Gedver, wat zitten hier onsympathieke forummers

08-04-2017 12:24 549 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik noem geen namen.



Het gaat mij om de toon waarop er getypt wordt en het doordrammen zodat er geen discussie mogelijk is. Ik vind het bijzonder storend hoe sommige forummers doen. Overheen lezen zou kunnen, maar sommigen zitten óveral. Niet meer forummen zou ook een optie zijn, maar daarvoor vind ik het forum toch nog te leuk.



Ik vraag me af waarom? Waarom kan er niet op een normale manier gereageerd worden? Waarom moeten sommigen gelijk in de aanval? Het is immers maar een forum?
quote:Miskotto schreef op 08 april 2017 @ 14:22:

[...]





De bedoeling is dat de goede fee al die evil witches hier op het Viva forum even aanspreekt op hun gedrag, dan kan ze tijdens de eerste volgende buurt bbq even vertellen wat ze voor elkaar heeft gekregen.



Weinig kans.



Ik BBQ nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 april 2017 @ 15:38:

Hebben we het al over het groepje gehad?

Iedereen waar ik het goed mee vinden kan ( die mijnaar de mond praten ) behoort tot " het groepje " .





Zo, ook weer klaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:pokkewijf schreef op 08 april 2017 @ 15:31:

[...]





Oh mag ik dan even de taalnazi uithangen? Mag ik? Mag ik?

enkelvoud = forum

meervoud = fora





Het mag allebei .





http://www.vandale.nl/gra ... etekenis/nederlands/forum
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 april 2017 @ 15:43:

[...]



Iedereen waar ik het goed mee vinden kan ( die mijnaar de mond praten ) behoort tot " het groepje " .









Dat vind ik ook.



quote:kerol schreef op 08 april 2017 @ 15:38:

Ik ben zelf een van de sympathieke gebruikers, en je hebt volkomen gelijk met je topic. Ik erger me wild aan al die onsympathieke lui die hier in vrijwel elk topic te vinden zijn. Weg ermee, het kanaal in.Ellen?
quote:pokkewijf schreef op 08 april 2017 @ 15:28:

[...]





en binnenkatten versus buitenkatten. Voor de duidelijkheid, ik zit in het kamp binnenkatten



Sjeses, Pokkewijf die je bent!

Gewoon en beetje vals voor binnenkatten zijn omdat je gewoon heus wel weet dat die van mij de buurtuin volkakt
quote:Grobbekuiken schreef op 08 april 2017 @ 17:12:

[...]





Sjeses, Pokkewijf die je bent!

Gewoon en beetje vals voor binnenkatten zijn omdat je gewoon heus wel weet dat die van mij de buurtuin volkakt Je mag je katten wel eens gaan opvoeden. Die van mij schijten netjes in de zandbak van de kleinzoon van mijn overburen. Ze hoeven dus op omadag alleen maar de drolletjes eruit te scheppen, en dat vinden ze helemaal niet erg want het is allemaal in goed overleg gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het alleen met de titel van dit topic eens.
die ik wilde bestaat al...
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 17:19:

[...]





Je mag je katten wel eens gaan opvoeden. Die van mij schijten netjes in de zandbak van de kleinzoon van mijn overburen. Ze hoeven dus op omadag alleen maar de drolletjes eruit te scheppen, en dat vinden ze helemaal niet erg want het is allemaal in goed overleg gegaan.Ingeënt zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 april 2017 @ 15:38:

in mijn geval ben ik gewoon zo teleurgesteld in het leven dat ik alleen nog maar vreugde kan vinden in het kapotmaken van anderen
quote:SpringDing schreef op 08 april 2017 @ 17:23:

[...]





Ingeënt zeker? Ik vrees van wel, want het arme joch is zo autistisch als een deur.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 17:19:

[...]





Je mag je katten wel eens gaan opvoeden. Die van mij schijten netjes in de zandbak van de kleinzoon van mijn overburen. Ze hoeven dus op omadag alleen maar de drolletjes eruit te scheppen, en dat vinden ze helemaal niet erg want het is allemaal in goed overleg gegaan.



Tjongejonge zeg....1 kat! 1! Die past qua gedrag prima in ons gezin hoor, precies even onaangepast. Je denkt toch zeker niet dat ik dat wil veranderen?! De buren doen het er maar mee hoor, beetje mest, meer is 't niet.

Bovendien hebben mijn buren geen kleinkinderen, laat staan een zandbak voor die gassies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 17:19:

[...]





Je mag je katten wel eens gaan opvoeden. Die van mij schijten netjes in de zandbak van de kleinzoon van mijn overburen. Ze hoeven dus op omadag alleen maar de drolletjes eruit te scheppen, en dat vinden ze helemaal niet erg want het is allemaal in goed overleg gegaan.Nou goed geregeld dus. Mijn kat vindt het balkon al eng.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 17:27:

[...]





Ik vrees van wel, want het arme joch is zo autistisch als een deur.Whut?! Ingeënt?! Idioot gedoe, tssss....
Oh leuk een topic voor onsympathieke forummers.

Nu hoor ik daar ook bij dus. Wat een feest
quote:_Inkie_ schreef op 08 april 2017 @ 17:30:

Oh leuk een topic voor onsympathieke forummers.

Nu hoor ik daar ook bij dus. Wat een feest



Rot op.



Ik kan me niet herinneren dat ik je hier heb uitgenodigd
quote:viavia2013 schreef op 08 april 2017 @ 16:36:

[...]





Ellen? Die heeft een permaban dacht ik gelezen te hebben. Dus... komt... niet meer ... terug.
Alle reacties Link kopieren
To, je hebt helemaal gelijk, hoor. Je mag hier op het forum álle onderwerpen aansnijden, zelfs meerdere malen, maar deze nou net niet... En dan zijn er een aantal die zeggen dat je dan gewoon de negeerknop moet gebruiken. En dan denk ik: waarom reageer je dan zelf wel? Als je je zo druk maakt om dit soort topics, sla hem dan gewoon over. Iets met pot en ketel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 16:30:

Het mag allebei .





http://www.vandale.nl/gra ... etekenis/nederlands/forumEr stond 'foras', dat is sowieso per definitie altijd fout.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2017 @ 17:32:

[...]





Rot op.



Ik kan me niet herinneren dat ik je hier heb uitgenodigd K*tOnsympathiek wijf rot lekker zelf ff een eind op
En trouwens onsympathieke mensen worden niet uitgenodigd, die verschijnen gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het stil hier. Ik dacht dat er toch wel iemand zou reageren op dit topic.
Tada, daar ben ik weer.
quote:LostWandress schreef op 08 april 2017 @ 17:46:

Wat is het stil hier. Ik dacht dat er toch wel iemand zou reageren op dit topic.
Alle reacties Link kopieren
ik heb jullie allemaal geswaffeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven