September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.




NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI



Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaimes, heerlijk gevoel he, dat je zo'n bolletje begint te merken. En ook het horen van zo'n hartje.

Wordt het allemaal wel wat reeeler van! Begin je al vertrouwen te krijgen?
@jaimesblond, fijn hoor dat je een bolletje begint te voelen. Heel bijzonder en fijn dat jullie het hartje hebben gehoord!

@ sterkte met de misselijkheid vk31!



Wil volgende week weer ovulatie testen gebruiken, heb alleen dan helaas 3 vroege diensten achter elkaar en begin ik om 07.00uur. Kan ik daarvoor een test doen of beter als ik smiddags na 15.00 thuis kom?



@mila, weet je al wat?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



@vk en weekend: , ik weet hoe jullie je voelen, ik heb mezelf ondertussen afgeleerd om nog maar 1 teken te interpreteren want dan ben je dubbel zo teleurgesteld...

@jaimes: zo fijn hé die eerste bewegingen

@jppi: volgens mij kan het met ochtendurine hoor, zeker met clearblue, werkte bij mij perfect!

@vk: misselijk, niet leuk maar op zich wel een goed teken, toch?

@hier: hoofdpijn nog niet onder controle, maar inderal zou blijkbaar toch ook gegeven worden bij zwangerschapshypertensie ( hoge bloeddruk) en zou dus geen kwaad kunnen.... We zijn er niet bewust mee bezig maar het kan natuurlijk altijd als je niets gebruikt..Stiekem hoop ik dat het spontaan komt zonder dat ik er mee bezig ben geweest
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, even korte update. Vandaag weer een echo gehad, en het was goed! Zo'n opluchting. Nu 8 weken en 1 dag. Spannend. Over twee weken weer!!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn vk!!



ik heb niet meer gevraagd over de hartslag. Ik ga ervan uit als het erg was had ze het wel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Vk, fijn dat de echo goed was! Nu op naar de volgende echo over 2 weken!



Ben je wel gerustgesteld dan, Mila?

Want als er echt iets aan de hand was, dan verwacht ik dat ze het wel gezegd had en/of verdere actie ondernomen had, dus ik ga er inderdaad vanuit dat alles goed was!



Gutsie, sterkte met je hoofdpijn. En wel spannend hoor, lekker op de bonnefooi zonder voorbehoedsmiddelen :-)

Zo is de zwangerschap bij mij ontstaan die, helaas, uiteindelijk in een miskraam eindigde. Toen gingen we ervan uit dat het wel los zou lopen, bij onze eerste duurde het toen heeeeeeel lang voordat er een zwangerschap ontstond (terwijl we echt ons best deden). Dus je weet maar nooit :-)



jppie, ik ben alleen bekend met ovulatietesten die je pas later op de ochtend of 's middags kunt doen, maar er schijnen merken te zijn waarbij het inderdaad ook al 's ochtends kan?



Hier morgen 27 weken en aanstaande vrijdag weer naar de vk.....
Alle reacties Link kopieren
Wow 27 weken alweer, het gaat snel he.



helemaal gerustgesteld ben ik nooit. Maar ik ga er vanuit dat het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nu zo'n 24 weken, mila?

Wanneer mag je weer naar de verloskundige? Gewoon dan nog even actief navragen?



Hier ook nog wel de nodige zorgpuntjes, maar overall laat ik het maar gewoon over me heen komen en zie ik het wel. Wel wil ik graag elke dag die kleine goed voelen, vandaag lukt dat behoorlijk :-)

Vannacht kwam er weinig reactie vanuit de buik, maar vandaag op mijn werk zit ik blijkbaar op een manier die de kleine niet kan waarderen of zo, want "mama, ik blijf wakker door je" "getrappel" heel erg regelmatig
Alle reacties Link kopieren




ja 24 weken alweer. Ik voel haar nog niet zo goed als jij. Dus daar ben ik dan nogal eens wat minder gerust op. Vandaag voel ik haar weer minder goed. Maar gelukkig nu net weer wel.
Vk, wat fijn!!! Leuk om te zien hè?



Wow, mila en poppie, wat gaat het alweer snel! 24 en 27 weken. Leuk dat jullie de kleine voelen. Ik kan niet wachten tot het zo ver is. Ik moet nog even geduld hebben. Zit nu op ruim 15 weken.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat ook al hard jaimes!
Vk, wat een opluchting, gefeliciteerd!! Nu opnieuw 2 spannende weken denk ik zo...



Poppie, zo grappig dat we zo gelijk opgaan.. Ik ben morgen 27 weken.

Trek jij het allemaal een beetje?

Ik heb weinig klachten, maar merk dat het wel zwaarder wordt nu die buik echt flink aan het groeien is...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben moeeeeeee! Eigenlijk het hele tweede trimester al, dus ik ben nu al bang voor het derde trimester.

De afgelopen paar weken is mijn buik ook echt groot geworden. Mijn collega vroeg me nog hoe ver ik was en dacht 7 maanden.... euuuuh, doe maar 6..... oops!



Heb je nog extra controles twinklin, of kun je je helemaal overgeven aan de zwangerschap?

Zullen we ook 1 dag van elkaar bevallen? Maar liefst wel niet echt serieus over de 40 weken gaan dan he?
Hier ook moe.. Slecht/kort slapen, bah!

Ik werk in uniform en sinds deze week wordt mijn buik ook ineens door werkelijk iedereen opgemerkt, zo bizar hoe hard dat dan ineens gaat! ben ook erg benieuwd hoe 'erg' het nog gaat worden. Voor mijn gevoel ga ik echt een mega buik krijgen, maar misschien wordt het over een tijdje weer iets rustiger in groei



Hier geen extra controles tot nu toe. Krijg tegen het einde nog een extra controle echo, vanwege het probleem dat gezien was..

Verder geniet ik volop.. De kledingkast wordt steeds voller hahaha



Ik hoef ook niet zo nodig over de 40 weken hoor!! Als het maar 37+ is :D
Alle reacties Link kopieren
Jeeeemig! Nou ik heb ons eindelijk weer gevonden! Stomme app.. Grr. Ik kon Elke keer alleen mijn favoriete topics zien en niet bladeren door de categorieën zoals vroeger..



Vk! Van harte met het heerlijke nieuws van je spannende echo! Dat was toch echt wel een mijlpaal he?



Ik heb over 3 kwartier mijn 12 weken echo en begin toch echt weer heel nerveus te worden.. Brr..



Zal gauw uitgebreid reageren op jullie allen! Hoop dat het goed gaat met iedereen daarnaast stuur ik al mijn positieve energie naar alle meiden die deze maand hopen zwanger te worden!!
Spannend Lotus, veel succes en hopelijk nog meer plezier
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lotus! Wat gaat t snel, logisch dat je zenuwachtig ben!
Alle reacties Link kopieren
@twinklinstar: haha grappig met t uniform haha! Leuk dat de kleding kast al lekker vol is! En hopelijk geeft t gene wat gezien is geen verdere problemen.
Alle reacties Link kopieren
@poppie; het kan ook zo zijn dat het derde trimester makkelijker is hoor. Eerste trimester is echt een periode dat je erg moe ben en ziek voelt. Tweede trimester gebeurt er erg veel in je buik en derde trimester groeit t kindje alleen maar dus misschien ben je dan minder vermoeit.
Alle reacties Link kopieren
@jaimes blond en Mila: jullie gaan ook hard zeg! Jaimes alweer 15 weken! Wil je weten wat t word?
Alle reacties Link kopieren
@gutsie: spannend zo zonder anticonceptie haha hopelijk levert y wat op!



@jippie: hoe is t met jou nu? Al bezig met ovu testen?



Mijn menstruatie is sinds vandaag afgelopen, was heftiger maar dat 'hoort' na een miskraam. Dus nu dag 5/6 en over een week ei dus ga zaterdag starten met ovu testen.



Verder gaat het wel goed. Vind het jammer niet zwanger te zijn maar ben nu sinds n week ( haha) weer op m'n voeding aan t letten met als doel toch wat af te vallen. Wie weet helpt t mee
Alle reacties Link kopieren
Lotus, succes! Al denk ik dat je de echo al gehad hebt.

Hoe was het?



Weekend, goed plan om gewoon weer een aantal dingen op te pakken die je misschien niet zou doen als je zwanger was. Zo ben ik gaan bootcampen terwijl ik dat niet gedaan zou hebben als ik zwanger was (tenzij ik al langer bezig was). Maar onder het motto van "het kan nog heeeeeeel lang duren voordat ik zwanger ben, dus ik ga gewoon mijn leven leiden tot die tijd" heb ik het toen toch gedaan en uiteraard ben ik juist ook in die periode toen weer zwanger geworden



Ik hoop dat het je snel gegund is om weer een positieve zwangerschapstest in handen te houden en dit keer eentje van een plakkertje!
@ weekend, ja, wij willen wel graag weten wat het wordt. Eind van deze maand is de 20 weken echo. Dan zullen we het weten. Hopelijk hebben jullie op de valreep nog een vruchtbare tijd in 2014!

@ Lotus, wat spannend vandaag! Hoop dat alles goed is!

@ poppie, het vertrouwen begint steeds meer te komen.



Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan. Moet zeggen dat het wel lekker zit! Alleen zakt ie af en toe nog een beetje af. Maar dat zal over een paar weken wel anders zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
De echo was goed! Wrl bleek uit de bloedtest dat ik resuspositief ben. Dit houdt in dat ik antistoffen kan gaan aanmaken tegen de baby.. Dit wordt goed in de gaten gehouden. Is er iemand hier die dit ook gehad heeft?
@weekend, ik heb toevallig vanmiddag een ovu-test gedaan ( dag 8) misschien wel vroeg maar ik weet niet precies wanneer hij is en wil door dmv testen kijken of ik daar achter kom. Moeten we wel meer gericht vrijen, maar hopelijk met succes.

Als ik vanuit ga dat me eisprong op dag 11 is is dat vrijdag en 'moeten' we de komende dag een aantal keren vrijen.

Hoop t maar want zaterdag hebben we er weinig tijd voor.

Hoop op allebei goed nieuws ah einde van de maand voor ons!



@ lotus, fijn een goede echo! Ken er geen verhalen van rhesuspositief.



Gisteravond kreeg ik een goedbedoelde opmerking vd sportleraar dat wij wel de volgende zouden zijn die ouders zouden worden.. Nou ik zeg als het ons gegeven is hopen we dat wel ja. Het zal toch wel zei hij.. ( hij moest eens weten.. Probeer je het zelf los te laten, krijg je dat soort opmerkingen.. kon er niet boos om worden.

Zondagmiddag had ik een babyshower van me schoonzus, haar beste vriendin is ook zwanger hoorde ik daar. Dat vind ik wel lastige dingen, dat raakte me helaas wel terwijl ik zo had gehoopt dat dat niet zo zou zijn en helemaal blij kon zijn. Me zus merkte wel dat ik stiller werd.

Vertelde ze ook nog dat ze oom&tante worden ( van haar zwagerskant). Dat ze dat wel lastig vond om te vertellen en of ik dat niet moeilijk vond.. Nou dat soort vragen vind ik juist lastig want dan word ik er zelf mee geconfronteerd dat het nog niet zo is.

Apte haar dat later ook dat dat ze dat niet moet vragen, probeer juist los te laten wat al lastig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven