
Wat maf, dat die drempelwaarde daar veel hoger is.

Ik leef wel echt met je mee hoor Maria, wat een rollercoaster dit!

Vlavi! Spannend! Ik heb vandaag een aantal heule domme dingen gedaan op mijn werk( in de categorie: mijn grootste blunder ooit) . Ik hoop dat ik zwanger ben en de dementie nu al begint, heb ik tenminste een excuus :monkey: . Ook ik heb wat gekke afscheiding en onwijze honger. Maar zit met een vergrootglas op alles joh.

Roos: heel herkenbaar, ik denk nu ook: was ik maar een jaar eerder begonnen :)

Mijn vriend en ik hebben een running gag. Hij verstond de eerste keer dat ik op het FIFA forum zat en begreep er geen jota van dat ik op een voetbalforum over zwangerschap aan het praten was. Jullie zijn dus de Fifa dames :rofl:
Hahaha fifa :yes: Ik ben nu wel benieuwd naar de blunders eerlijk gezegd, verteeeeelll!!

Gekkenhuis Maria!! Spannend hoor...

Ik weet t niet, de gevoeligheid van mijn borsten is niet weg maar wel minder geworden, dus nu denk ik weer dat het loos alarm is. Zie het woensdag wel.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Fifa forum, gezellig kletsen over zwangerschap daaro :rofl: Ik ben ook benieuwd naar de blunders!

@Vlavi, vervelend die schommelingen in symptomen he! Pff nog twee nachtjes slapen voor jou 😂 Of voelt het niet zo?

@Roossie, herkenbaar dat gevoel! Begin ik af en toe ook te krijgen. Maar dan denk ik weer aan hoe ik erin stond vóórdat ik stopte met de pil, ik was toen echt nog teveel met andere leuke dingen bezig. Dit is verder wel echt een tergend traag proces dus begrijpelijk dat het deze gevoelens oproept. Ik heb trouwens gelezen dat "ontpillen" niet per definitie bestaat. Of het klopt weet ik niet, maar wel naar mijn weten 😇 Dus feitelijk gezien was er dan niets anders geweest als je eerder was gestopt.
Egopost:

Dpo 9 hier. Soort D-day zeg maar, maar vandaag blijkbaar opeens niet. Sinds gisteravond buikpijn, vandaag voelt het de hele dag al alsof m’n menstruatie er ieder moment aan komt. Alleen het bijbehorende lichtbruinverlies is er nog niet. Dus dat is anders dan normaal. Wordt helemaal leip van de interne dialogen die daar het gevolg van zijn:
-Het is gewoon zoals altijd op dpo 9, dat bruinverlies komt straks nog dus het zegt niks!
-Maar de buikpijn is wel meer dan normaal, dus wel anders....
-Maar dat slaat nergens op, waar zou die buikpijn anders van moeten zijn dan van een nadere menstruatie!
-Maar is toch wel opvallend dat je al zo lang buikpijn hebt zonder bruinverlies...
-Maar je borsten doen ook bijna niet zeer dus er klopt niks van!
-Maar....

Etc etc. Ik ben meer van het type de pleister er in 1x af hoor! Hier word ik gek van. Ik wéét eigenlijk wel dat het gewoon betekent dat m’n menstruatie eraan komt maar die sprankeltjes hoop zijn irritant hardnekkig.
Ja Bloem echt heel vervelend en vermoeiend he?! Je kan jezelf zo gek maken.. Het is voor mij inderdaad nog 2 nachtjes herinnering, maar ik probeer het van me af te zetten hoor. Want je weet toch eigenlijk gewoon niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven