September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.




NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI



Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha, maar we wonen wel in een heerlijk huis. En de meeste dozen staan in een kamer die nog niet in gebruik is. En mijn vriend is wat actiever in het uitzoeken en opruimen, dus hij heeft elders al het nodige gedaan :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Hier ben ik weer na lange tijd. Hoe is het met iedereen?

Wij zijn er over uit om voor een derde te gaan. Hopelijk schrijft er nog iemand hier van onze oude garde :).

Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lotus,

Wat leuk dat jullie voor een derde willen gaan!
Bij ons gaat dat wat ons betreft niet gebeuren, wij houden het bij twee.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met sohappy gaat? En met bb?
En met alle anderen natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Hai iedereen,

Zoals poppie kon lezen in een ander topic waar ik mee schrijf, kan ik blij laten weten dat ik afgelopen dinsdag een positieve test in handen had!
Gister misselijk, zere borsten en vandaag flauw en slapjes.
27 maart hebben we de 1e echo bij 7 wkn!
Erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Succes, sohappy! Ik hoop dat het het begin is van een nieuw wondertje!
Ik lees ook af en toe nog mee!

Gefeliciteerd sohappy! Spannend hoor, het is je van harte gegund!

Leuk Lotus, gaan voor een derde. Hoe oud zijn je andere 2 kids nu?

Hier blijft het ook bij 2. Ik heb 2 jongens en we hebben onze handen vol aan ze. Ik zou wel een topic kunnen starten met lotgenoten in de tropenjaren hahahha.
Bovendien slapen ze allebei slecht.... dan zie ik een baby erbij al helemaal niet zitten.
Hopelijk gaat het verder met iedereen goed.
Alle reacties Link kopieren
So happy! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je eerste echo! Hou je ons op de hoogte?

Poppie: ah lekker. Dan komen jullie straks in de basisschool tijd enz :).

Jaimesblond: oooo snap ik zo!!! Onze jongste slaapt ook nog niet geweldig hoor.. maar ik wacht liever niet te lang met een derde zodat ze lekker dicht bij elkaar zitten.


En oja.. ik ben zwanger weet ik sinds een weekje! :-P
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lotus!

En wij zitten momenteel volop in de basisschool tijd!
Mama heeft voortaan een ochtendje vrij voortaan ;-)
Alle reacties Link kopieren
@lotus, gefeliciteerd!

Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Voel me wel goed. Smorgens soms wat misselijk en flauw maar niet meer overgeven.
Vooral erg benieuwd naar volgende week en soms wat zenuwachtig.
Gefeliciteerd Lotus! 👍😀
Alle reacties Link kopieren
So happy: hoe was je echo??
Alle reacties Link kopieren
Goed! Hartje klopt. Ben nu ruim 7 wkn. 9 april volgende echo en eind april gesprek voor de nipt.
Als alles goed gaat wordt onze dochter rond 10 november grote zus.
Nu zoeken met eten.
Kleine beetjes avondeten eten anders valt het zwaar op me maag.
Smorgens vaak misselijk wat meestal wel weg trekt.
Vanmiddag niet, misselijk van een appel..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd sohappy met je eerste goede echo!! Wat onwijs leuk!

Lotus jij ook zo’n geluk! Mooi😁

Hier is onze derde baby alweer 7 maanden oud, zo snel gegaan maar ze is zooo leuk.

Jamiesblond logisch als ze slecht slapen dat je er dan niet aan denkt om meerdere nacht brakers er aan toe te voegen haha!

Hier wil man graag een vierde maar ik vind 3 echt geweldig maar goed heftig! Dus of het word pas over jaren of nooit.
Alle reacties Link kopieren
Weekend: Ahhh ja? je kunt je nu natuurlijk niet meer voorstellen hoe het zou zijn als ze er niet was. Is het een beetje te doen 3 kinderen? Want die van jullie zitten qua leeftijden toch ook vlak bij elkaar?

Sohappy:
Ah super dat je een goeie echo hebt gehad! Voel jij je inmiddels iets beter? Ik ben ook erg misselijk elke dag... geen pretje. Ik kan het me niet herinneren van de vorige zwangerschappen zo extreem..

Wij hebben vorige week een mooie echo met een kloppend hartje gezien! Dus wel enigszins gerustgesteld nu.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lotus! Ik heb er ook 3. Van 4,3 en ( bijna) 2 jaar oud. Tussen nr 1&2 zit precies een jaar en tussen nr 2&3 zit 17 maanden.

Vind het eigenlijk na elk kind makkelijker worden. Enige nadeel is dat een derde echt gewoon mee moet draaien in het ritme maarja dat is nou eenmaal niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen dinsdag een goede echo weer gehad met 9 wkn en 4 dagen.
Voel me wat beter. Soms nog wel misselijk en flauw en grieperig.
Avondeten zakt niet erg en slaap soms minder.
25 april weer echo en nipt test.

@ lotus, dat is pittig zo misselijk zijn.
Gelukkig een kloppend hartje gezien.

@ weekend, leuk een groot gezin! Maar 4 kinderen moet je wel allebei willen he.
Kom zelf uit een gezin van 4, erg leuk. Had ik zelf ook best gewild maar dan had ik jonger moeten zijn.
Nu blijft het er zeer ws bij 2.
Alle reacties Link kopieren
Sohappy, ik hoop dat je volgende echo en de nipt test een mooi resultaat laten zien!
Fijn dat je een goede echo had.

En ook Lotus een goede echo! Heerlijk! He ver ben je?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een goede 12 wkn echo gehad! Ons kindje groeit goed en was lekker aan het bewegen.
Wat blijft het toch bijzonder!
Zo denk je dat het nooit meer lukt.. en zo ben je 3 mnd zwanger..

Ook gek dat we nou niet meer op die afdeling komen.. dat was zo gewoon.

Over 2 wkn krijgen we de uitslag van de nipt test.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, sohappy, een goede 12 weken echo!
Alle reacties Link kopieren
@lotus,
Hoe gaat het met je? En met de misselijkheid?

Inmiddels ben ik alweer 18 wkn! Nipt test was goed! Erg blij mee.
Voel me verder prima. Wel meer last van mijn si gewricht aan 1 kant, had ik bij mijn dochter ook maar nu ff meer last.
Kwalen zijn afgenomen gelukkig.
Heb al een aardige buik. Zo blij mee met de zwangerschap.
We willen niet weten wat het wordt.
Zaterdag lekker op vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je 18 weken bent en dat alles verder goed lijkt te zijn (behalve met dat gewricht :-( )
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve allemaal,

Wat bijzonder dat er nog steeds zo nu en dan in dit topic geschreven wordt! Er is kennelijk toch een soort van band ontstaan tijdens het gezamenlijk gedeelde verdoriet. Helemaal bijzonder dat er inmiddels al dames zijn met 3 (!) kinderen!

@sohappy en lotus, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

En hoe het nu bij ons is? Ik zit nu op de bank met een prachtig kereltje van bijna 3 weken in de draagdoek. ❤️ België bleek het toch te zijn voor ons. Wat in Nederland niet lukte was in België in 1 poging 'klaar'! De zwangerschap was ongecompliceerd, maar wel erg spannend na zoveel jaar proberen. De bevalling was vrij pittig, maar inmiddels ben ik weer aardig hersteld. De kleine doet het goed, maar heeft wel regelmatig flinke krampjes. Zo sneu om hem zo'n last te zien hebben!

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed! Heel veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
Tig keer dubbel..
bb14 wijzigde dit bericht op 03-09-2019 20:25
96.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tig keer dubbel..
bb14 wijzigde dit bericht op 03-09-2019 20:24
96.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tig keer dubbel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven