Zwangerschaps stress

28-04-2024 22:55 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even van me afschrijven hoor..
Na 3 zware zwangerschappen. 1 gezonde zoon, 1 ziek geboren zoon en 1 stilgeboren zoon nu weer pril zwanger. Zo gewenst, maar zoals altijd (of zo voelt het) kan het bij mij weer niet “normaal” gaan.

Ik heb naar aanleiding van een berichtje in de klassenapp dat de 5e ziekte rondgaat mezelf laten prikken op antistoffen.. en tegen alle verwachtingen in had ik die niet, maar heb ik de infectie nu.
Dit kan extra risicos met zich meebrengen.. en ik vind het nu nog enger..

Moest het even kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat naar, meis. Logisch dat je er bezorgd over bent, sowieso, en met jouw achtergrond nog meer. Ik weet weinig van de vijfde ziekte, maar zou je hiervoor bij de huisarts terecht kunnen voor wat psychische ondersteuning, mocht er praktisch weinig aan te doen zijn?

Sterkte :hug: Helemaal niet leuk.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah bah zeg wat naar. Dit is ook gewoon echt een rotsituatie, logisch dat je er gestrest van wordt. Sterkte! Hopelijk gaat het met het kindje goed
Alle reacties Link kopieren Quote
He april88! Vorig jaar hebben we samen geschreven toen je zwanger was na de stilgeboorte van je zoontje. Ben blij te lezen dat je weer zwanger bent. Ik snap dat het een ontzettend spannende zwangerschap gaat zijn, maar mag ik je toch alvast feliciteren?
Spannend nu met die 5e ziekte :(

Sterkte iig, ik duim dat je over een x aantal maanden een prachtig kindje mag krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach wat rot zeg dat je geen antistoffen had en de infectie nu doormaakt, nu je pril zwanger bent. Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan. :hug:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven