Marokkaans raadslid stuurt burger 'hatemail'

16-01-2008 13:04 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hier nou van? PvdA-lid Bouchra Ismaili stuurde de volgende mail aan een burger:



"Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!"



De PvdA in Charlois reageerde gelaten, en mailt als reactie:

"Beste mensen,



Ik zou hier niet teveel aandacht aan geven.



De reactie van Bouchra is begrijpelijk doch deels ook aanstootgevend en dat zouden we als PvdA niet voor onze rekening moeten willen nemen. Bijvoorbeeld heeft deze Jos Parbleu op de discussiesite mores-mores een reactie gegeven op een stuk van Alain Caruba, een man uit de VS, zoals hij zichzelf voorstelt. Als bijlage bij zijn reactie heeft deze Jos Parbleu een artikel geschreven door een Vrijmetselaar bijgevoegd. Dat artikel is volledig verzonnen en raakt kant noch wal. De strekking is dat de Vrijmetselarij uit zou zijn op de wereldheerschappij. Niets is minder waar, hetgeen ik kan als Vrijmetselaar kan aantonen.



Bouchra veronderstelt in haar reactie dat Jos Parbleu Vrijmetselaar zou zijn, hetgeen hij zelf niet beweert.



Maar laten rusten, zo stel ik voor. "



Mag Bouchra Ismaili aanblijven als raadslid?
Alle reacties Link kopieren
Jaap, je moet het toch echt nog een keer uitleggen, zo leuk om te zien hoe je je best doet om het voor de minder opgeleiden duidelijk probeert uit te leggen, maar foei, ikke nog steeds nie begrijp. Nog een keertje dan?

Omdat ik niet zo goed op de hoogte ben van moeilijke woorden kom ik er maar niet op hoe je iemand noemt die zo zelfingenomen is. Help es.
Alle reacties Link kopieren
jaap schreef op 26 januari 2008 @ 10:16:

[...]





Oorzaak en gevolg, DS.



Bomaanslagen leiden tot een 'knee-jerk' reactie in de Westerse landen en een ruk naar rechts, inclusief de roep om meer en betere 'bescherming', wat in de praktijk inhoudt: repressie van 'verdachte personen'. In dit geval betekent dat 'Moslims' in de breedste zin van het woord. En die repressie leidt weer tot radicalisatie. Die radicalisatie is weer goed voor de Wilders- en Verdonk-types, en zo verder, waarbij we in een land als Nederland geen seconde hoeven te twijfelen aan de uitkomst, omdat de Moslims in Nederland veruit in de minderheid zijn, en voor het overgrote deel zelf ook nog eens helemaal niet zitten te wachten op een Kalifaat.





Best een goed gevonden redenatie Jaap. Maar volgens mij maak je een onnodige omweg. Na de 9/11 aanslagen stonden wereldwijd (tot in Nederlandse dorpjes aan toe) moslims te juichen. Er was onder moslims veel begrip en sympathie voor deze aanslagen. Het prestige, het aanzien en de populariteit van Al Quaida onder moslims nam direkt enorm toe, daar was helemaal geen ruk naar rechts van Westerse landen voor nodig.

Combineer de diepe afkeer bij radicale moslims van onze Westerse vrije levenswijze met het zichtbare bewijs dan het mogelijk is het Westen aan te vallen en schade toe te brengen, en de Jihad-rekruten melden zich.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Donkeyshot schreef op 26 januari 2008 @ 17:38:

Best een goed gevonden redenatie Jaap.




Het probleem is, dat je 'partij' bent in het proces. Je ziet wel de sympathie van Moslims voor degenen die de aanslag pleegden, maar niet de 'knee jerk' solidariteit met het 'Amerikaanse Volk' aan 'onze' kant. Beide reacties waren voorspelbaar, en daarmee zou onmiddelijk de vraag op moeten wellen hoe de verdeling is van de 'baten' en de 'lasten'.



'Sympathie' en 'Solidariteit' zijn mooi, als menselijke beweegredenen, omdat ze 'puur' zijn. En dat zou geen probleem op moeten leveren in een wereld die 'puur' is. Maar helaas zijn er tamelijk berekenende types die op cynische wijze gebruik maken van die voorspelbaarheid, en ben je 'onder de streep' een 'dief van je eigen portemonnaie' als je toestaat dat die types jouw leven vorm geven.

Dat geldt net zo goed voor die 'Moslims in dorpjes' als voor die 'DS-en in dorpjes'. Je laat je prostitueren als je dat niet onderkent.
Alle reacties Link kopieren
Leg je laatste post es uit in andere woorden ajb, Jaap. Ik kan er geen chocola van maken.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje schreef op 28 januari 2008 @ 05:43:

Leg je laatste post es uit in andere woorden ajb, Jaap. Ik kan er geen chocola van maken.






Neem als voorbeeld de brand in de Rijksdag is de dertiger jaren. Marinus vd Lubbe werd daarvan beschuldigd, waarbij hij bekend stond als 'communist'. Ongetwijfeld zullen er best communisten in Duitsland (en daarbuiten) zijn geweest die, toen ze hoorden dat 'een communist' voor die brand verantwoordelijk was, gevoelens van solidariteit konden opbrengen met hun 'strijdmakker'. Communisten die niet zagen dat het hun positie in de Duitse politieke arena dramatisch verzwakte, en dat het een daad was die voor Hitler en de zijnen de opmaat vormde voor een greep naar de macht, en de uitbouw van de verkettering van de Joden en de communisten, die ook daarvoor al consequent in één adem genoemd werden.



Inmiddels is vd Lubbe posthuum vrijgesproken, en weten we dat de Nazi's dat fikkie zelf hebben aangestoken, met de vooropgezette bedoeling de emoties die de aanslag los zou maken te gebruiken om een machtsgreep te plegen, en de communisten en Joden verder in discrediet te brengen.

Dergelijke snode plannen heten 'false flag' operaties, en de moderne geschiedenis is ermee bezaait. Google bijvoorbeeld eens op "Operation Northwood". Verscheidene elementen uit die voorstellen om aanslagen te plegen op de eigen bevolking, om zo het momentum te scheppen voor een 'gerechtvaardigde strijd', zijn de afgelopen veertig jaar al gebruikt. En het werkt. Steeds weer. We leren niets van dit soort onthullingen achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Okee, ik snap je punt.



Maar ik denk niet dat je kan ontkennen dat moslim-radicalisme op grotere schaal bestaat dan tot voor kort werd aangenomen, en dat er wel degelijk reden is tot verontrusting.



Tegelijkertijd vind ik het verketteren van Wilders zoals het nu gebeurt, niet erg slim. Het speelt hem alleen maar in de hand. Of bedoel je eigenlijk ook te zeggen dat hij dat ingecalculeerd heeft en er welbewust garen bij spint?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven