Zwanger?

13-09-2021 19:38 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds de bevalling van de jongste (3) aan de pil om mijn cyclus te reguleren. Niet vergeten, niet ziek geweest oid. Nu al een paar dagen klachten die ik herken van mijn voorgaande zwangerschappen, opgeblazen buik, jeukende borsten hoofdpijn en moe.
Gister had ik ongesteld moeten worden (ivm stopweek) vanmorgen toch maar eens een test gehaald lijkt een lichte streep. Of beeld ik mij het in? Het zal toch niet zo zijn dat ik bij die ene procent hoor. Het was namelijk zeker niet de bedoeling.
celmat wijzigde dit bericht op 13-09-2021 19:42
6.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks. Maar als je zeker weet dat je klaar bent met kindereb krijgen zou ik wel een definitievere oplossing kiezen dus sterilisatie voor man of jou.
Alle reacties Link kopieren
Geen commentaar op je foto, maar als ik op de link klik zie ik je volledige naam (tenzij het een alias natuurlijk). Ik zou de link uit de OP verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen streep, heb heel ver ingezoomd.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Doe eens een ander plaatje
Alle reacties Link kopieren
Nou ben ik ook nieuwsgierig!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ben even aan het uitzoeken hoe ik die geplaatst krijg. Had iets gedaan maar was niet zo handig :facepalm:
Als je googled op “foto uploaden” kun je simpel op een site je foto uploaden. Dan linkje hier plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ff foto uploaden intikken bij Google, eentje kiezen en dan de link hier plakken
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
https://ibb.co/tCtJLHd

Zo zou ie het moeten doen. In het echt is ie wel duidelijker moet ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die test niet, maar ik zie niet echt een duidelijke streep.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm heel vaag misschien
Komende dagen blijven testen. Vervelend voor je!
Alle reacties Link kopieren
Tja ik zie wel vaag iets…. Zou morgen met ochtendurine nog eens testen…
Ik zie wel iets. Zou de komende dagen blijven testen. Zo begon het bij mij ook, bijna onzichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het wel maar die testen schijnen vaker een lijn te laten zien terwijl het dan niet zo blijkt te zijn. Mijn advies is om de testen van Kruidvat (2 voor 5 euro) eigen merk te halen waar er 2 van in een doosje zitten, die met het pipetje. Die hebben een roze lijntje en waren bij mij 8/9 dagen na ovulatie al positief..
bam_1984 wijzigde dit bericht op 13-09-2021 21:14
0.31% gewijzigd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Haal een digitale test dat is denk ik in dit geval duidelijker.
Dan hoef je niet te piekeren streepje of niet maar word heel duidelijk aangegeven zwanger of niet zwanger
Blijf in jezelf geloven !
Ik zie de streep die je bedoelt, maar vind dat geen zekere positieve test. Is dit een kruidvat test toevallig? Testen met blauwe streepjes (i.t.t. roze) zijn tamelijk berucht voor dit soort onduidelijkheden. Je ziet dan in feite de streep waar een reactie plaats zou moeten vinden.

Ik heb zelf heel goede ervaringen met etos of kruidvat 2 voor 5 euro. Daarmee teste ik vroeg duidelijk positief. Die zou ik even halen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
13-09-2021 21:13
Ik zie het wel maar die testen schijnen vaker een lijn te laten zien terwijl het dan niet zo blijkt te zijn.
Dat kan niet hoor
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-09-2021 21:14
Dat kan niet hoor

Deze testen staan erom bekend.. zie reactie van kokoro.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Op het eerste oog dacht ik een streep te zien. Even blijven testen.

Het was zeker niet de bedoeling zeg je? Gelukkig heb je wat opties, maar wie weet hoe alles loopt.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Dit was een huismerk test vanuit de supermarkt. Ga morgen wel even digitaal halen of de kruidvat.
Zou het zo zijn zal het even slikken zijn maar t zou wel welkom zijn
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
13-09-2021 21:17
Deze testen staan erom bekend.. zie reactie van kokoro.
Dan had die streep er voor gebruik ook moeten zijn

Een streep kan alleen ontstaan door hcg
En vooral bij vroeg testen, kan het daarna nog misgaan
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
13-09-2021 21:18


Het was zeker niet de bedoeling zeg je? Gelukkig heb je wat opties, maar wie weet hoe alles loopt.
Ja, dat is het voordeel van er vroeg bij zijn
Alle reacties Link kopieren
-
bam_1984 wijzigde dit bericht op 16-09-2021 18:05
0.00% gewijzigd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Die digitale van clearblue reageren vaak nog niet vroeg. Ik zou voor action of Kruidvat 2 voor 5 gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven