1400 kinderen slachtoffer van politieke correctheid.

27-08-2014 14:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ziehier waar politieke correctheid toe kan leiden.



1400 kinderen in Engeland jarenlang stelselmatig verkracht, gemarteld en misbruikt door pakistaanse moslims.



Waarom het zo lang door kon gaan? Omdat in politieberichten vooral geen melding gemaakt mocht worden van de afkomst van de daders.



De kinderen hadden nl. prima signalementen en de politie wist dat de daders pakistaanse moslims waren, maar dat mocht niet vermeld worden.



http://www.geenstijl.nl/m ... _rape_jihad.html#comments
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 27 augustus 2014 @ 15:49:

Hmm, politieke correctheid? Je hebt daar jarenlang voordurende misstanden waarbij katholieke piesters betrokken zijn, BBC medewerkers, en nu dus weer Pakistanen..



Het begint zo langzamerhand meer regel dan uitzondering te worden dat de opsporing niet effectief is.Precies mijn punt.
Geenstijl stond wel als enige tussen de pro ISIS demonstranten, een vrouw zelfs!(en ze werd o.a. met verkrachting gedreigd..) terwijl de rest van de media ons wil doen geloven dat er niet veel aan de hand is, en anti ISIS demonstranten rechts extremisten zijn. Bij die anti ISIS demo was ook een journalist van Geenstijl aanwezig, die de tegen demonstranten filmde en er vragen aan stelde, en die kreeg dus bijna een baksteen tegen zijn kop.



Ik vind dat wel degelijk goede nieuwsgaring, en media die Geenstijl weg zetten als rechts extremistisch of wat dan ook zijn absoluut niet goed bezig (media zou onafhankelijk moeten zijn maar er wordt vaak een idealistisch sausje over gegoten, als of je de Pravda leest zeg).
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:46:

[...]



Van deze Imam.



http://www.dailymail.co.u ... en-white-girls-cheap.html



Ik zou zeggen, lees eerst eens voor je maar wat blèrt!

Dat is niet eens deze zaak, dat is een eerdere zaak. Ook erg maar met deze link blijven strooien terwijl het niet eens over deze zaak gaat + ondertussen mensen aanraden eens wat te lezen is, eh, sneu eigenlijk.



Absurd hoe slecht de politie in Engeland inderdaad bezig is, zoveel dingen in de doofpot...
Alle reacties Link kopieren
Gelezen. Maakt heel wat duidelijk en ik vind dat het niet helemaal eerlijk is hoe het hier wordt gebracht.



- Het gaat hier om pooiers;

- De minderjarige meisjes werden eerst omgekocht/gemanipuleerd met leuke cadeaus;

- Het gaat om meiden uit overwegend kwetsbare milieus, maar er werden ook niet-blanke meisjes misbruikt/verkracht (dus markovic, wat jij zegt is toch echt onjuist);

- Het is speculatie dat de pooiers niet zijn vervolgd omdat de autoriteiten bang waren vanwege de racisme-kaart, dat heeft geen enkele autoriteit zelf toegegeven. Het is wel iets dat wordt gedacht (!!!!) door onderzoekers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 27 augustus 2014 @ 15:52:

[...]



Volgens Markovich speelt politieke correctheid wel degelijk een rol.

De daders blijken allemaal moslim. Voila de reden van de politieke correctheid.

Jij stelt je gewoon op als een verlengstuk daarvan door te zeggen dat het moslim-zijn niet relevant is.



Het gaat er om dat het systeem faalt. Jij legt de schuld neer bij een geloof. Ik leg de schuld neer bij al die mensen die liever de andere kant opkijken dan dat ze deze onmensen oppakken en berechten.

Gebeurt wel vaker in Engeland. Vind je dat niet raar?
Alle reacties Link kopieren
Deze moslims pakten geen moslimmeisjes maar witte. Ze schijten liever niet op "eigen" volk. Witte meisjes zijn ongelovigen, trash, die mag je pakken. Volgens mij "dachten" die verkrachters op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:58:

Deze moslims pakten geen moslimmeisjes maar witte. Ze schijten liever niet op "eigen" volk. Witte meisjes zijn ongelovigen, trash, die mag je pakken. Volgens mij "dachten" die verkrachters op deze manier.Dus opknopen aan de hoogste boom ipv wegkijken en in de doofpot stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:58:

Deze moslims pakten geen moslimmeisjes maar witte. Ze schijten liever niet op "eigen" volk. Witte meisjes zijn ongelovigen, trash, die mag je pakken. Volgens mij "dachten" die verkrachters op deze manier.Nee, Volkskrant meldt dat ze ook niet blanke meisjes misbruikt hebben. Maar wel overwegend blank. Ik vermoed verder dat pooiers denken in geld en macht, niet in een kleurtje. Zulke mannen gaan helaas voor jonge en kwetsbare meiden, donker of blank maakt dan niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:57:

[...]





Het gaat er om dat het systeem faalt. Jij legt de schuld neer bij een geloof. Ik leg de schuld neer bij al die mensen die liever de andere kant opkijken dan dat ze deze onmensen oppakken en berechten.

Gebeurt wel vaker in Engeland. Vind je dat niet raar?

Men kijkt weg OMDAT het om moslims gaat. Ja dat is raar.

En ja, ook moet er naar de correlatie met de islam gekeken worden. Sorry.



Het misbruik in de katholieke kerk staat ook niet los van het geloof.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het aan kan om het te lezen, en niet van de media afhankelijk wil zijn, hier is de bron: http://www.rotherham.gov. ... _inquiry_cse_in_rotherham
quote:Noesa schreef op 27 augustus 2014 @ 16:07:

[...]



Men kijkt weg OMDAT het om moslims gaat. Ja dat is raar.

En ja, ook moet er naar de correlatie met de islam gekeken worden. Sorry.



Het misbruik in de katholieke kerk staat ook niet los van het geloof.

Misbruik van kinderen in de katholieke kerk staat wel los van christendom, niet van het instituut. In de leer is daar geen enkele goedkeuring voor, vandaar dat christenen (en ik ben zelf geen katholiek, wel christen) zich sterk afkeurend hebben uit gelaten omtrent die schandalen. Want dat strookt niet met onze leer. Daarnaast zijn verreweg de meeste christenen seculier, zoals overeen komt met de leer van Christus.



Nou ja, dit weet jij ook allemaal en ook waar om dit zo fel af steekt tegen islam.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 27 augustus 2014 @ 16:11:

[...]



Misbruik van kinderen in de katholieke kerk staat wel los van christendom, niet van het instituut. In de leer is daar geen enkele goedkeuring voor, vandaar dat christenen (en ik ben zelf geen katholiek, wel christen) zich sterk afkeurend hebben uit gelaten omtrent die schandalen. Want dat strookt niet met onze leer. Daarnaast zijn verreweg de meeste christenen seculier, zoals overeen komt met de leer van Christus.



Nou ja, dit weet jij ook allemaal en ook waar om dit zo fel af steekt tegen islam.Je hebt gelijk. Jij legt het beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een vreemde en zieke zaak in ieder geval. Pff
Alle reacties Link kopieren
In dat verslag: punt 11.14 tot 11.17 maakt duidelijk dat de slachtoffers zeker niet exclusief blank waren en dat (deze? Soortgelijke?) mannen ook Pakistaanse meisjes structureel misbruikt hebben.



Punt 11.2 wijst ons er op dat de grootste groep daders van kindermisbruik in de UK blank is, met 'Aziatisch' als tweede (zoals deze specifieke zaak dus).



Dat verandert natuurlijk niks aan het feit dat dit tuig jaren geleden al had moeten worden opgepakt, dat de politie decennia geleden al had moeten ingrijpen, dat deze mannen verschrikkelijk zijn en absoluut geen contact met kinderen meer moeten hebben. En ja, dat dit waarschijnlijk allemaal eerder opgelost zou zijn geweest als de politie explicieter was geweest over de afkomst van daders.



Ik erger me alleen aan het feit dat mensen nu doen alsof alleen de moslims het probleem zijn. Nee, kindermisbruik vindt in alle lagen van de bevolking plaats dus laten we aub niet vergeten dat ook blanke mannen daders kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 27 augustus 2014 @ 16:11:

[...]



Misbruik van kinderen in de katholieke kerk staat wel los van christendom, niet van het instituut. In de leer is daar geen enkele goedkeuring voor, vandaar dat christenen (en ik ben zelf geen katholiek, wel christen) zich sterk afkeurend hebben uit gelaten omtrent die schandalen. Want dat strookt niet met onze leer. Daarnaast zijn verreweg de meeste christenen seculier, zoals overeen komt met de leer van Christus.



Lieverd, diezelfde "Christenen" hebben het anders wel jarenlang massaal getolereerd en in de doofpot gestopt. Het strookt zeker niet met de leer van de katholieke kerk, maar diezelfde katholieke kerk heeft het jarenlang verzwegen en verborgen. Misbruikers werden overgeplaatst naar een andere parochie waar ze gewoon verder gingen.



Nou ja, dit weet jij ook allemaal en ook waar om dit zo fel af steekt tegen islam.Blijkbaar vinden de heren moslims het ook niet ok, want ze hullen hun vrouwen niet voor niets in allesverhullende gewaden.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 27 augustus 2014 @ 16:23:

[...]





Blijkbaar vinden de heren moslims het ook niet ok, want ze hullen hun vrouwen niet voor niets in allesverhullende gewaden.

Lieverd,

ik heb nergens beweerd dat christenen niets fout doen, ik beweer alleen, en dit kan iedereen weten door gewoon te lezen, dat volgens de leer dit wordt afgekeurd en in islam het wordt aangemoedigd (Mohammed deed het zelf).



Niet islamitische meisjes zijn niets anders dan oorlogsbuit (volgens de leer), kan je dus naar hartelust gebruiken (volgens de leer) en het bedekken van 'de eigen vrouwen' komt voort uit de gedachte dat de vrouw de man dwaling brengt en dus verantwoordelijk is.



Dat is het verschil.



Maar nu zal er wel weer komen oude testament dit en dat (niet er bij zeggend dat nieuwe testament het zelfde effect heeft op christendom als de Verlichting op de westerse wereld en de onveranderlijkheid van de islamitische openbaring), anderen doen het ook...ja, dat is zo. En toch zal ik de uitdaging willen geven aan die mensen, door met een Israelische vlag door Amsterdam te lopen, met een Palestijnse, met een spot prent van Jezus, en spot prent van Mohammed.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is het wel duidelijk dat cultuur mee speelt hierin, en dat het belangrijk is om energie te stoppen in educatie en empowerment van vrouwen binnen deze gemeenschappen. Dit soort grootschalige zaken kunnen alleen gebeuren als veel mensen wegkijken, zowel binnen de Pakistaanse gemeenschap (in dit geval) en bij de politie. Het moet makkelijker worden om de politie te benaderen en die moeten er dan ook daadwerkelijk iets mee doen. De gemeenschap moet geholpen worden met het veranderen van de gedachtegang van hun zonen - misbruik moet op geen enkel niveau getolereerd worden in tegenstelling tot hoe het nu is (bijvoorbeeld ook huiselijk geweld).



Maar door te doen alsof dit puur een moslim probleem is, wordt het alleen maar moeilijker om het binnen andere gemeenschappen (bijv. blanke) ook te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnim schreef op 27 augustus 2014 @ 16:20:

In dat verslag: punt 11.14 tot 11.17 maakt duidelijk dat de slachtoffers zeker niet exclusief blank waren en dat (deze? Soortgelijke?) mannen ook Pakistaanse meisjes structureel misbruikt hebben.



Punt 11.2 wijst ons er op dat de grootste groep daders van kindermisbruik in de UK blank is, met 'Aziatisch' als tweede (zoals deze specifieke zaak dus).



Dat verandert natuurlijk niks aan het feit dat dit tuig jaren geleden al had moeten worden opgepakt, dat de politie decennia geleden al had moeten ingrijpen, dat deze mannen verschrikkelijk zijn en absoluut geen contact met kinderen meer moeten hebben. En ja, dat dit waarschijnlijk allemaal eerder opgelost zou zijn geweest als de politie explicieter was geweest over de afkomst van daders.



Ik erger me alleen aan het feit dat mensen nu doen alsof alleen de moslims het probleem zijn. Nee, kindermisbruik vindt in alle lagen van de bevolking plaats dus laten we aub niet vergeten dat ook blanke mannen daders kunnen zijn.Waar heb jij gelezen dat iemand beweerde dat alleen Moslims kinderen misbruiken? Echt serieus? Hoe krijg je dit uit je toetsenbord; ja, maar, blanke mannen doen dit ook hoor. Niemand heeft beweerd dat dit soort walgelijke praktijken alleen islamitische of Pakistaanse daders kent. Echt om te kotsen dat je niet ziet dat je zelf aan de politieke correctheid meedoet die er in GB voor heeft gezorgd dat dit drama zo lang heeft kunnen duren. Want dáár gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 27 augustus 2014 @ 16:38:

[...]



Waar heb jij gelezen dat iemand beweerde dat alleen Moslims kinderen misbruiken? Echt serieus? Hoe krijg je dit uit je toetsenbord; ja, maar, blanke mannen doen dit ook hoor. Niemand heeft beweerd dat dit soort walgelijke praktijken alleen islamitische of Pakistaanse daders kent. Echt om te kotsen dat je niet ziet dat je zelf aan de politieke correctheid meedoet die er in GB voor heeft gezorgd dat dit drama zo lang heeft kunnen duren. Want dáár gaat het om.Er wordt hier toch echt beweerd dat het enkel de moslims zijn in deze zaak die enkel blanke meiden hebben misbruikt. En dat is dus onjuist.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:02:

[...]

Dus in Engeland zijn ze zo bang om van discriminatie te worden beschuldigd dat ze misstanden van iedereen die niet autochtoon is door de vingers zien?

Walhalla voor de crimineel zou ik zeggen.



Is in Nederland helaas ook zo: veel criminaliteit wordt afgedaan als "incidenten", terwijl het door en door structureel is. Zwijgen, wegkijken of botweg alles de doofpot in gooien is voor de multiculti maffia een heel acceptabele houding.....die niks oplost, het wordt alleen maar erger daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch interessant hoe hier wordt gedraaid - voorop gesteld dat het verschrikkelijk dat er zoveel kinderen zijn misbruikt in de afgelopen 16 jaar. Het lijkt op een klassiek geval van loverboys en meer.



Maar nu ...

In het originele artikel van de BBC komt het woord moslim of Pakistaan niet voor.



Op Geenstijl wordt naar een artikel van het AD gewezen; zonder enige bronvermelding wordt opeens verwezen naar Asians.



Stel dat het waar is dan volgens de definitie van Asians in de britse context hebben wij het over Indiers (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Asian)



Het is natuurlijk populair om alle ellende in de wereld op de islam en moslims af te schuiven maar in dit geval zou ik een slag om de arm houden.
Ethiek is als Elastiek
Alle reacties Link kopieren
quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:15:

Het is toch interessant hoe hier wordt gedraaid - voorop gesteld dat het verschrikkelijk dat er zoveel kinderen zijn misbruikt in de afgelopen 16 jaar. Het lijkt op een klassiek geval van loverboys en meer.



Maar nu ...

In het originele artikel van de BBC komt het woord moslim of Pakistaan niet voor.



Op Geenstijl wordt naar een artikel van het AD gewezen; zonder enige bronvermelding wordt opeens verwezen naar Asians.



Stel dat het waar is dan volgens de definitie van Asians in de britse context hebben wij het over Indiers (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Asian)



Het is natuurlijk populair om alle ellende in de wereld op de islam en moslims af te schuiven maar in dit geval zou ik een slag om de arm houden.Precies. Dit gaf ik ook al aan, maar Markovic reageert plots niet meer
Lees Guardian, de Times en Daily Telegraph!

En uiteraard schrijft de BBC geen afkomst. BBC=politieke correctheid.
Alle reacties Link kopieren
Hier de BBC met afkomst, omdat het blijkbaar een obsessie is voor velen.



http://m.bbc.com/news/uk-england-south- ... e-28951612



Dus:

Mainly men of Pakistan heritage
Alle reacties Link kopieren
quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:15:

Het is toch interessant hoe hier wordt gedraaid - voorop gesteld dat het verschrikkelijk dat er zoveel kinderen zijn misbruikt in de afgelopen 16 jaar. Het lijkt op een klassiek geval van loverboys en meer.



Maar nu ...

In het originele artikel van de BBC komt het woord moslim of Pakistaan niet voor.



Op Geenstijl wordt naar een artikel van het AD gewezen; zonder enige bronvermelding wordt opeens verwezen naar Asians.



Stel dat het waar is dan volgens de definitie van Asians in de britse context hebben wij het over Indiers (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Asian)



Het is natuurlijk populair om alle ellende in de wereld op de islam en moslims af te schuiven maar in dit geval zou ik een slag om de arm houden.



Heb je de foto's van de daders gezien? En dat de afkomst niet genoemd wordt is nou juist het hele eieren eten he? Dat doen ze niet omdat het niet zo is, dat doen ze omdat ze bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden.

Maar je kunt het natuurlijk ook állemaal ontkennen he? Deden ze ook bij de slachtoffers; het is niet gebeurd hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven