Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Knap heytan die positiviteit, ik hoop die ook weer te gaan vinden.
Ik vind het hele traject inderdaad wel spannend, maar ben wel heel blij dat er eindelijk wat staat te gebeuren. Geloof er niet meer in dat het ons zonder hulp lukken gaat.
Wonderwens je bent toegevoegd hoor ✌🏻 Had hier even wat hectiek
Nou de positieve vibe is met de noorderzon vertrokken. Nu vooral labiel haha. Op en af. Erg moe ook, dat had ik de vorige keer toen ik zwanger was ook, dus zit mezelf helemaal gek te maken. Niet echt handig. Nog 1 dag en dan weten we meer.

Hoe gaat het met jullie?
Nou vannacht heb ik getest, wit :(
Maar ook nog niet ongesteld, zal straks dan wel doorbreken.. Ben minder kapot dan ik dacht gelukkig, maar baal wel zeg!
Aah wat ontzettend balen Heytan :hug:
Gisteravond is het doorgebroken, ronde 3 is dus officieel mislukt :( door naar ronde 4 dan maar weer. Ik moest ook een evaluatie plannen als dit niet ging lukken, dus ben benieuwd.
@heytan ooh khad zo een goede hoop!
:hug: heytan
Ik ook sparky haha, was ook verbaasd dat het niet zo was. Stom! Nouja, vorige keer was ronde 4 onze lucky ronde, dus wie weet ;)
He balen heytan!!! Niet leuk😢 maar vol goede moed weer verder👍🏻

Hier sinds vrijdag aan het “menstrueren” Na het afbreken van deze poging door teveel follikels zou het een ovulatie bloeding kunnen zijn of afbreken van slijmvlies door de vele follikels... ik heb gebeld maar poli weet ook niet wat het is.. ondertussen gaat het bloeden gewoon door🤷‍♀️ 3 kilo aangekomen en een humeur waar je bang van wordt.
Bah blueberry, wat een gedoe! Op welke cyclusdag zit je nu dan? Dikke knuffel voor jou, dit was al een rotronde, maar zo is het helemaal niks! Hopelijk trekt het snel weg en kan je weer door, als je er aan toe bent!
@heytan & @blue
Wat klote allebei!! Dikke knuffel voor jullie..
Zoveel respect voor iedereen, elke keer die teleurstelling en dan toch de moed en hoop weer kunnen verzamelen voor de volgende ronde, t is allemaal niet niks!

Ik heb morgen een fm. Vorige ronde op dag 10 en mocht toen gelijk ovitrelle spuiten, nu op dag 11 dus hoop maar dat dat niet uitmaakt..
Zit op dag 19. Dus verwacht dat ik over een week a 1,5 mijn menstruatie. Dan hopelijk door naar de volgende ronde...

Maureen ook weer spannend!! Hopelijk groeit er genoeg👍🏻
Hi allemaal,
Nou weer 3 knaleieren, dit keer met de nadruk op knal, want er was er 1 al 26mm en stond op knappen. Advies dus om zelf te klussen. IUI volgt dan woensdag, al vraag ik me af of dat dan nog wel zin heeft........
Oeh wauw, inderdaad knaleieren. Woensdag is inderdaad wel laat, waarom niet morgen?
Maar woensdag is alsnog wel een kans hoor, ik ben zwanger geworden met 2 knaleieren van 22 en 23 mm, die dag pregnyl gespoten en dus 1,5 dag later de iui. Maar als het niet goed voelt, kan je er misschien even over bellen? Succes ermee, wel fijn dat je eitjes zo goed groeien!
Hopelijk kan je wel positief blijven, want je hebt zeker een mooie kans deze ronde. Zelfs als de iui 12 tot 24 uur na de eisprong komt, kan het nog heel goed lukken!

Gek hoor blue, gelukkig hoef je niet superlang te wachten, al voelt anderhalf week misschien wel lang. Hopelijk vliegen de dagen voorbij!

Ik heb morgen weer een uitgangsecho. Joepie. En dan volgende week een evaluatie.
@heytan, ik had nog gebeld maar ze zei niet eerder ivm ovitrelle. Denk dat het toch wel goed is gekomen want ik had vanmorgen zo'n ovulatiepijn oefffff
Nu weer 2 weekjes in de wachtstand
Hoe was je echo? Wanneer doen ze dat, een uitgangsecho?
Spannend Maureen, ik ga voor je duimen hoor!
Uitgangsecho is altijd op dag 3 van de cyclus, om te kijken of alles weer schoon is zeg maar. Geen cystes enzo.
Was goed, dus door voor ronde 4.
Zo hier net weer de spuit er in gezet 😂 mijn God ik word nog eens een expert. 2,5 eitje dus dat is ook wel fijn.

Nog 4 rondes op het lijstje.....
Poeh moest weer ff bijlezen alvast sorry als ik niet op iedereen reageer!

@heytan: wat shit dat de 3e poging ook niet gelukt is. Maar ondertussen zit je alweer in de nieuwe ronde dus nieuwe kansen🤞🍀
@blueberry: volg het natuurlijk ook op fb maar hopelijk wordt t bij jou snel weer rustiger zodat je verder kan!
@maureenmichelle: 🤞🍀
@Angel2018:💪🤞

Hier zitten we in de wachtweken.. afgelopen dinsdag inseminatie gehad. 2 mooie eitjes en zaad'telling' was rond de 5 miljoen. Nou je zou zeggen dat er toch minimaal 1 de weg moet kunnen vinden dan.... 🤓
Aangezien ik meestal op de 12e dag na de ovulatie ongesteld wordt zou dit volgende week zondag zijn. Precies de dag dat we 2 jaar getrouwd zijn...
Dat kan een hele mooie dag worden... Maar kan ook een donker(rood) randje krijgen... 🤞
@mattie! Wauw dat zal wel een heel mooi cadeau zijn. We gaan duimen.

Hier vandaag de inseminatie. Had na de pregnyl zo een last van druk op mijn buik.... beetje krampen..... eergisteren gespoten en vandaag in de beugels.
Even bedenken wat het “thema” dit keer zal zijn......
Ik wil graag meeschrijven! Wij gaan voor de 2e. Vandaag iui gehad. 1e ronde weer, erg snel gegaan!
Gebruik clomid & ovitrelle.
Gisteren was mijn ei 15,5 Mn en er bleek een LH piek uit mijn bloed! Dus ik moest vandaag voor iui. Gister en ervoor had ik veel buikpijn en vandaag minder, dus ben bang dat het al te laat is?!?
Moest gister nog wel ovitrelle spuiten, meer ter ondersteuning.

Bij de poging van de zwangerschap ging het net zo, ik kan me alleen niet herinnneren of ik buikpijn had....
Welkom @sleepingbeauty87!
Die onzekerheid is niet fijn!
Nu dus weer 2 weken afwachten?
🤞🍀
Hi allemaal,

Ik ben op facebook wel lid van 2 groepen maar vraag me ineens af of jullie het over een andere groep hebben hahaha🙈

@heytan, oke.. hebben ze het bij mij niet over gehad, doen ze dat alleen als je bekend bent met cystes of miskraam ofzo?? Fijn dat die goed was in ieder geval!!

@mattie, hoe gaat het met het wachten? Ik heb een dag na jou iui2 gehad dus gaan gelijk op. Mij gaat t wachten nog redelijk goed af, maar dat heb ik meestal wel de eerste week haha

@Angel, ook weer spannend toitoitoi🍀
@sleepingbeauty, welkom!!!

Hier vd week even een flinke huilbui gehad toen een vriendinnetje van wie ik t nog niet had zien aankomen vertelde dat ze zwanger was.. oef wat voelde ik me even een complete mislukkeling zeg.. en dan nog de goedbedoelde woorden van me vriend die me ook in het verkeerde keelgat schoten hahaha maar gelukkig luchtte de huilbui behoorlijk op en zijn we nu weer positief...
Dat verkeerde keelgat verhaal dat ken ik wel ja. Vreselijke dingen

Jij zit in 2 andere groepen op fb.... mocht je nog een 3e groep willen wees welkom.... stuur me dan even een pb
Mattie: ja 2 weken! Pffff
MaureenMichelle: zo herkenbaar! Pfff

Hebben jullie een Viva fb groep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven