Zwanger worden voorjaar 2020(april.mei.jun)

24-02-2020 19:38 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind het leuk om af en toe mee te schrijven en heeft ook een wens voor een 1e 2e 3e miss wel 4e kindje?
Wij gaan vanaf voorjaar weer voor een 2e (nou ja 3e 💖) na 2 maanden geleden een bbz te hebben gehad begint het langzaam weer te kriebelen.


Deze groep is vol! En gesloten

Naam Leeftijd Hoeveelste kindje Ronde / Starten in NOD Bijzonderheden
Bibi30 34 2e mei/juni
Sterrenmunt--- 28 2e juli
WholeLottaLove 2e
Roanna1991 28 1e maart/april
Nickii 28 1e eind mei
Ina92 1e
ditte_ 1e
Veronica4
L261994 25 1e juni
LizzyRoos 1e
Stephanie_ 28 1e 1 14 april
LiefKleinMuisje
Arielmermaid 31 2e
Jekeek 27 1e 1 28 mei
bibi30 wijzigde dit bericht op 14-04-2020 21:25
44.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Zou ik hier ook mee mogen schrijven ? Wij zijn sinds februari bezig voor een tweede kindje, super spannend.
Als ik mee mag schrijven zal ik mij nog verde voorstellen !
Alle reacties Link kopieren
Jekeek schreef:
30-03-2020 19:06
Ja, je hebt gelijk. Vragen staat vrij. Kijk ik op de site van de huisarts: planbare zorg het liefst zo ver mogelijk vooruit schuiven.. hmm ik ga morgen bellen, alleen dat zal antwoorden geven.

Hmm ik zou ook gaan twijfelen erdoor, maar het zou ook wel een hele lange innestelingsbloeding zijn toch? Ik ben sowieso heel onregelmatig dus bij mij weet je het nooit haha.
Ja lijkt me wel, vragen staat vrij :)

Ja, leek me ook wel ja. Ach ja, alcohol drinken doen we toch eigenlijk nooit, alleen op feestjes en die zullen we voorlopig niet hebben. En aangezien ik foliumzuur slik... ga ik er voor nu maar gewoon vanuit dat dit een gekke menstruatie was.

Welkom konijntje, van mij mag je meeschrijven hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zou ik ook met jullie mogen meeschrijven?
M’n vriend en ik zijn beiden 27 en willen graag in juni voor ons eerste kindje gaan 😍 Ik vind het zo spannend! Ik ben al jaren een stille meelezer op het forum en heb altijd uitgekeken naar het moment dat ik zelf in een ‘zwanger worden-topic’ kon meeschrijven, haha. Nu het eindelijk zover is lijkt het plots heel dichtbij te komen 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven! Leuk!
Ik ben 27, partner 29 en wij willen graag een tweede kindje na een rumoerige eerste zwangerschap die is geëindigd in een keizersnede.

Voor ons speelt het hele corona een grote rol in onze wens, het liefst starten we vandaag maar ik vind het eng, er is zo weinig bekend...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, steeds meer dames. En ook allemaal 27-jarigen! Hier ook :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mij even voorstellen:
Ik ben 32 jaar en wij gaan voor ons tweede kindje. Onze dochter is 20 maanden nu.
Eind januari de koperspiraal laten verwijderen. Ik zit nu gezellig op het wachtbankje. Ik verwacht mijn nod as donderdag of vrijdag. Super spannend dus !

Ondanks corona zijn wij er deze maand dus wel gewoon voor gegaan. Met het idee dat de eerste echo toch pas over maanden zal zijn eventueel.
Hoi iedereen! Ik en mijn vriend zijn nu in ronde 2, ik hoor 2 dagen geleden ongesteld te worden maar voor alsnog niks.. 2 dagen geleden een heeeel klein beetje roze afscheiding gehad na seks(sorry voor details), dus ik was teleurgesteld dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar nu is er niks meer gebeurd verder.
Nu zijn wel m’n borsten gegroeid/gespannen/gevoelig. En mijn tepels ook. Ik ben ook echt heel erg moe en gevoelig voor geuren. Stond vorige week een bloem in de kamer die we hadden gekregen en die rook ik in onze slaapkamer nog terwijl deze in de keuken stond.. (we wonen voor nu nog in een studio). Ik ben verder ook wel wat misselijk geweest maar niet extreem. Wel vaker plassen enzo.

Hij gaat morgen een test halen😃. Wat leuk om al jullie verhalen te lezen trouwens
Alle reacties Link kopieren
Oh Aquarium, wat spannend! Ik duim voor je. :)

Hier in januari gestopt met de pil om mijn cyclus al wat te leren kennen voor we in juni van start gaan. Voorlopig eentje van 35 dagen en daarna een van 43 dagen. Hopelijk betert dit snel want merk dat ik er toch wat onrustig van word.
Hoop ik ook voor je! Ik ben alleen bang voor de reacties om ons heen. Wij zijn nog jong, 20 en 21, alleen allebei een vast contract met een goed salaris, ook een eigen woning etc.. voor ons is het gewoon de keus geweest vroeg ouders te willen worden ondanks de vooroordelen
Alle reacties Link kopieren
Leuk ja, zo allemaal 27-jarigen. Ik ben zelf net 28 geworden!
Blijebeer, ik herken dat helemaal, dat je al jaren stille meelezer bent en uitkeek naar zelf mee mogen schrijven! Welkom! En Poezepop ook natuurlijk.

Aquarium, spannend! Wel laten weten wat de uitslag van de test is, hè! En ik kan me voorstellen dat je opziet tegen vervelende reacties. Super jammer, want als jullie er gewoon klaar voor zijn, zou niemand daar iets van moeten vinden. Hopelijk valt het mee bij jullie. Weten mensen in de omgeving/familie al dat jullie ervoor willen gaan?

En hoe is dat bij anderen trouwens?
Net getest, en het is licht positief 😍. En jullie?
Net met clear blue getest en die gaf ook zwanger aan. De Kruidvat testen 2v5 ook🥰
Alle reacties Link kopieren
Ooh Aquarium, proficiat!!! 😘
Heb je samen met je partner getest of moet je hem het goede nieuws nog brengen?
Wat betreft de reacties, niets van aantrekken. Jullie voelen je er klaar voor en dat is wat telt. Al begrijp ik wel dat het spannend is hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Nickii, bij ons is nog niemand op de hoogte van wanneer we eraan willen beginnen, maar zal bij niemand als een grote verrassing komen. We zijn bijna 9 jaar samen en hebben 2 jaar geleden ons huisje gekocht, sindsdien verwacht iedereen het precies wel.

Ouders en schoonouders hebben wel al gevraagd wanneer we van start willen gaan, maar die boot houden we wat af. Voorlopig zeggen we ‘binnen een jaartje, of anderhalf of zo’. Vooral omdat ik niet wil dat er een druk op ligt als het niet onmiddellijk zou lukken. Wil dan niet steeds de vraag krijgen of het al zover is :)
Dankjewel!

Blijebeer ik snap wel dat jullie dit niet vertellen. Brengt allemaal (goedbedoelde) vragen mee of het al is gelukt etc..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd aquarium. Als snel zwanger dus hoe fijn! Nu ip naar de 3 maanden💪
Reacties zullen er zowieso zijn. Niks van aantrekken zolang jullie beter weten dat jullie er aan toe zijn en alles voor elkaar hebben gewoon ober late waaien. Succes
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Aquarium, wat fijn! :hello:

Blijebeer, dat snap ik helemaal. Bij ons weet ook niemand het, hoewel wij afgelopen najaar getrouwd zijn en mijn ouders en zus wel weten hoe graag ik het wil, dus zij verwachten het ook wel. Als ze ernaar vragen, dan houden wij de boot ook nog even af voorlopig. We willen ook niet elke keer vragen erover krijgen (hoewel dat vooral van mijn man uit gaat. Ik heb veel meer behoefte om erover te praten, dus ik vind het super fijn om hier te kunnen schrijven als we straks begonnen zijn :biggrin: ). Denk dus niet dat het voor iemand in de familie als een verrassing komt.
Hey Ja snap ik helemaal, ik heb maar een vriendin die mij begrijpt en ik praatte er eerst niet echt over want ik wou er ook niet teveel mee bezig zijn.

Wat spannend allemaal voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd aquarium, super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Aquarium! Wat leuk zeg!🥰
En welkom voor de andere dames😁
Ik ben zelf nu bijna 3 weken geleden gestopt met de pil. Na een onttrekkingsbloeding niks geks meer gehad, maar de afgelopen dagen kramp in mijn onderbuik en soms steken. Hebben meer mensen dit gehad toen ze stopte met de pil? Ik denk dat het daarmee te maken heeft, maar geen idee? Verder voel ik me prima. Ik ben heel benieuwd of ik wat happier ben nu ik met de pil gestopt ben, ik was de laatste tijd best vaak somber.
Alle reacties Link kopieren
Aquarium gefeliciteerd! Wat fijn!

Als iemand nog tips heeft voor goede zwangerschapstesten, dan mogen die gedeeld worden. Ik heb alvast maar de sensitest sensitive besteld, kijken of dat wat is dalijk.

Belde vandaag naar de huisarts om te vragen of ze eventueel mijn spiraal zouden willen verwijderen en dat ik begrip zou hebben voor het feit als dit te veel risico’s met zich mee zou brengen. Ze zou het overleggen met de arts. Een uur later belde ze om te zeggen dat ik direct kon komen. Haha heel fijn! Nu ben ik spiraalvrij!

Zo fijn om hier mee te kunnen schrijven, zeker omdat wij net zoals jullie het geheim willen houden! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Fijn jekeek dan is die onrust weg nu! En is hij eruit!. Gaan jullie er gelijk voir of wil je eerst je cyclus leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Hé Roanna, die steken herken ik ook wel. Ik was daarnaast ook bijna 3 weken non-stop misselijk. Na die eerste maand was dit alles gelijk over (gelukkig!). Dus hopelijk is dit bij jou ook het geval.

En Jekeek, fijn! Toch weer een stap dichter zo :)
Oh wat fijn Jekeek! Nu kan je er echt aan beginnen als je wil😍🥰.

Blijebeer Jaa hij was er bij toen ik het testte. Kon hem dus niet verrassen helaas haha!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd aquarium!

Jekeek, wat fijn dat je spiraal toch verwijderd kon worden nu! Nu kan je echt aan de slag :-D

Ik zit hier 1 of 2 dagen voor mijn nod en jemig wat is dat spannend. Afgelopen vrijdag had ik wat krampen en eind van de dag ineens een felle steek links onderin. De felle steek duurde ongeveer 20 min en daarna was het weg.
Sindsdien een zeurend gevoel in mijn onderbuik en mijn rug doet zeer.
Herkent iemand dit ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven