Algemeen vluchtelingentopic deel 7

22-06-2016 21:20 2939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.



Wat is er anders dan bij andere topics?

- De moderatie op dit topic zal, wegens de gevoeligheid van het onderwerp, extra streng zijn.



- Wat niet mag: op de man spelen, stemmingmakerij, discrimineren, uiten van vreemdelingenhaat.



- Genomen beslissingen voor het uitdelen van waarschuwingen/bans, zullen niet ter discussie staan binnen dit topic. Mocht je het niet eens zijn met een genomen beslissing, dan kun je dit kenbaar maken door te mailen naar forum@viva.nl.



Het vluchtelingenvraagstuk is een moeilijk vraagstuk met vele verschillende standpunten. Laten we dit topic gebruiken om hier op een beschaafde manier met elkaar over in gesprek te gaan.



Deel 1 kunnen jullie hier vinden: Algemeen vluchtelingentopic

Deel 2: Algemeen vluchtelingentopic deel 2

Deel 3: Algemeen vluchtelingentopic deel 3

Deel 4: Algemeen vluchtelingentopic deel 4

Deel 5: Algemeen vluchtelingentopic deel 5



Met vriendelijke groet,



Het Moderatorteam & Community Manager VIVA



Update 27-10-2015

Let op! Er is besloten om het initiële beleid binnen dit topic, waarbij wij werkten met het toepassen van pijlerbans, aan te passen naar het reguliere bansysteem. Het bansysteem is hier terug te vinden: Huisregels
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben in Afrika en heb vandaag goedeen koffie gevonden hier: ein-de-lijk! Helaas hebben ze hier geen LIDL voor die lekkerene cakerolquote:Lady_Voldemort schreef op 06 november 2016 @ 19:13:

Iemand nog iets gezelligs te melden?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 06 november 2016 @ 19:29:

[...]



gelijk heb je schoolpleingedrag zoals jouw clubje doet is tenslotte veel leuker.. nou nog even doorzuigen met z'n allen hè de 3000 posts zijn er bijna..

Succes allemaal en doe jullie best hè.. go go go Maar wat vind jij nu van mening van de Afrikaan waarover Mick87 schreef? Je moet wel ontopic blijven he?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Deze post dus ontopic:quote:mick87 schreef op 06 november 2016 @ 06:21:

Het blijft me opvallen hoe de Afrikanen in het land hier praten over de Europese vluchtelingencrisis. Ze zijn behoorlijk rechts. Ze zeggen dat het dom is om zoveel moslims op te nemen: "wait till they have power, you will have loads of problem". Ook lachten ze en zeiden dat de Afrikanen die Europa bereiken dus echt niet meer weggaan. In het verband met moslims zeiden ze: gewoon wegjagen met honden en varkens. En eentje zei: Europa moet de boten lekker laten zinken. Dan blijven ze wel weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag Enn
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
On-topic



Vanavond om 20.15 NPO 2 een interessante documentaire die een kijkje geeft in de keuken

van de mensensmokkelaar.



http://www.vpro.nl/programmas/de-trek.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 06 november 2016 @ 19:50:

On-topic



Vanavond om 20.15 NPO 2 een interessante documentaire die een kijkje geeft in de keuken

van de mensensmokkelaar.



http://www.vpro.nl/programmas/de-trek.htmlIk ga kijken.!
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 06 november 2016 @ 19:52:

[...]



Ik ga kijken.!Het is een 4 delige docu, vanavond deel 1.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 november 2016 @ 19:55:

[...]





Het is een 4 delige docu, vanavond deel 1.Vast leerzaam
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 06 november 2016 @ 19:58:

[...]





Vast leerzaam Ik ben ook heel benieuwd..
quote:hollebollegijs schreef op 06 november 201u6 @ 19:58:

[...]





Vast leerzaam



Kijk hem on-line Gijs, dan kun je screenshots maken van de momenten die jou bevallen en er rooie kaders omheen zetten om ons uit te leggen dat het door jouw aanbevolen en geliefde hek er echt moet komen.



Je zou bijna denken dat je bij de Heras werkt
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 06 november 2016 @ 20:04:

[...]





Kijk hem on-line Gijs, dan kun je screenshots maken van de momenten die jou bevallen en er rooie kaders omheen zetten om ons uit te leggen dat het door jouw aanbevolen en geliefde hek er echt moet komen.



Je zou bijna denken dat je bij de Heras werkt Het werkt en dat weet jij ook
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nope. Ik ben het zeker niet met je eens. Een hek heeft namelijk twee kanten en dat betekend dat ik ook achter een hek moet leven. Dat wil ik niet.



Ik zou niet van mijn kant van het hek toe willen kijken wat er gebeurd met de mensen aan de andere kant van het hek. Lekker in alle comfort zien hoe die mensen doodgaan door gebrek aan alles. Het zou voor mij pas goed zijn als het aan de andere kant van het hek ook goed is.



En dan heb je dat verrekte hek dus helemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wel zoals verwacht, de mensensmokkelaars hebben geen moraal, geen geweten.......



Niks nieuws.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Er is een nieuw Algemeen vluchtelingentopic deel 8



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven