Op de PVV stemmen in maart

15-11-2016 22:31 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie de komende verkiezingen op de PVV stemmen? Dit vroeg ik me af aangezien ze er bij de peilingen van Brexit en de verkiezingen in de VS zo ver naast zaten.

En wat zijn jullie beslissende redenen om het wel of niet te doen? (Niet alle voor en tegens noemen die er te noemen zijn, maar wat voor jou de reden is)

Gaan jullie op de PVV stemmen?

Totaal aantal stemmen: 1065

Ja (12%)
Misschien, neiging naar ja (7%)
Misschien, neiging naar nee (3%)
Nee (77%)
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 08 januari 2017 @ 08:23:

[...]





Vaak zat hun familie daar maar op basis van de Dublin akkoorden waren ze eerst verplicht hun asielprocedure af te maken in Nederland waarna ze, vaak voorzien van Nederlands paspoort hun familie achterna reisden.



Verder heeft Engeland een andere arbeidswet, je kan daar eenvoudig ontslagen worden maaaaaar dat heeft als voordeel dat je ook snel wordt aangenomen, de Nederlandse wet is een ramp, 3 keer tijdelijk is vast.

Een migrant krijgt gewoon sneller een kans omdat een werkgever er niet aan vast komt te zitten.Absoluut waar. Ik heb eens stage gelopen in een hotel in Engeland. Bijna iedere maand werden er wel 1 of meerdere mensen ontslagen. We hadden een pendel bus, die chauffeur bracht ons ook altijd naar het stadje als we daar om vroegen, toen ik weer eens weg wilde, kon hij mij opeens niet meer brengen, omdat hij net "the sack" had gekregen, de volgende dag zag ik hem weer in de personeelskantine want toen was hij weer aangenomen. Bizar.
quote:DidiRidi schreef op 08 januari 2017 @ 03:31:

In de volkskrant stond gisteren een artikel over 30.000 Somalische vluchtelingen die uiteindelijk vertrokken zijn uit Nederland naar Birmingham en daar nu leven. In Nederland waren deze mensen vaak werkloos, in Birmingham vormen diezelfde mensen een succesvolle gemeenschap die kansrijke jongeren opvoedt.



Daar geloof ik dus geen barst van. Toevallig ken ik een Somalisch gezin dat de oversteek gemaakt heeft. Hier had het gezin een mooie eengezinswoning en de kinderen waren helemaal geïntegreerd. Ze spraken perfect Nederlands, deden het goed op school en hadden Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes. Nu wonen ze in een Engelse achterbuurt flat en de oudste zoon is al helemaal geradicaliseerd. Hoe succesvol kun je dat noemen!



De Somalische gemeenschap in Engeland is net zo slecht geïntegreerd als hier. Ze vormen een complete parallelle samenleving. Ik zie daar geen hoeraverhaal in.
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 08 januari 2017 @ 03:31:

In de volkskrant stond gisteren een artikel over 30.000 Somalische vluchtelingen die uiteindelijk vertrokken zijn uit Nederland naar Birmingham en daar nu leven. In Nederland waren deze mensen vaak werkloos, in Birmingham vormen diezelfde mensen een succesvolle gemeenschap die kansrijke jongeren opvoedt.





Wat een Hosanna-verhaal.



Vraag je liever af waarom ze vrijwillig bij elkaar gaan klitten, in plaats van te integreren. In een van de meest deprimerende steden in de UK.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso zijn Somaliërs allesbehalve geintegreerd. Behalve dat ze uit een van de meest vrouwonvriendelijke landen ter wereld komen, vormen ze overal volstrekt afgescheiden gemeenschappen.
quote:Habbekratz schreef op 08 januari 2017 @ 09:21:

Vragen stellen?

Gelijk verbod instellen lijkt me beter.



http://www.telegraaf.nl/b ... mam_terug_in_Gouda__.html+1 onbegrijpelijk dat zo een engerd zijn haat hier mag verspreiden en Wilders wel voor de rechter moest komen voor zijn veel minder radicale mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 07 januari 2017 @ 13:38:

Het wordt zo makkelijk geopperd: "sluit de grenzen". Het eenzijdig opzeggen van het Schengen-verdrag is echter niet 1 2 3 geëffectueerd.



En wat dacht je van de klachten van Nederlanders die niet meer zo makkelijk door Europa kunnen reizen? Er wordt nu al gewaarschuwd voor extra reistijd door de controles bij de Duits-Oostenrijkse grens. Kan je nagaan wat er gebeurt in de zomervakantie als je bij iedere grens gecontroleerd moet worden.

Ik ben benieuwd hoe het PVV huisorgaan (de Telegraaf) dat nieuws zal gaan brengen. "Halleluja, wat zijn we blij met grenscontroles" of "Horrorreizen door lange wachtrijen"?
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 07 januari 2017 @ 19:21:

[...]



Ik heb de tijd met grenscontroles nog meegemaakt. In die tijd had je ook grensoverschrijdend terrorisme. Die grens kom je echt wel over. Ze kunnen niet in ieder bosperceel en op ieder landweggetje een marechaussee neerzetten. Zoveel zijn er bij lange na niet.Dat snappen wij, maar de PVV achterban heeft niet zoveel hersencellen dat ze dat kunnen beredeneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 08 januari 2017 @ 12:37:

[...]



+1 onbegrijpelijk dat zo een engerd zijn haat hier mag verspreiden en Wilders wel voor de rechter moest komen voor zijn veel minder radicale mening.+100000
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat jullie deze ook wel gezien hebben:



https://twitter.com/carlkonigel/status/ ... 3369950210



De Telegraaf is nog net zo'n ranzig blaadje als 70 jaar geleden. En dat domme PVV volk maar achter hun nieuwe Führer aanlopen.... Kunnen ze over een paar jaar weer komen janken met "Wir haben es nicht gewußt ".
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 08 januari 2017 @ 13:20:

[...]





Dat snappen wij, maar de PVV achterban heeft niet zoveel hersencellen dat ze dat kunnen beredeneren.





Grappig, ik kom bij de PVV aanhangers domme opmerkingen tegen maar als ik jou zo lees zijn de tegenstanders bezig met een inhaalslag.



Ik vermoed dat de 19 voor je leeftijd staat en de

66 voor je IQ
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 08 januari 2017 @ 13:26:

Ik neem aan dat jullie deze ook wel gezien hebben:



https://twitter.com/carlkonigel/status/ ... 3369950210



De Telegraaf is nog net zo'n ranzig blaadje als 70 jaar geleden. En dat domme PVV volk maar achter hun nieuwe Führer aanlopen.... Kunnen ze over een paar jaar weer komen janken met "Wir haben es nicht gewußt ".





Zie je zelf het verschil niet?

De Joden in 1941 waren geen criminelen, de Noord Afrikanen uit het artikel anno 2017 wel.



Deze criminelen vormen een plaag, correct geschreven dus door de Telegraaf

Overigens moet je er van houden, de wat schreeuwerige schrijfstijl.



Wat de Telegraaf schrijft komt overeen met de bevindingen van de Burgemeester van Weert die criminele asielzoekers zelfs huisarrest gaf

http://www.ad.nl/dossier- ... t-jaarwisseling~a4beb72d/



En dit afgelopen week kwam toelichten bij Jinek
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 08 januari 2017 @ 13:27:

[...]





Grappig, ik kom bij de PVV aanhangers domme opmerkingen tegen maar als ik jou zo lees zijn de tegenstanders bezig met een inhaalslag.



Ik vermoed dat de 19 voor je leeftijd staat en de

66 voor je IQNou inderdaad, aan haar naam te zien komt ze uit 66 maar ze blèrt als een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 08 januari 2017 @ 13:58:

[...]



Nou inderdaad, aan haar naam te zien komt ze uit 66 maar ze blèrt als een klein kind.



En mist historisch inzicht.



In december 2016 vulde EenVandaag al een deel van de uitzending over de problemen met kansloze asielzoekers die voor een deel in de criminaliteit belanden.







Dat vergelijken met de Jodenvervolging en de berichtgeving daarover is volledig ongepast.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Dit topic is gesloten.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven