Censuur Viva?

12-10-2012 11:46 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de Blog "De roze kanker maffia" te openen, maar de pagina bestaat niet meer. Is een kritisch Blog over pink ribbon niet welkom op Viva?
Alle reacties Link kopieren
quote:Francelle schreef op 16 oktober 2012 @ 13:25:

Ik zie nu dat de tekst van de blog uit de post van msstanlwywalker is verwijderd door de juniormod. Is dit een definitieve verwijdering of is dit een beslissing van hogerhand?



Beslissing van de CM. Mijn verklaring is ook op verzoek van de CM geplaatst.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Censuur. Censuur. Ja, hele echte censuur.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
eens, ik snap niet dat als het probleem de titel was, dat de titel niet gewoon wordt veranderd...

dit is volgens mij gewoon een kul smoes van viva en sanoma...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen mijn quote van de blog is verwijderd, maar ook de link naar google cache van buttercup.



Disclaimer: dit is een constatering en geen dicussie over beleid.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik typen dat ik het eens ben met piratorart? Als het niet mag, mag ik dan eerst een waarschuwing?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat een bull sh*t zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die blog. Onderkantjesmateriaal, Mrs? ;-|
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 oktober 2012 @ 13:27:

[...]





Beslissing van de CM. Mijn verklaring is ook op verzoek van de CM geplaatst.



mvg,



Junior.

Wat is CM?



Hogerhand blijkbaar, maar dan klopt jouw verklaring toch niet, dan gaat het niet alleen om de titel, maar ook om de inhoud van de blog. En om de link naar google cache.



Die verklaring is dus op verzoek van de CM geplaatst, maar jijzelf, sta jij daar persoonlijk ook achter?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Community Manager.
Ach, ze kunnen het van dit forum censureren, maar het is overal terug te vinden, tang, varken etc.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel heel erg raar.. Riekt naar censuur en belangenverstrengeling. Nee, gewoon heel raar.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staan de berichten van Pink Ribbon nog steeds in het topic over PR op de pijler Gezondheid?



Het is toch niet de bedoeling dat externe bedrijven/organisaties op het forum in discussie gaan met de gebruikers en dit zou toch ook voor PR gelden?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
er zijn trouwens ook vaker plaatjes en titels van blogs gewijzigt... vraag me af, waarom dat voor deze te moeilijk was....

nouja, afvragen... waarom... dat weten we natuurlijk wel...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nee Keetje, het is geen onderkantmateriaal. LeonieV schreef dat haar moeder borstkanker heeft gehad en hoe zij dat beleefd hebben. De conclusie van LeonieV was heel treffend, maar past gewoon niet in het roze wolk plaatje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Are you fucking kidding me?
Ga in therapie!
Ik lees nu deze hele discussie pas. What the fuck, belachelijk dat er gewoon censuur wordt gepleegd! En dan nog met een kutsmoesje ook! Als de titel namelijk het probleem was zou de blog gewoon teruggezet kunnen worden. Er is dus duidelijk meer aan de hand.



En waarom reageert er eigenlijk een juniormod in dit topic? Beleidsbeslissingen als deze lijken me eerder iets wat de senior moet communiceren. Of bestaan er ook al directe lijntjes tussen de communitymanager en de juniors?
Alle reacties Link kopieren
Dit bevestigt voor mij dat er andere belangen in het spel zijn dan borstkanker. De commerciële belangen van de sponsors klanten van Pink Ribbon
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
MrsS, wil je de tekst nog even neerzetten. Want het ging alleen om de titel.
Ga in therapie!
Sprakeloos. En tegelijkertijd niet verbaast
quote:dubiootje schreef op 16 oktober 2012 @ 14:48:

MrsS, wil je de tekst nog even neerzetten. Want het ging alleen om de titel. Anders kun je hem wel naar mij mailen (nick op hotmail), dan zet ik hem nogmaals hier neer.Dat mag blijkbaar niet. Waarom dit niet mag is mij een raadsel
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 16 oktober 2012 @ 14:45:

Dit bevestigt voor mij dat er andere belangen in het spel zijn dan borstkanker. De commerciële belangen van de sponsors klanten van Pink Ribbon



Inderdaad. En dus een lekkere domme actie van PR en viva.

"hoe creëer ik zo snel mogelijk een slecht beeld van mijn organisatie"

Knap wel.
Heel dom. Er hoeft maar 1 iemand te zijn die deze strakke actie ergens bij een krant neergooit en je hebt de poppen aan het dansen.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 16 oktober 2012 @ 14:48:

[...]





Dat mag blijkbaar niet. Waarom dit niet mag is mij een raadselOmdat de titel te ver ging. Logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 16 oktober 2012 @ 14:50:

Heel dom. Er hoeft maar 1 iemand te zijn die deze strakke actie ergens bij een krant neergooit en je hebt de poppen aan het dansen.Ja, of even Karen Spaink inseinen.
Alle reacties Link kopieren
Al meerdere keren gezien, keurige topics en *plof* verdwenen.



Op zich is het werk van een moderator erg nuttig, zelf ook jaren gedaan op een grote site, maar het zonder opgaaf van reden weghalen is erg fout. Stuur dan even een PM naar de TS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven