Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee dieet heb ik zelf veel over uitgezocht en op die manier uitgebalanceerd.
Ik heb geen idee of ze dat bij mijn ziekenhuis standaard doen eigenlijk dat bloedprikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net weer een follikelmeting gehad. Had een eitje van al 24 mm en een van 20 mm en nog wat kleinere. Woensdag dus weer een IUI. Bms was wel aan de dunne kant dus volgende keer moet ik op dag 3 langskomen en dan gaan we kijken of ik op gonal-f over moet. Ze verwacht alleen niet dat de volgende cyclus de IUI's alweer doorgaan. Heb het ook echt nog nooit zo rustig gezien in het ziekenhuis

Iemand anders ervaring met eerst clomid en daarna gonal-f? Wat vonden jullie fijner?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je deze poging in ieder geval nog kon afmaken Bank.
Hopelijk komt er geen volgende poging en raak je zwanger van woensdag!
Alle reacties Link kopieren
hallo daar ben ik weer! had even een poosje niet gekeken en even niet aan gedacht.
bij ons indd ook de behandelingen stop gezet helaas maar wel begrijpelijk. we gaan het dus zelf maar weer proberen. nu al 5 dagen achter elkaar ovu testen gedaan vanaf dag 6 maar nog steeds geen piek. lijkt zelfs soms dat het streepje alleen maar lichter word. jullie dit al eens gehad of tips? zou zo leuk zijn als het ons nu zelf lukt maar dan moet ik wel een positieve ovulatie test hebben natuurlijk!

@Ruby wow hoe bestaat het?! heb jij even geluk! spannend straks de echo! dan weet je hoever je bent! succes!

@Vanessa wij zitten in het alrijne ziekenhuis Leiden

@bankkussen aat fijn dat je nog je behandeling af kon maken met hopelijk een mooie positieve test! spannend hoor!! succes weer met wachten!

hopelijk nog niemand in aanraking met corona gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Miggie ik heb ook weleens dat de ovu testen per dag verschillen. Soms is het streepje ook even weg om vervolgens de dag erna een knaller te hebben! Wat goed dat je er een poosje niet aan hebt gedacht! Hoe doe je dat haha?

Wachten duurt nu alweer lang. Iui was gelukkig pijnloos dit keer in tegenstelling tot de vorige keer. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze 10 april weer een overleg hebben over hoe nu verder. Zaad van vriend was helaas “maar” 4 miljoen weer. Ik heb nu maar weer pure granaatappelsap gekocht en probeer voeten warm te houden en föhn mijn natte haar ook meteen. Moet wat proberen hè :hihi:. Nu lekker in de tuin van de zon aan het genieten. Ze zeggen dat vitamine d van de zon ook goed is voor je vruchtbaarheid toch
Bankkussen, succes deze keer!

Omdat de behandelingen in ons ziekenhuis gestopt zijn, ga ik een tijd wat minder op dit forum kijken!

Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
bankkussen ja is echt raar werd op maandag ongi en die vrijdag ben ik begonnen met testen en nog steeds lichte streepjes lijken alleen maar lichter te worden gek toch?!
ja dat wachten duurt altijd zo lang he! je voeten warm houden? nooit van gehoord haha. granaatappelsap wel maar nog nooit op eigenlijk.
ja lekker weer een beetje vitamine D van dat zonnetje genieten! nou heel spannend weer voor je succes met wachten. heb je wel een beetje afleiding?
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel dicht bij mij in de buurt Miggie. Wist niet dat ze t daar ook deden.
Jammer he dat alles gestopt is.

Spannend bank. Warmte is inderdaad belangrijk. Is werd in 2017 voor t laatst zwanger toen ik een week in de zon lag op een luchtbed in het water! Föhnen en warme voeten zijn idd goed.
Yoghurt en melk minder bedenk ik me nu ik net een bak naar binnen aan t proppen ben… helaas.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa dan wonen we vlak bij elkaar.
die gynaecoloog werd me aangeraden in dat ziekenhuis. alleen indd even geen behandelingen. waar ben jij onder behandeling. wij dus nu maar weer zelf proberen en nu vandaag pas een positieve ovulatie test yeah! dus best een late eisprong terwijl die met de hormonen juist heel vroeg was. ben benieuwd spannend hoop dat t toch ineens zonder behandeling lukt!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik eet elke ochtend yoghurt 😂 wel maar 100 ml. Voeten blijven slecht warm helaas! Heb toch alweer het idee dat het niet is gelukt

Miggie fijn dat je een positieve test hebt! Veel plezier vandaag :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Wij gingen net starten in het UMC Utrecht. Succes vandaag en morgen jullie.

Ik kan ook slecht warm blijven hoor Bank. Irritant.
Alle reacties Link kopieren
o dat is wel een eindje uit de buurt Vanessa!

bankkussen en je buik lekker warm houden, kruikje mee naar bed of avondje mee op de bank.
jaa haha hoop dat we raak geschoten hebben 🙈
hoelang moet je nog wachten voor je mag testen?
zijn jullie nog aan het werk of thuis?
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen tussen Den Haag, Amsterdam en Utrecht is dus maakt voor ons niet uit waar we heen gaan. Hier voelde we ons het beste bij gezien het verleden.
Alle reacties Link kopieren
Mag volgende week donderdag pas testen dus dat duurt nog wel even. Maar word zondag of maandag ongesteld. Was sinds maandagavond misselijk door de pregnyl. Stom, dan ga je toch stiekem hopen
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je hoor bank. Zou toch super zijn in deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben lange tijd niet meer geweest, iedereen veel succes in deze zware periode.. Ik ben ondertussen 9+4 weken zwanger, vandaag echo gehad alles in orde en de hartslag mogen horen🥰 Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook zsm zwanger worden..❤️
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed was Strong. Moet fijn zijn in deze rare tijd.
Alle reacties Link kopieren
bankkussen kan je een beetje afleiding vinden voor t wachten? nog een paar dagen! huh maar werd je zoveel dagen van tevoren al ongesteld vorige keer? ik tot 2x toe 2 dagen voor ik mocht testen werd ik ongi. nou succes nog even met wachten. wij zijn zelf aan de klus gegaan en moest denken aan wat jij zei met voetjes warm houden haha nu slaap ik met sokken aan en word snachts wakker met gloeiende voeten haha!

strongwoman wat fijn dat alles goed gaat! kan je toch wat meer genieten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed gaat strong woman!

Miggie het wachten ging erg langzaam. Was gister 10 dpo heel erg misselijk dus had weer hoop. Had ik echter vorige maand ook dus hield ook wel in mijn achterhoofd dat het nog van de pregnyl kon zijn. Vanmorgen even een potje lopen janken want had bruinverlies. Word dus morgen ongesteld. Weer geen kindje voor ons in 2020 :"-(.

Ik word altijd rond de 11dpo al ongesteld. Op zich wel fijn normaal, want dan kan je weer snel door met de volgende iui. Het voelt zo uitzichtloos dat de iui’s nu niet doorgaan. Heb net maar weer ovulatietesten besteld..

Haha ja meestal schop ik die sokken ook uit s nachts. Heb jij je eisprong al gehad?
Alle reacties Link kopieren
oh bah nee he bank! ik hoop dat je het mis hebt hoor! dat zou sowieso natuurlijk jammer zijn en geboorte jaar 2020 had wel leuk geweest.
en dat die behandelingen indd niet doorgaan maakt het helemaal ruk!
maar indd ovulatie testen doen want het is niet helemaal gemiste kans!

ik heb indd me eisprong al gehad. vorige week maandag had ik geloof ik een positieve ovu test. dus vanaf die dag ook gewoon 2 weken wachten tot testen denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Helaas, lig alweer 2 uur wakker van de buikkrampen. Is dus toch doorgebroken. Denk dat ik me vandaag ziek ga melden op werk. Ga wel straks het ziekenhuis bellen. Hoop toch ergens dat ze toch ineens bedenken om het door te laten gaan haha

Oh dus jij hoeft nog maar een weekje te wachten, lekker!
Alle reacties Link kopieren
oohh balen zeg!! heb je zulke erge buik krampen altijd? lekker ziek melden en even goed bijkomen weer. wat een ellende he echt een teleurstelling..
ja nog weekje wachten indd gaat best snel
Alle reacties Link kopieren
Voel me nu alweer schuldig dat ik me ziek heb gemeld op werk haha. Ja meestal wel. Vaak is het zelfs zo erg dat ik er oxycodon voor moet slikken, maar probeer dat echt te beperken. Ze kunnen helaas niets vinden waardoor het zo pijnlijk is. Had het vroeger voor ik aan de pil begon ook al, toen kreeg ik er ook nog koorts bij en moest ik overgeven.

Ik duim voor je dat het is gelukt :-D
Alle reacties Link kopieren
Nou zoals verwacht konden ze niet vertellen wanneer alles weer doorgaat. Heb vrijdag wel telefonisch consult voor de evaluatie
Alle reacties Link kopieren
Bank, terwijl ik je bericht lees bedenk ik me ook dat het voor mij precies t zelfde geld. Dat komt even heel hard aan. Gister/vandaag ook ongesteld geworden. Gatver. Bellen durfde ik geen eens. Ze zeiden vorige maand hou de site maar in de gate. Nou raad eens: er staats niets. Maar goed ik laat t maar ff zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven