Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:26:

[...]



Dat kwam in eerste instantie van extreemlinkse Joke Kaviaar en dat plaatste AnneFleur op haar Twitter met de boodschap 'Ik wil een taart naar Thierry Baudet gooien.',AnneFleur riep op om belastend materiaal van Baudet naar haar toe te sturen etc etc.



https://jokekaviaar.nl/Maandstondetaart ... audet.html



Van wie moeten we het hebben in de strijd tegen Baudet? Van onszelf! Van krachtvrouwen die hun mond durven opendoen. Tegen racisme, nationalisme, fascisme, sexisme, milieuvernieting. Tegen de ideologie van de met zijn piemel piano en mensen bespelende Thierry Baudet en zijn 'Forum voor Democratie'. Democratisch gekozen, net als Wilders, net als Trump, net als Hitler. Deze griezel gaat met Wilders de komende jaren het spelletje “wie heeft de grootste pik” in de Tweede Kamer spelen. Wilders loopt met een leger beveiligers om zich heen. Nieuwkomer Baudet denkt dat hij het recht heeft om zijn vuil te spuiten zonder dat hem een stroobreed in de weg wordt gelegd. Pikken we dat?

Natuurlijk niet. Het is daarom aan ons, aan vrouwen, medestrijdsters, en een ieder ander die het aandurft om in de aanval te gaan tegen deze verkrachtingsideoloog die denkt dat wij uit zijn op zijn sterke sperma. Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maanstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe. Zo verwelkom je een extreem-rechtse sexist als hij zich ergens vertoont. Zo. En niet anders.



Levensgevaarlijk wijf die Joke Kaviaar..no way
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:26:

[...]



Dat kwam in eerste instantie van extreemlinkse Joke Kaviaar en dat plaatste AnneFleur op haar Twitter met de boodschap 'Ik wil een taart naar Thierry Baudet gooien.',AnneFleur riep op om belastend materiaal van Baudet naar haar toe te sturen etc etc.



https://jokekaviaar.nl/Maandstondetaart ... audet.html



Van wie moeten we het hebben in de strijd tegen Baudet? Van onszelf! Van krachtvrouwen die hun mond durven opendoen. Tegen racisme, nationalisme, fascisme, sexisme, milieuvernieting. Tegen de ideologie van de met zijn piemel piano en mensen bespelende Thierry Baudet en zijn 'Forum voor Democratie'. Democratisch gekozen, net als Wilders, net als Trump, net als Hitler. Deze griezel gaat met Wilders de komende jaren het spelletje “wie heeft de grootste pik” in de Tweede Kamer spelen. Wilders loopt met een leger beveiligers om zich heen. Nieuwkomer Baudet denkt dat hij het recht heeft om zijn vuil te spuiten zonder dat hem een stroobreed in de weg wordt gelegd. Pikken we dat?

Natuurlijk niet. Het is daarom aan ons, aan vrouwen, medestrijdsters, en een ieder ander die het aandurft om in de aanval te gaan tegen deze verkrachtingsideoloog die denkt dat wij uit zijn op zijn sterke sperma. Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maanstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe. Zo verwelkom je een extreem-rechtse sexist als hij zich ergens vertoont. Zo. En niet anders.



Levensgevaarlijk wijf die Joke Kaviaar..



Ik denk niet dat die Joke Kaviaar één persoon is.



Correctie: ze bestaat!
Die Joke Kaviaar bestaat echt!!!



https://13-september.nl/tag/joke-kaviaar/



Ze is al eens veroordeeld wegens opruiing.
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 15:31:

[...]





no way Ach er zijn ook mensen die pannenkoeken van borstvoeding bakken nou ja dan kan dit er ook wel bij
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:26:

[...]



Dat kwam in eerste instantie van extreemlinkse Joke Kaviaar en dat plaatste AnneFleur op haar Twitter met de boodschap 'Ik wil een taart naar Thierry Baudet gooien.',AnneFleur riep op om belastend materiaal van Baudet naar haar toe te sturen etc etc.



https://jokekaviaar.nl/Maandstondetaart ... audet.html



Van wie moeten we het hebben in de strijd tegen Baudet? Van onszelf! Van krachtvrouwen die hun mond durven opendoen. Tegen racisme, nationalisme, fascisme, sexisme, milieuvernieting. Tegen de ideologie van de met zijn piemel piano en mensen bespelende Thierry Baudet en zijn 'Forum voor Democratie'. Democratisch gekozen, net als Wilders, net als Trump, net als Hitler. Deze griezel gaat met Wilders de komende jaren het spelletje “wie heeft de grootste pik” in de Tweede Kamer spelen. Wilders loopt met een leger beveiligers om zich heen. Nieuwkomer Baudet denkt dat hij het recht heeft om zijn vuil te spuiten zonder dat hem een stroobreed in de weg wordt gelegd. Pikken we dat?

Natuurlijk niet. Het is daarom aan ons, aan vrouwen, medestrijdsters, en een ieder ander die het aandurft om in de aanval te gaan tegen deze verkrachtingsideoloog die denkt dat wij uit zijn op zijn sterke sperma. Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maanstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe. Zo verwelkom je een extreem-rechtse sexist als hij zich ergens vertoont. Zo. En niet anders.



Levensgevaarlijk wijf die Joke Kaviaar..





Ik vraag me altijd af wat er in godsnaam mis is gegaan in je leven als je als vrouw de ironie van andere vrouwen niet begrijpt, maar wel de behoefte voelt om een gluiperd die verkrachting propageert te verdedigen.



Daar helpt geen taart meer aan. Sneu.
Ik heb het al veel eerder geschreven: groen links is extreem links en dat wordt keer op keer bevestigd. Maakt helemaal niet uit dat ze zo'n gladde aal als Klaver naar voren schuiven.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 15:32:

Die Joke Kaviaar bestaat echt!!!



https://13-september.nl/tag/joke-kaviaar/



Ze is al eens veroordeeld wegens opruiing.

Dit is Joke:



Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 15:12:

[...]





Oproepen om een Tweede Kamerlid met smerige taarten te bekogelen omdat je het niet eens met zijn boodschap bent, gaat wat mij betreft al veel te ver. Er is wel degelijk sprake van een hetze tegen Baudet. Waar dat toe kan leiden, hebben we allemaal gezien bij Pim Fortuyn. Geert Wilders moet om zijn boodschap zwaar beveiligd worden, dus dat dat bij Baudet straks ook moet gebeuren, is helemaal niet ondenkbaar. Blijkbaar hebben (extreem) linkse figuren zoveel moeite met politici met een andere mening dat ze te vuur en te zwaard bestreden moeten worden. Ik vind dat schandalig en in het geval van Anne-Fleur had ik zeker een reactie van Groen Links verwacht.



Blijkbaar is een website als Geenstijl nodig om deze problematiek aan de kaak te stellen, want bij de omroepen blijft het hierover oorverdovend stil. Dan kun jij het artikel op Geenstijl als een "meninkje" afdoen, maar ik zie het als een heel nuttig artikel om mensen te informeren over zaken waarover andere media om de een of andere duistere reden (waarschijnlijk zelf te links georiënteerd) over zwijgen.



Bij Fortuijn was er sprake van een vergiftigd debat op het hoogste niveau waarin een algemeen beeld van hem werd geschetst als de nieuwe rattenvanger van Bergen-Belsen. Het is heel moeilijk actoren aan te wijzen die individueel echt te ver gingen (en Fortuijn demoniseerde zelf ook ernstig), maar dat beeld was weldegelijk voelbaar. Veel mensen schijnen Folkert de ergste moordenaar ooit te vinden maar in zijn beleving moest er een reincarnatie van Hitler gestopt worden.



Tegen Baudet is er helemaal geen sprake van een hetze. De "kartelanen" lachen besmuikt wanneer Tierry met zijn twee luttele zetels en nat achter de oortjes even komt vertellen hoe het land de komende tijd geregeerd gaat worden. Er zijn een paar marginalen die een beetje stoer over een taart spreken, maar in bredere zin is er sprake van hetze noch dreiging.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 15:39:

[...]





Ik vraag me altijd af wat er in godsnaam mis is gegaan in je leven als je als vrouw de ironie van andere vrouwen niet begrijpt, maar wel de behoefte voelt om een gluiperd die verkrachting propageert te verdedigen.



Daar helpt geen taart meer aan. Sneu.Ik vind het bijzonder dat men het verschil niet begrijpt tussen fictie en waarheid. Ik heb nergens kunnen ontdekken dat Baudet verkrachting propageert.
quote:Hetvrijewoord schreef op 26 maart 2017 @ 15:40:

Ik heb het al veel eerder geschreven: groen links is extreem links en dat wordt keer op keer bevestigd. Maakt helemaal niet uit dat ze zo'n gladde aal als Klaver naar voren schuiven.We kunnen iig vaststellen dat GL nogal wat extreemlinkse activisten in de gelederen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:42:

[...]



Dit is Joke:



[afbeelding]ik haat het als ik betrapt word op het hebben van vooroordelen. en ze vervolgens ook nog worden bevestigd.
quote:Hetvrijewoord schreef op 26 maart 2017 @ 15:43:

[...]





Ik vind het bijzonder dat men het verschil niet begrijpt tussen fictie en waarheid. Ik heb nergens kunnen ontdekken dat Baudet verkrachting propageert.Is gebaseerd op het boek van Baudet die overigens door al die aandacht volgende week een herdruk krijgt..
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 15:45:

[...]



ik haat het als ik betrapt word op het hebben van vooroordelen. en ze vervolgens ook nog worden bevestigd.Joh dat is menselijk,schaam je niet
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:46:

[...]



Is gebaseerd op het boek van Baudet die overigens door al die aandacht volgende week een herdruk krijgt..



Nee hoor, dat boek is hooguit erbarmelijk slecht geschreven.



Heb je echt gemist dat Baudet een versiercursus heeft gepromoot waarbij wordt aangeraden om het hoofd van een vrouw naar je kruis te duwen als ze nee zegt? Omdat nee geen nee is, maar vrouwen overmand willen worden?



Baudet over Julien Blanc



Maar goed, misschien vinden de Wilderswijfjes dit normaal. De jaren 50 zijn op wel meer plekken nog niet voorbij.
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:42:

[...]



Dit is Joke:



[img]http://www.geenstijl.nl/archives/images ... nkoken.jpg[/img]Classy zeg, iemand uitlachen om haar naam. Dat zijn nog eens argumenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 26 maart 2017 @ 15:42:

[...]





Bij Fortuijn was er sprake van een vergiftigd debat op het hoogste niveau waarin een algemeen beeld van hem werd geschetst als de nieuwe rattenvanger van Bergen-Belsen. Het is heel moeilijk actoren aan te wijzen die individueel echt te ver gingen (en Fortuijn demoniseerde zelf ook ernstig), maar dat beeld was weldegelijk voelbaar. Veel mensen schijnen Folkert de ergste moordenaar ooit te vinden maar in zijn beleving moest er een reincarnatie van Hitler gestopt worden.



Tegen Baudet is er helemaal geen sprake van een hetze. De "kartelanen" lachen besmuikt wanneer Tierry met zijn twee luttele zetels en nat achter de oortjes even komt vertellen hoe het land de komende tijd geregeerd gaat worden. Er zijn een paar marginalen die een beetje stoer over een taart spreken, maar in bredere zin is er sprake van hetze noch dreiging.



Tja, als we zo met bedreigingen omgaan, een beetje de schouders ophalen,relativeren.



Totdat het weer misgaat.We hebben een probleem als we bedreigingen gaan bagatelliseren en gaan doen alsof dit gedrag volstrekt normaal is. Dit is iets waar je je tegen uit moet spreken, dit heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken.

Dit soort types moeten geen platform krijgen,je hebt maar 1 gek nodig.
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 15:56:

[...]





Nee hoor, dat boek is hooguit erbarmelijk slecht geschreven.



Heb je echt gemist dat Baudet een versiercursus heeft gepromoot waarbij wordt aangeraden om het hoofd van een vrouw naar je kruis te duwen als ze nee zegt? Omdat nee geen nee is, maar vrouwen overmand willen worden?



Baudet over Julien Blanc



Maar goed, misschien vinden de Wilderswijfjes dit normaal. De jaren 50 zijn op wel meer plekken nog niet voorbij.



Wilderswijfjes? gaat het goed met je? Ik stem zelf niet eens PVV, nog FVD.

Ik denk dat je zelf wat gemist hebt. Je kakelt rustig van alles en nog wat na en komt dan met een artikel waarin juist niet staat wat je hem verwijt.
quote:Hetvrijewoord schreef op 26 maart 2017 @ 16:04:

[...]





Wilderswijfjes? gaat het goed met je? Ik stem zelf niet eens PVV, nog FVD.

Ik denk dat je zelf wat gemist hebt. Je kakelt rustig van alles en nog wat na en komt dan met een artikel waarin juist niet staat wat je hem verwijt.Leer lezen.
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 16:05:

[...]





Leer lezen.Leer kritisch denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 15:56:

[...]





Nee hoor, dat boek is hooguit erbarmelijk slecht geschreven.



Heb je echt gemist dat Baudet een versiercursus heeft gepromoot waarbij wordt aangeraden om het hoofd van een vrouw naar je kruis te duwen als ze nee zegt? Omdat nee geen nee is, maar vrouwen overmand willen worden?



Baudet over Julien Blanc



Maar goed, misschien vinden de Wilderswijfjes dit normaal. De jaren 50 zijn op wel meer plekken nog niet voorbij.



Dit Wilders wijfje vindt het niet alleen normaal, ik vind het heerlijk !

Wilders teefje wordt er dan gezegd, manmanman je kunt mij opdweilen...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 16:02:

[...]





Tja, als we zo met bedreigingen omgaan, een beetje de schouders ophalen,relativeren.



Totdat het weer misgaat.We hebben een probleem als we bedreigingen gaan bagatelliseren en gaan doen alsof dit gedrag volstrekt normaal is. Dit is iets waar je je tegen uit moet spreken, dit heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken.

Dit soort types moeten geen platform krijgen,je hebt maar 1 gek nodig.Heel knap, over ongeveer alles heen lezen wat ik schrijf! Probeer het nog eens...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:Eindeloos schreef op 26 maart 2017 @ 16:31:

[...]





Dit Wilders wijfje vindt het niet alleen normaal, ik vind het heerlijk !

Wilders teefje wordt er dan gezegd, manmanman je kunt mij opdweilen...

Maar wat vind je dan van Thierry mop..

Die mag bij mij zakjes lavendel in de linnenkast komen leggen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 15:46:

[...]



Is gebaseerd op het boek van Baudet die overigens door al die aandacht volgende week een herdruk krijgt.. Thierry ook zo heerlijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier zie ik Thierry er dan de Bolero erbij opzetten, Maar goed, dit was geloof ik het Wilders-topic.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven