Boston marathon attack

15-04-2013 21:43 784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer raak, weer een aanslag. Zou het weer Al Qaida zijn? Nee toch?! Na iedere dag Noord-Korea in het nieuws gebeurd er dit zo onverwacht!



http://www.zie.nl/video/a ... athon-Boston/m1nzda2f1m9e
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 23 april 2013 @ 19:47:

[...]





Tuurlijk. Zo simpel is het.



Weet je wat het is Impala door al die complot theorieën online te smakken zonder een spoortje fatsoenlijk bewijs en werkelijk achter ieder incident een samenzwering te zoeken wordt je niet meer serieus genomen.



Ik zie het inmiddels op diverse fora, waar vroeger nog wel eens gereageerd werd vinden ze de alu-hoedjes nu een stel mafketels.



Misschien is het verstandig eerst deugdelijk onderzoek te doen en dit samen te pakken in een helder verhaal i.p.v. ieder snippertje informatie apart te vermelden.



Wil de complot-industrie een beetje serieus genomen worden moeten ze stoppen met belletje-trekken en dan hard weglopen maar gewoon met open vizier het debat aangaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
de complotindustrie, inderdaad, die spinnen namelijk goed garen bij onzekere en kwetsbaren mensen die wantrouwen koesteren tegen de gevestigde orde en niet bij machte zijn dit wantrouwen los te koppelen van emotie en op feiten te onderzoeken
Alle reacties Link kopieren
http://www.fromthetrenchesworldreport.c ... hink/41807



Die mensen liepen anders de politie te high fiven alsof er geen morgen was. En er waren gratis donuts. Zo traumatisch zal het allemaal niet geweest zijn.
Dit was wel schokkend:

http://www.hln.be/hln/nl/16297/Aanslag- ... show=react
waar zijn die gratis donuts precies?
Daar mogen ze niks over loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat voor conspiracy er achter de gratis donuts zit...
Alle reacties Link kopieren
Nu.nl

'Naam verdachte Boston stond op overheidslijst'

De naam van de overleden terreurverdachte Tamerlan Tsarnajev stond op een geheime Amerikaanse overheidslijst met namen van potentiële terroristen.

Foto: ANP



Dat meldden bronnen rond het onderzoek dinsdag (plaatselijke tijd) naar de bomaanslagen tijdens de marathon in Boston vorige week maandag.



De naam van Tamerlan Tsarnajev werd toegevoegd door de FBI, die hem spraken na een Russische tip. De opsporingsdienst kreeg geen signalen dat Tamerlan een gevaar was voor de samenleving.



Toch werd besloten zijn naam toe te voegen aan de lijst, die wordt bijgehouden door het National Counterterrorism Center (NCTC).



Volgens de bronnen worden mensen op de lijst niet per definitie extra in de gaten gehouden. Er zouden ongeveer een half miljoen namen op staan, waardoor het onmogelijk is alle potentiële terroristen structureel te volgen.
Even off topic, ik las dat MV gestopt is met het onderzoek naar Anass. Naar eigen zeggen: het onderzoek is gesloten en HIJ kan er niets meer aan veranderen.

Maar wacht!! Er glooit hoop aan de horizon voor de complotdenkers. Friso is niet verongelukt. Ik zeg, niet verongelukt.... Hij is vermoord. Er is zogezegd een Dianaatje voor hem opgezet.

Fijn.

En de daders van Boston zijn opgepakt dus daarvan kunnen we inderdaad zeggen 'case closed'.
Alle reacties Link kopieren
Tjoepie, die Mv is geheel van z'n padje met dat Friso-verhaal. Ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 april 2013 @ 14:46:

Er glooit hoop aan de horizon voor de complotdenkers. Friso is niet verongelukt Ik zeg, niet verongelukt... Hij is vermoord. .FYI: prins Friso leeft nog.
Twinkle, je moet vermoord zwart maken. Dat klopt inderdaad niet. Maar hij is daadwerkelijk verongelukt. Als je me zo nodig steeds wilt verbeteren doe het dan goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 24 april 2013 @ 18:55:

Tjoepie, die Mv is geheel van z'n padje met dat Friso-verhaal. Ongelofelijk.Die vent is nog gekker dan ik dacht
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 april 2013 @ 21:15:

Twinkle, je moet vermoord zwart maken. Dat klopt inderdaad niet. Maar hij is daadwerkelijk verongelukt. Als je me zo nodig steeds wilt verbeteren doe het dan goed.Nogmaals: prins Friso LEEFT NOG!
Je hebt helemaal gelijk Twinkle. " Verongelukt" als persoon betekent inderdaad overleden. Als b.v. een voertuig "verongelukt" betekent dit dat deze betrokken is bij een crash. Mijn excuses.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 23 april 2013 @ 23:54:

http://www.fromthetrenchesworldreport.c ... hink/41807



Dit is wel echt heel triest.
Dat is echt zum kotzen. Walgelijk.
MV gaat gewoon vrolijk verder met het besmeuren van de moeder
en die tendentieuze berichten over het koningshuis kloppen ook voor geen kant, maar ja, het verkoopt in deze tijd
Echt he. En dan ook nog niet eens weten waar "van Duitse bloed" voor staat in het Wilhelmus.
word zo moe van die man
Alle reacties Link kopieren
En dat er dan ook nog mensen zijn die hem slaafs volgen
Alle reacties Link kopieren
.quote:prada schreef op 24 april 2013 @ 21:31:

Je hebt helemaal gelijk Twinkle. " Verongelukt" als persoon betekent inderdaad overleden. Als b.v. een voertuig "verongelukt" betekent dit dat deze betrokken is bij een crash. Mijn excuses.

Niet helemaal.

Met betrekking tot voertuigen betekent verongelukken: zwaar beschadigd of onbruikbaar worden.

Als in: de Titanic is. verongelukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 24 april 2013 @ 23:22:

[...]



Alweer fout. We spreken niet van een 'verongelukt' voertuig. Dat is geen Nederlands.

Alleen mensen kunnen verongelukken. Als in: dood door een ongeluk.

Alweer fout



Met betrekking tot zaken (met name vervoermiddelen zoals vliegtuigen, schepen, treinen, bussen, auto’s) betekent verongelukken 'onbruikbaar worden door ongeluk'.



De Titanic is al meteen bij de eerste reis verongelukt.



(7) Bij een kettingbotsing op de A73 bij Venlo zijn vanmorgen tien auto’s verongelukt.



http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1081/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven