Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
BANK!!! wauw wat een ontzettend goed nieuws zeg! en zomaar even zonder IUI wat goed!! gefeliciteerd!

missy ook gefeliciteerd wat fijn een kloppend hartje!

ik moet nog een week wachten voor ik mag testen.. best spannend!
Dit is de 3e IUI hopelijk 3x scheepsrecht!
Bedankt voor alle felicitaties :heart: ! 22 juli afspraak bij vk en iets ervoor de echo. Moet nog datum plannen.

Milou ik duim voor je dat iui 3 doorgaat en de 3e keer scheepsrecht is bij iedereen!
Bij mij gaat het weer mis waarschijnlijk, nu al weer bruinverlies :|
Maar dan kunnen we wel echt voor met ivf. Ik heb heel veel hoop dat dat meer succesvol zal zijn.
super leuk bank die had je vast niet helemaal verwacht..

blauwe wat balen zeg! maat fijn dat je door kan met ivf dan lijkt me de kans weer iets groter! spannend..
Milou succes komende week. Hopelijk mooie echo’s.

Dubbel Blauwe. Jammer dat het zover moet komen maar aan de andere kant, snel doorgaan!

Hier ongesteld geworden. Helaas Pindakaas. En DOOR!
Nu dit, daar wordt ik gewoon bijna depresief, iig woendend van:
Belde ik t zkh zitten ze vol komende maand. Dus nu op een reservelijst maar grote kans geen plaats en ook niet volgende maand. Lekker dan, kan je zo maar 3 mnd verder zijn. K.. Corona.
o jeetje Vanessa wat een tegenvaller zeg!! niet te geloven toch? snap wel dat je daar flink kwaad van word hoor! kunnen ze toch bijna niet maken Zou je zeggen!!
nou ik duim voor je dat je snel weer verder kan! dubbele domper! indd K.. Corona!
Dank je Miggie! Het was gewoon heel naar dat je eerst gebeld wordt we gaan weer starten en je na 1 ronde te horen krijgt wegens drukte, zitten we weer overvol. Maar dan wel een persbericht uitsturen dat een groot deel van in het traject zittende patiënten spontaan zwanger zijn geworden door Corona. Blijkbaar iets te veel nieuwe aangenomen, die ik t overigens ook gun, maar dan je huidige patiënten weer de wacht aanzetten vind ik niet oke.
nee dat vind ook echt niet oké! dan hebben ze gewoon veel te veel patiënten en die nieuwe patiënten horen dan op een wachtlijst en niet jij! kan je niet terug bellen en een goede uitleg eisen? vind het echt schandalig dat ze dan zeggen dat je misschien zelfs 2 maanden over moet slaan. bizar!
Tjeee Vanessa, wat een debiele manier van werken. Daar zou ik ook boos van worden! Ik hoop echt voor je dat je max 1 maand moet wachten. Jij zou echt wel voorrang moeien krijgen op nieuwe patiënten.
Jeetje Vanessa, kan mij voorstellen dat je heel boos bent. Echt niet leuk!

Ik had vanochtend een positieve ovulatie test. Vandaag meteen inseminatie. Mijn partner had een prima opbrengst met 22 miljoen na opwerken.
Duimen maar weer.
Succes Ruby!
WoW Ruby wat een goede opbrengst! Succes op het wachtbankje
Wauw Ruby dat is snel gegaan. Hier doen ze het altijd een dag later. Vriendin van me zei op de dag zelf ook beter was maar goed daar heb je niets aan als t protocol anders is.

Ja dames we gaan t zien eerst ms maar eens afgelopen zijn en dan bellen met een pos test. Je weet t nooit.
En anders hebben ze volgende mnd echt een probleem want ik geef mezelf niet zo snel gewonnen.
Vanessa ik hoop voor je dat er een gaatje is deze ronde en anders dat je volgende ronde kan!
Ach ja.. we gaan het zien. Hoe voel jij je?
Ja helaas kan je er niets aan veranderen.

Moe, ga zo even slapen denk ik :rolling:. Verder ben ik de dagen aan het aftellen tot de echo. De 5 weken komt steeds dichterbij. Hopelijk geen bloedverlies tussen 5-6 weken dit keer 🍀
Blijft heel spannend!
Vanessa wat belachelijk! Heb je nog iets gehoord van het ziekenhuis? Mijn gyn zei dat ik met zo’n 60 anderen ben bij mij in het ziekenhuis en dat ze het druk hebben, maar wel iedereen willen helpen..

Blauwe kat hoe gaat het met jou?

Ik ben vanmorgen geweest. Heb drie eitjes waarvan 2 grotere. Donderdag terug en dan waarschijnlijk zaterdag of maandag IUI. Eindelijk weer actie sinds februari. Ben opgelucht en ga ervoor m :yes:
Nou inderdaad Vanessa, hopelijk kan je er toch bij..

Bank: o ja dat aftellen tot de echo, zenuwslopend!! Ik duim heel hard mee voor je.

Milou: fijn dat de echo goed was. Op naar een goede inseminatie.
Dat klinkt goed Milou, mooi dat je 3 eitjes hebt.

Bank, spannend hoor! Hopelijk gaan de komende dagen wat sneller.

Ik heb vandaag mijn ivf intake gehad. Ik ben deze maand aan de pil (want dat moet voor ivf kan beginnen), en dan is als alles goed gaat de eerste ivf midden augustus. Het was een fijn gesprek en ik heb wel goede hoop dat ivf voor ons gaat werken. Maar ik was wel een beetje emotioneel toen ik het ziekenhuis uitliep met een mega grote tas vol medicijnen.
Blauwe kat ergens wel fijn dat je weer door kan toch? Zeker omdat de kansen met ivf wel hoger liggen. Kan me voorstellen dat je even moest slikken met zo’n grote tas met medicijnen
Ja dat is wel fijn, op een vreemde manier heb ik er ook wel zin in :)
Hi blauwe kat, dikke knuffel voor jou! Ik snap wel het wel. Het is ook allemaal niet niets. Zet hem op! Lfs
spannend kat, fijn dat je marlg beginnen met IVF.

Bank hoe gaat het met je?

Ik mocht vandaag een test doen, we hadden er allebei een goed gevoel over dat t deze x wel ging lukken. de 2 keren hiervoor werd ik al 2 of 3 dagen voordat ik mocht testen ongesteld, en nu niet dus wij gingen vol goede moed en voor het eerst stik zenuwachtig testen.. en helaas niet zwanger! wat een dikke terreurstelling weer zeg! hoe kan dat nou toch?!
ik ga toch maar het ziekenhuis bellen om m'n eileiders door te laten spoelen. heeft 1 van jullie dat al eens gedaan?
eerst wachten tot ik ongesteld word en dan maar weer verder.. hoofd omhoog proberen te houden en weer door..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven