Dascha Graafsma

30-11-2015 18:42 539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met dit meisje gebeurd?



Vreemd en tragisch verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief schreef op 30 november 2015 @ 20:50:

Degene die haar kent geeft echt aan dat het zo onwaarschijnlijk is dat ze het zelf/ helemaal bewust gedaan zou hebben...

Misschien toch drugs in het spel? Er zijn die avond daar meerdere meisjes gedrogeerd..Waar staat dat er meerdere meisjes gedrogeerd zijn daar die nacht?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch een bijzonder verschijnsel; dat iemands dochter overlijd en dat onbekende mensen die vader dan op FB toe gaan voegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 november 2015 @ 22:41:

Wat is dat toch een bijzonder verschijnsel; dat iemands dochter overlijd en dat onbekende mensen die vader dan op FB toe gaan voegen.Uit sensatie denk ik
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief schreef op 30 november 2015 @ 20:50:

Er zijn die avond daar meerdere meisjes gedrogeerd..



Ik schrik hier oprecht van.

Hoe weet je dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel apart dat er meteen zelfmoord werd geroepen.

Ze is weggegaan om te plassen. Ze had ook kunnen zeggen dat ze weg/vriendin/naar huis ging. Zonder jas, ook al pleeg je zelfmoord je neemt dan automatisch toch je jas mee. Dat is een gewoonte als je ver gaat in de kou. Zonder vervoer is ze té ver weg geraakt. Ze moet vervoer gehad hebben. En er schijnt ná haar verdwijning nog met haar telefoon gebeld te zijn. Telefoon is nog niet terug gevonden blijkbaar.

Wat ik opzich ook vreemd vind want met het imei nummer kunnen ze de telefoon afluisteren, ook al staat hij niet aan.

Vreemd verhaal en ik vermoed zomaar dat ze niet vrijwillig voor die trein is gaan liggen.

Sneu en verdrietig voor de familie van haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 30 november 2015 @ 22:46:

[...]





Uit sensatie denk ik



Bizar hoor.

Echt berichten van 'U kent mij niet, maar mijn dochter is net zo oud' of 'Ook ik ken u niet, maar ik ben op dezelfde dag jarig als uw dochter'. Pfff sorry hoor, volgens mij zou ik daar pissig om worden als nabestaande.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is het niet ver van die club naar de plek van overlijden. Maar om daar dan ruim drie uren over te doen zonder jas en in een flinke storm, komt op mij wel bijzonder over. Ik hoop echt dat de politie snel uitsluitsel kan geven aan de ouders.



Wat een enorm verlies en verdriet voor hen en alle anderen die om haar geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:minnimouse schreef op 30 november 2015 @ 22:49:

[...]





Bizar hoor.

Echt berichten van 'U kent mij niet, maar mijn dochter is net zo oud' of 'Ook ik ken u niet, maar ik ben op dezelfde dag jarig als uw dochter'. Pfff sorry hoor, volgens mij zou ik daar pissig om worden als nabestaande.Idioot gewoon, hoe komen die mensen erop? Alsof jouw bericht voor zo'n man zo belangrijk is, terwijl hij net zijn dochter is verloren. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 30 november 2015 @ 22:54:

[...]

Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.

Sommige mensen zien het denk ik als fatsoen om wel te reageren.

Ik hoor niet bij hen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 22:53:

Overigens is het niet ver van die club naar de plek van overlijden.

Maar om daar dan ruim drie uren over te doen zonder jas en in een flinke storm, komt op mij wel bijzonder over.

Ik hoop echt dat de politie snel uitsluitsel kan geven aan de ouders.



Wat een enorm verlies en verdriet voor hen en alle anderen die om haar geven.Door bepaalde drugs kun je kou niet meer voelen, dus als drugs wel een rol speelden, dan zou dat het misschien kunnen vetklaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 30 november 2015 @ 22:54:

[...]





Idioot gewoon, hoe komen die mensen erop? Alsof jouw bericht voor zo'n man zo belangrijk is, terwijl hij net zijn dochter is verloren. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.

Bizar he?

Van de andere kant: blijkbaar accepteert die vader die verzoeken, want er staan heel veel 'bedankt voor het toevoegen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 22:53:

Overigens is het niet ver van die club naar de plek van overlijden.

Maar om daar dan ruim drie uren over te doen zonder jas en in een flinke storm, komt op mij wel bijzonder over.

Ik hoop echt dat de politie snel uitsluitsel kan geven aan de ouders.



Wat een enorm verlies en verdriet voor hen en alle anderen die om haar geven.Ik ken de buurt niet maar volgens de vader dus wel ver weg.
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 22:56:

[...]



Sommige mensen zien het denk ik als fatsoen om wel te reageren.

Ik hoor niet bij hen.Ik ook niet, maar dat was denk ik al duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat ze een verklaring kunnen vinden en bieden.

Dit is volgens mij wanhoop en machteloosheid in de puurste vorm voor ouders naast het intense verdriet en gemis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nina1966 schreef op 30 november 2015 @ 22:57:

[...]



Ik ken de buurt niet maar volgens de vader dus wel ver weg.Ik heb het net opgezocht, club naar spoorwegovergang/station is ca 500 meter. Het is wel een heel lang perron, en we weten niet waar ze precies was.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 30 november 2015 @ 22:56:

[...]





Door bepaalde drugs kun je kou niet meer voelen, dus als drugs wel een rol speelden, dan zou dat het misschien kunnen vetklaren.Drugs, is het eerste wat bij mij opkomt als ik dit verhaal zo lees. Maar goed, ik ken het meisje verder niet ofzo.
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 22:58:

Ik hoop echt dat ze een verklaring kunnen vinden en bieden.

Dit is volgens mij wanhoop en machteloosheid in de puurste vorm voor ouders.Dat hoop ik ook. Bij een sterfgeval in ons gezin had ik ook een enorme behoefte aan feiten en informatie. Hoe vreselijk die info ook is, het helpt je om het te gaan geloven dat het allemaal echt gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 november 2015 @ 22:49:

[...]





Bizar hoor.

Echt berichten van 'U kent mij niet, maar mijn dochter is net zo oud' of 'Ook ik ken u niet, maar ik ben op dezelfde dag jarig als uw dochter'. Pfff sorry hoor, volgens mij zou ik daar pissig om worden als nabestaande.Zeker bizar. Ik snap het niet, waarom dit soort berichten daar zit je als nabestaande niet op te wachten. Schandalig vind ik het
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:minnimouse schreef op 30 november 2015 @ 22:58:

[...]

Drugs, is het eerste wat bij mij opkomt als ik dit verhaal zo lees. Maar goed, ik ken het meisje verder niet ofzo.Kwam ook bij mij op, nav alles wat ik er totnogtoe over gehoord en gelezen heb. Maar verder onderzoek zal dat uiteraard uit moeten wijzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 22:56:

[...]



Sommige mensen zien het denk ik als fatsoen om wel te reageren.

Ik hoor niet bij hen.Ik ook niet uit fatsoen laat je die arme mensen met rust vind ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief schreef op 30 november 2015 @ 20:50:

Er zijn die avond daar meerdere meisjes gedrogeerd..

@ Nieuwsbrief



Wil je me alsjeblieft nog wel laten weten hoe je aan deze informatie komt? Want dit zegt wel wat over de bezoekers van die club.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

[...]



@ Nieuwsbrief

Wil je me alsjeblieft nog wel laten weten hoe je aan deze informatie komt? Want dit zegt wel wat over de bezoekers van die club.Ik heb die info nog niet gevonden, maar weet wel dat het Hilversumse uitgaansleven niet meer OK is. Vroeger was het daar echt heel gezellig, maar de laatste jaren is het daar continue rottigheid op elke denkbare manier.
Voor Enn, nota van de gemeente over de problematiek (uit 2013):



http://www.hilversumbis.n ... gdStuk.aspx?APOSID=136289
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ha-16-reconstrueren.dhtml



Hier staat dat er sprake zou zijn van kinderen die die nacht onwel zouden zijn geworden.



http://nos.nl/op3/artikel ... -naar-dood-dascha-16.html
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

[...]



@ Nieuwsbrief



Wil je me alsjeblieft nog wel laten weten hoe je aan deze informatie komt? Want dit zegt wel wat over de bezoekers van die club.Maar dat is overal zo, in elke kroeg en club is drugs. In heel NL.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven