Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Sparkly welke pregnyl heb je gezet 5000 of 10000
Pregnyl kent een halfwaarden tijd. Iedere dag halveer je het getal en kom je uit rond de 9 a 10 dagen bij de 5000
Dussssss mocht jij de 5000 gebruikt hebben ga ik
Je gewoon stiekem
Feliciteren 👶🏻 Ik zou er een clear Blue tegen aan gooien met een digitaal scherm 🍀

5000
2500
1250
Etc
Alle reacties Link kopieren
@angel2018 ik had idd de 5000 eh 😊
Dat wordt morgen met gierende banden naar de drogist 😂 of VAnavond nog voor morgen ochtend , is toch wel
Een supermarkt in de buurt open.....

Maar naast het wazige streepje nog meer klachten?? Of blije onzekere twinkeltjes in je buik
Alle reacties Link kopieren
@angel2018
Ik heb eigenlijk niets van symptomen buiten pijnlijke tepels af en toe en wat ik anders nooit heb puistjes..
ik ga morgen nog eens opnieuw testen eerst met wat nog thuis ligt en daar op afgaan 😀. Zou mooi zijn na de eerste iui 🤞🏻
Scheelt je een hoop mmm ritjes als het raak is. Weet nog heel goed dat wij in 1x zwanger werden van onze zoon. Heb wel 6 testen gedaan! Jaren bezig en dan met een shot raak ..... gun het je van harte. Hou ons op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Testje was deze morgend vager dan gisteren dus t zal toch wel nog van pregnyl komen dan :(
Alle reacties Link kopieren
@Sparky2018 wat een enorme teleurstelling...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen een meting gehad. 1 blaasje van 11mm. Donderdag weer heen. Misschien dan de andere eierstok ook nog cellen?
Ik heb geen idee maar volgens mij kan ik hier wel blij mee zijn.
Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kon het toch niet houden en heb een andere test gekocht 😊http://nl.tinypic.com/view.php?pic=amds ... 83t8aSAzYU

Sian
Op welke CD zit je?
@sparkly het zou ook kunnen zijn dat je eigen lijf wat tijd nodig heeft om de hormonen aan te maken voor een knaller. Daarom ben ik ook bij een lichte streep pro digitale test. Ze zeggen toch altijd een streep is een streep. De ene heeft een vaag streepje en de ander een knaller.... ieder mens is anders... en iedere positieve test ook. Ik duim nog even voor je.

@sian.
Iedere eicel is mooi toch! Ook hierin is het afhankelijk wanneer ze de echo doen en hoe regelmatig he cyclus is
Alle reacties Link kopieren
@Sparky; hoeveel DPO nu? Ik zie wel een duidelijke streep hoor. Maar wellicht over een paar dagen weer?

@Sian, mooi 1 eitje is prima. Hopelijk groeit ie mooi door en kan je gaan voor IUI!
Alle reacties Link kopieren
@heytan 17 dagen na pregnyl en 15 dpo. Morgen mag ik bloed laten nemen dus donderdag ben ik zeker 🤭
Oh dat is ook wel
Fijn dat ze bloed afnemen. Dat doen ze hier niet. Een test is een test en de uitslag de uitslag. Tenzij je echt heel lang negatieve uitslagen hebt op de testen maar geen rode duivels hebt
Alle reacties Link kopieren
Ooh spannend Sparky! Het lijkt erop dat het goed zit.. maar bloedtest is wel fijn denk ik!

Sian, 1 ei is mooi toch! Bij ons hopen ze altijd op twee (of drie). Succes!

Hier nog altijd niets.. op zich goed teken, maar ik vertrouw het niet. Durf ook geen test te doen, bang dat die negatief is.. wacht liever nog een paar dagen. Ben beetje bang dat ik vannacht of morgen ongesteld word.. het rommelt een beetje in mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
@Sparky2018 ziet er goed uit!
Ik zit op cd 11.

Ja 1 eitje is natuurlijk prima. Ze zien het liefst 2. Alleen als het maar bij 1 blijft zou het net zo goed zonder hormonen kunnen lijkt mij.
Donderdag maar afwachten dan kijken ze weer.
Ik heb soms een onregelmatige cyclus. Dus nu kunnen ze het wat sturen denk ik. We willen dolgraag een baby maar soms vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. Het wordt nu echt zo'n ding...je bent er nu elke dag mee bezig. Tja ik moet er even aan wennen geloof ik.
Sorry ff zeurmomentje
Zeur momentjes i love it!
Everything is possible.
Hier wat stress! Morgen een bedrijfsfoto inclusief individuele foto’s voor je eigen pagina.... en wat denken jullie!!!!!! PUISTEN ALARM! Twee onderhuidse kanjers net naast mijn neusvleugels! Morgen dus vroeg op om even te plamuren 😂... heerlijk hormonen
Alle reacties Link kopieren
@Angel2018 😂😂 is het nog gelukt met het plamuren?

@N84 hoe is het nu?
Ja bij mij gingen ze ook voor 2 of 3 maar het is er dus 1🤣 Altijd beter dan niets.

@Sparky2018 vandaag bloed laten prikken. Krijg je meteen de uitslag?
Haha nou het was een berenwerk, gelukkig mocht je op het formulier ook nog invullen of je de foto bewerkt wil hebben door de fotograaf.. Dikke vette Ja voor mijn puist aangekruist :)
vandaag mocht ik mijn test doen om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf is... en jep een dikke negatieve test... Nu dacht ik dat ik donderdag mocht testen maar bij goed nalezen (dat is soms best moeilijk ) mag ik het weekend pas testen.
Ik ben heel benieuwd...

@ sparky ik ben ook wel benieuwd of je gelijk de uitslagen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
@sian en angel2018
Ik denk dat niet dat moet eerst nog naar het labo..
dondermorgend zal ik het met zekerheid weten 😊 ik hou jullie op de hoogte! Hoe gaat het bij de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ooh zo spannend! Nog steeds niets.. goed teken en ik durf bijna te hopen.. maar willen pas over 2 dagen testen, ben beetje bang voor negatieve test..
Alle reacties Link kopieren
@N84 wanneer moest je ongesteld worden?
Alle reacties Link kopieren
@sparky: gisteren exact twee weken geleden behandeling gehad.. zou normaal dus gisteren of vandaag ongesteld moeten worden.. maar dus nog niets wat daarop wijst.. wel wat misselijk, maar niet zo heel erg
Alle reacties Link kopieren
@N84 spannend.. ik zou toch durven testen dan! 😋
Alle reacties Link kopieren
@N84 wat spannend zeg. Ik snap die angst voor een negatieve test wel. Ik ben dan inmiddels ook allergisch voor testen. Zo vaak overtijd en steeds een negatieve test. Maar goed IUI is anders natuurlijk dan is alles bepaald denk ik.
Hoop met je mee dat het raak is.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje...ik ben extreem duizelig, zweverig. Herkenbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven