Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aquarium1301 schreef:
06-11-2020 02:14
Wij mogen vandaag dan eindelijk naar het streekziekenhuis!! Onze meid is gister 35 weken eigenlijk en vandaag 6 weken. We zijn onverwachts toch 3 weken langer in het MMC moeten blijven maar nu eindelijk zo ver!!! ❤️❤️ Ik kan er gewoon niet van slapen😂. Ze is ook van de ademhalingsondersteuning af helemaal sinds vandaag en ze was laatst al 2,2 kg en 44 cm 🥰. Ze hoeft alleen nog te leren om uit flesjes te drinken en dan mag ze eindelijk mee met ons naar huis
Wauw wat een fijn nieuws! Heel blij voor jullie! Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis
Alle reacties Link kopieren
L261994, hoe voel je je ondertussen? Ik duim voor een hele mooie test volgende week :hug:

Hoe gaat het met de pril zwangeren? Is het al een beetje geland?

En hoe is het met de andere zwangeren die nog meelezen?
Wat fijn Aquarium!

Hier gaat alles goed, begin nu een beetje last te krijgen van gevoelige borsten en ben de hele dag moe. Gelukkig ben ik niet misselijk, dus ik mag niet klagen. :p:
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat ook alles goed! Merk wel dat ik de weken richting de eerste echo lastig vind. Je weet dat het zo is, maar het is nog zo niet tastbaar dat het soms wel een beetje lastig is om het te geloven ofzo.. haha

Hier ook gevoelige borsten, moe, veel honger en slechte nachten. Ben de dagen aan het aftellen richting de 30ste, daarna gaan we het de eerste mensen vertellen en wordt het ook wat echter.

Hoe gaat het met jou Nickii? Ruim over de helft inmiddels toch? Heb je al een beginnetje gemaakt met de babykamer?

L261994 hoe voel jij je? Nog een weekje tot je NOD, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Het nieuws is zeker geland! Helaas gaat het hier wat minder voorspoedig, sinds afgelopen vrijdag erg misselijk. Veel afkeer van eten. Nog niet gespuugd, maar ik vrees dat dat een kwestie van tijd is. Het lijkt elke dag een beetje te verergeren.
Daarnaast nog erg moe en zere borsten, maar daar heb ik weinig problemen mee😉
Sinds gisteren heb ik af en toe een steekje in mijn onderbuik als ik mijn buik intrek, best een raar gevoel! Herkent iemand dat?
25 november heb ik de eerste echo, dus dat vind ik wel erg spannend!

Hoe gaat het verder met iedereen? Al mooie buikjes zichtbaar?
Alle reacties Link kopieren
L261994 hoe staat het er voor? Komt entoe nog om t hoekje kijken hier .
Hoe gaat het met alle zwangeren echo's kwalen en met jullie meisje aquarium?
Alle reacties Link kopieren
Lief dat jullie het vragen! Mijn NOD is denk ik morgen of overmorgen. Heb donderdag negatief getest en alles wijst erop dat mijn menstruatie in aantocht is. Helaas...
Gister gesprek gehad met de kinderarts en ze had het erover om aankomende week ontslag te gaan klaarmaken!! Dan zou ze ook 38 weken zijn aankomende week. Ze gaat wel met sonde mee naar huis. Ze is afgelopen maandag gevaccineerd en heeeeel slecht op gereageerd. Zuurstofgehalte daalde regelmatig van 95 naar 25 etc dus ze is een paar keer beademd met een masker om hersenschade te voorkomen. Sinds dat voorval heeft ze niet meer willen drinken zelf vandaar naar huis met sonde. Vind ik ook niet erg trouwens.
ok volg me
Alle reacties Link kopieren
Oh L261994, wat balen zeg, heeft je menstruatie ondertussen doorgezet?

Roanna, vreselijk spannend die eerste echo, succes! En hopelijk ook veel plezier.

Paradijsvogel, wanneer heb jij de echo?

Aquarium, wat ontzettend fijn zeg, goed nieuws dus! Eindelijk je meisje mee naar huis. Hopelijk drinkt ze snel weer zelf, wat vervelend dat ze zo slecht reageerde op de vaccinatie.

Met mij gaat het goed! Zit ondertussen op 26 weken. Werken wordt wel echt wat zwaarder nu.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd L261994, helaas doorgezet?

Wat is er met de tabel gebeurd?

Hoe is het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad ongesteld geweest, volgende week hopelijk mijn ovulatie. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Volgens mij gaaat er idd iets niet helemaal goed met het algemene account.. lijkt gehackt?
Alle reacties Link kopieren
Klopt, er stond een of andere vreemde tekst in de openingspost, dat heb ik aangepast, maar ik wist alle info voor de tabellen niet meer.
Als iemand het nog weet en tabel wil maken, wachtwoord is nog hetzelfde.

L261994, wat balen zeg! Hoe gaat het ondertussen?

En met de zwangeren?
Aquarium, hoe gaat het met jullie meisje?
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoe is het hier?

Wat rot dat de tabel weg is.. ik heb ook echt even niet meer helder wie waar zit in de zwangerschap!

Naderen meiden al hun datum, of zijn we zo ver nog niet?

L, klote hopelijk goed gebruik kunnen maken van de ovulatie!

Bibi hoe is het met jou??
Alle reacties Link kopieren
L261994, ik duim voor een kerstcadeau voor jullie! Jij zit nu rond je NOD, geloof ik? Ik hoop zo op mooi nieuws voor jullie :hug:

Hoe gaat het bij jou, Jekeek? Hoe ver ben je nu?

Ik ben nu 30 weken, dus duurt nog even bij mij, maar waren wel anderen voor mij zwanger. Hier gaat het overigens wel goed, zit alleen heel erg verstopt, dus sinds vrijdag van die zakjes van de dokter. Super smerig, maar werkt wel. En als ik te veel doe op een dag, heb ik veel last van mijn bekken, dus het is een beetje opletten geblazen. Maar mag in principe echt niet klagen.
Hey dames, ik ga afscheid nemen van dit topic! Inmiddels is ze van 34,5 cm naar 50 cm en van 1030 gram naar 3500 gram! Ze is officieel 3 maanden al maar hoort nu pas 12 dagen te zijn dus ze heeft een mooi gewicht.. Ze is gelukkig goed van de vroeggeboorte afgekomen gelukkig.

Ik wens iedereen succes met hun zwangerschap en het zwanger worden! 🥰
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Hoe gaat het met iedereen? omdat de tabel weg is, heb ik even geen zicht op de uitgerekende datums. Iemand al aan de laatste loodjes begonnen?
En L261994, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat!

Met mij gaat het goed! Kwaaltjes zijn wat afgenomen, buikje begint nu te groeien😊 Nu 18 weken zwanger, over 1,5 week hebben we de 20 weken echo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo goed gaat Roanna! Succes met de 20 weken echo alvast, hele mijlpaal!

Nickii wij lopen aardig gelijk op, hier bijna 36 weken. Hoe gaat het nu met je? Hier een pittige zwangerschap maar toch kan ik niet geloven dat het alweer bijna zover is!
Alle reacties Link kopieren
Spannend die 20 weken echo, Roanna! Fijn dat de kwaaltjes afgenomen zijn. Willen jullie ook weten wat het wordt of houden jullie het een verrassing?

Sterrenmunt, fijn he, dat het bijna zover is? Wel balen dat de zwangerschap zo pittig verloopt, hopelijk vallen die laatste loodjes nog even te doen!
Ik ben vandaag precies 36 weken en echt aan mijn verlof toe, die laatste weken werken vond ik enorm vermoeiend. Maar nu kan het echte aftellen beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, hoe gaat het met jullie?
Hier is afgelopen donderdag onze prachtige zoon geboren!
De bevalling was ingeleid met 37 weken wegens placenta insufficientie dus ons mannetje is aan de kleine kant maar hij doet het super goed!
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Nickii succes met de laatste loodjes en de bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sterrenmunt! Dat zal wel een stressvolle tijd zijn geweest, als de placenta niet goed werkte! Was dat pas aan het eind en ben je toen meteen ingeleid, of hebben jullie moeten wachten tot de 37 weken?
Fijn dat hij het zo goed doet in ieder geval!

Dankjewel! Hier gaat het gelukkig nog goed allemaal, het is echt afwachten nu. Gisteren nog even stressmoment omdat hij nog niet ingedaald was en ik voor extra controle naar het ziekenhuis moest, omdat ze bang waren dat de placenta er toch voor lag. Gelukkig niets aan de hand, sterker nog, hij was zelfs al zo goed als ingedaald ondertussen :facepalm:

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
WoW Sterrenmunt, gefeliciteerd!! Fijn om te horen dat jullie mannetje het goed doet! Geniet ervan met elkaar😘
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Nickii vanwege mijn hartmedicijnen had ik al extra controles, omdat verminderde groei een bijwerking kan zijn. Vanaf 34 weken had ik iedere week groeiecho's en dopplers, en na 35 weken leek de groei minder te worden en de druk in de navelstreng was aan de hoge kant dus vanaf toen 2x per week en na 35 weken moest ik iedere dag heen voor CTG. Met 36+4 was er brainsparing opgetreden, wat inhoudt dat de baby het eigenlijk buiten de buik beter zou hebben als erin dus toen is besloten om met 37 weken in te leiden.
Ik vond die weken wel erg spannend en stressvol, dus blij dat hij er nu is. Maar merk wel dat omdat hij relatief klein is, ik het nu ook wel spannend vind qua voedingen. Maar hij is weer boven geboortegewicht dus we gaan de goede kant op!
Fijn dat bij jou alles goed gaat en de baby ingedaald is!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het de goede kant op gaat en dat hij weer boven zijn geboortegewicht zit! Lijken me heel stressvolle weken geweest als ik dat zo hoor inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven