Badr Hari - Rico Verhoeven

06-12-2016 13:52 435 berichten
Wie gaat er zaterdag kijken? En wie supporten jullie? Ik ben dit keer #TeamRico.



Ik wil het super graag zien, maar ik heb geen Ziggo sportkanaal. Helemaal geen Ziggo trouwens.



Nu zag ik dat je het ook via internet kan streamen. Voor 25 euro. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben bang dat het niet gaat werken en vind het zonde om geld te verspillen. Heb je trouwens een creditcard nodig om te betalen of kan het ook met I-deal? Hopelijk kan iemand me er meer over vertellen.



Alvast bedankt!
"via internet" is nogal een ruim begrip.

Waar bedoel je? Via ziggo?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook team Rico,maar toch denk ik dat Hari wint
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
Hier ook voor Rico!!



Ik denk dat je wedstrijd wel kan kan kopen via Ziggo zodat je alsnog kan kijken! Even naar Ziggo bellen misschien.
Alle reacties Link kopieren
Hari heeft in drie jaar niet gevochten en Verhoeven is wereldkampioen en op de top van zijn kunnen. Dat wordt vast heel spannend.



Maar ontopic: op welke site wil je streamen? Goede kans dat je op ziggo.nl gratis kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
zondag is de uitslag wel bekend. Hoop dat baddertje klop krijgt
Alle reacties Link kopieren
Team Rico hier



Die badr krijgt zo'n ongelofelijk pak op zijn donder reken maar van Yes
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken op Ziggo sportkanaal...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor Rico, maar vrees dat 'ie aan Badr een zware kluif gaat krijgen. Badr heeft één zwak punt: z'n glazen kin. Alleen is het zwakste punt van Rico z'n gebrek aan knock-outpower. Technisch zijn ze allebei erg sterk, Badr heeft minder wedstrijdritme. Maar tegen een Badr in vorm heeft Rico vrees ik weinig kans........
Oh dear, how sad, never mind.
Gekke Badr...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 06 december 2016 @ 14:28:

Ik ben voor Rico, maar vrees dat 'ie aan Badr een zware kluif gaat krijgen. Badr heeft één zwak punt: z'n glazen kin. Alleen is het zwakste punt van Rico z'n gebrek aan knock-outpower. Technisch zijn ze allebei erg sterk, Badr heeft minder wedstrijdritme. Maar tegen een Badr in vorm heeft Rico vrees ik weinig kans........Niet zeggen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hier dezelfde gedachte als Hayek.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Rico fan.

Ik ben erbij zaterdag. Dus mochten jullie het missen. Ik zal wel verslag doen.

Super veel zin in trouwens!
quote:Dragisa schreef op 06 december 2016 @ 13:59:

"via internet" is nogal een ruim begrip.

Waar bedoel je? Via ziggo?https://www.ufc.tv/
quote:Verkje schreef op 06 december 2016 @ 14:45:

Hier ook een Rico fan.

Ik ben erbij zaterdag. Dus mochten jullie het missen. Ik zal wel verslag doen.

Super veel zin in trouwens! Oooh ik ben jaloers! Héél veel plezier. Ik kijk uit naar je verslag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 december 2016 @ 14:41:

[...]





Niet zeggen

Badr heeft de zelfbeheersing van een nat vloeitje en dat is bijzonder jammer. De persoon Badr is daardoor niet bepaald m'n favoriet. De vechter Badr daarentegen is (of was?) waanzinnig. Extreem explosief, prachtige techniek en waanzinnige stootkracht. Een gevecht van Rico is bijna niet te kijken, omdat het vrijwel altijd op een beslissing uitdraait en hij een tactisch spel speelt. De gevechten van Badr waren altijd geweldig. Zat je bij op het puntje van je stoel, wachten op die krankzinnige dreun waardoor z'n tegenstander neer ging.

Ik gun het Badr niet vanwege de nare tekortkomingen in z'n persoonlijkheid, maar als kickbokser zie ik 'm graag. Eén van de meest getalenteerde nog actieve vechters.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik hoop dat Riko Badr tot bloedpap mept.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 06 december 2016 @ 14:46:

[...]



https://www.ufc.tv/Huh? Een K1-wedstrijd is te kijken via een UFC-kanaal?
Oh dear, how sad, never mind.
Dat ze na de wedstrijd de ring moeten schoonmaken met een Zamboni.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 06 december 2016 @ 14:48:

Ik hoop dat Riko Badr tot bloedpap mept. ik ook !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Hayek schreef op 06 december 2016 @ 14:49:

[...]



Huh? Een K1-wedstrijd is te kijken via een UFC-kanaal?

Dit is een link die Rico Verhoeven op zijn Facebook pagina heeft gedeeld. Ik ken UFC niet eens. Nooit eerder van gehoord, nog nooit naar gekeken en dus ook nooit gebruik gemaakt van hun service. Geen idee hoe en of het werkt.



Ik heb sowieso weinig tot geen verstand van sport(zenders).
Alle reacties Link kopieren
Heb laatst de docu over hen gekeken. Hari heeft wat weg van Sylvester Stallone.

Verkje, hoe laat is de wedstrijd?

Een samenvatting zou kort erna te vinden zijn op AD.nl.
Hatsjikideee...
https://www.ufc.tv/video/ppv-glory-coll ... co-vs-badr
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 06 december 2016 @ 14:48:

[...]



Badr heeft de zelfbeheersing van een nat vloeitje en dat is bijzonder jammer. De persoon Badr is daardoor niet bepaald m'n favoriet. De vechter Badr daarentegen is (of was?) waanzinnig. Extreem explosief, prachtige techniek en waanzinnige stootkracht. Een gevecht van Rico is bijna niet te kijken, omdat het vrijwel altijd op een beslissing uitdraait en hij een tactisch spel speelt. De gevechten van Badr waren altijd geweldig. Zat je bij op het puntje van je stoel, wachten op die krankzinnige dreun waardoor z'n tegenstander neer ging.

Ik gun het Badr niet vanwege de nare tekortkomingen in z'n persoonlijkheid, maar als kickbokser zie ik 'm graag. Eén van de meest getalenteerde nog actieve vechters.Ik kan mij wel vinden in je post, alleen vind ik het geen sportieve vechter....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
http://www.funx.nl/news/u ... ntdown-to-glory-collision



Mooie video 55 minuten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven