Belangrijk: Beleid op de forumpijler Actueel

29-05-2012 12:49 296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Hierbij een aankondiging met betrekking tot de sfeer op de pijler Actueel, die door verschillende gebruikers als overwegend negatief wordt ervaren.



Helaas leveren de topics op de pijler Actueel regelmatig verhitte discussies op en gaan reacties zich op gebruikers richten in plaats van op het onderwerp.



Om de sfeer in deze pijler te verbeteren is het dus noodzakelijk om de handhaving van de regels de komende tijd strakker uit te voeren.



Na het plaatsen van dit statement zullen wij dan ook strenger gaan toezien op het postgedrag in de pijler Actueel en zal er zonodig sneller ingegrepen worden. Wij zullen hierbij vooral letten op:



- het 'op de man spelen'

- trollen/off-topic posten/bijdragen aan negatieve sfeer



Uiteraard volgen de beslissingen naar het objectieve inzicht van de Moderators. Deze beslissingen staan dus ook los van alles wat er tot nu toe op Actueel voorgevallen is. Wel worden alle overtredingen die na dit statement op de pijler Actueel volgen zonder verdere discussie gemodereerd.



Graag doen we ook een beroep op de gebruikers om ons te helpen met het waken voor een goede sfeer. Wij kunnen niet altijd alles lezen, dus meldingen van posts of topics waar iets misgaat zijn van harte welkom!



Natuurlijk hopen we dat zo de sfeer op de pijler spoedig verbetert en dat er weer interessante on-topic discussies kunnen plaatsvinden! :-]



Dank voor jullie begrip en medewerking!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
pilatespas schreef:
26-10-2019 23:59
Beste moderators, in het topic "2 doden in bioscoop Groningen", vind ik dat Suari echt te ver gaat met zinspelingen. Ik vind dat zij erg negatief aanwezig is en daarmee worden topics vaak omgebogen tot een soort ruzie en venijn.

Beter om gewoon je eigen horrorverhaal te verzinnen inderdaad en dat iedere forummer er iets bij kan bedenken.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 00:09
0.60% gewijzigd
pilatespas schreef:
26-10-2019 23:59
Beste moderators, in het topic "2 doden in bioscoop Groningen", vind ik dat Suari echt te ver gaat met zinspelingen. Ik vind dat zij erg negatief aanwezig is en daarmee worden topics vaak omgebogen tot een soort ruzie en venijn.
fan·ta·se·ren (fantaseerde, heeft gefantaseerd)
1
zijn fantasie de vrije loop laten


https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... bTDf7JNehA
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
26-10-2019 23:59
Beste moderators, in het topic "2 doden in bioscoop Groningen", vind ik dat Suari echt te ver gaat met zinspelingen. Ik vind dat zij erg negatief aanwezig is en daarmee worden topics vaak omgebogen tot een soort ruzie en venijn.
Daar kun je niet alleen Suari de schuld van geven.
Er zijn meer reacties die er op lijken dat er forummers zijn die t topic als een leuk zaterdagavond lolletje beschouwen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
27-10-2019 00:26
Daar kun je niet alleen Suari de schuld van geven.
Er zijn meer reacties die er op lijken dat er forummers zijn die t topic als een leuk zaterdagavond lolletje beschouwen.
Oh, ik ben bloedserieus wat betreft mijn mening over de OP hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is uit 2012 en heb ik nog nooit gezien
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
27-10-2019 00:32
Dit topic is uit 2012 en heb ik nog nooit gezien
:-D
Wat een droge opmerking!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
27-10-2019 00:26
Daar kun je niet alleen Suari de schuld van geven.
Er zijn meer reacties die er op lijken dat er forummers zijn die t topic als een leuk zaterdagavond lolletje beschouwen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 07:21
Reden: op de man
14.97% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
27-10-2019 00:07
Beter om gewoon je eigen horrorverhaal te verzinnen inderdaad en dat iedere forummer er iets bij kan bedenken.
Dit ja. Veel meer sensatie zo.
Alle reacties Link kopieren
*mosterd*
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven