Seksrel bij Transavia

11-10-2016 13:30 126 berichten
Een stewardess van Transavia heeft een kort geding aangespannen tegen haar man die details over haar vermeende seksescapades met piloten naar buiten wil brengen. De vrouw wordt gesteund door de luchtvaartmaatschappij.



Een woordvoerder van de maatschappij bevestigt tegen RTL Nieuws dat er eind deze maand een kort geding is. De Telegraaf heeft documenten ingezien waarin de seksrel wordt beschreven.



De vrouwelijke purser zou avontuurtjes met collega’s hebben gehad, in hotels, personeelsruimtes en zelfs in de cockpit. Ze hield dit allemaal bij in een dagboek. De man van de stewardess ontdekte het dagboek en dreigt nu alles openbaar te maken.



Getrouwde piloten

De vrouw, moeder van vier kinderen, wil dit tegenhouden en wordt hierin gesteund door Transavia, dat verdere reputatieschade wil voorkomen. In het dagboek worden ook de namen van getrouwde piloten genoemd. De bedrogen echtgenoot zou deze collega’s ook al mails met onthullingen hebben gestuurd.



Volgens De Telegraaf is de rel al maanden het gesprek van de dag onder het personeel, dat volgens de krant niet mag praten.





Geen gevaar

Transavia zegt dat de passagiers niet in gevaar zijn geweest en dat er is 'gesproken met de betrokkenen'. Het bedrijf wil niet zeggen of zij intern bestraft worden.



De Inspectie Leefomgeving en Transport is 'al voor de zomer' op de hoogte gebracht door Transavia. Volgens de dienst is het een privékwestie en was er 'geen aanleiding' om te onderzoeken of de veiligheid inderdaad niet in het geding is geweest.



Bron: RTL nieuws



Dit artikel heeft mijn interesse gewekt. Wat vinden jullie hiervan?



Ik vind (ex)man echt een sneuneus dat hij het zo groots aanpakt door de publiciteit te willen zoeken. Duidelijk iemand die zijn ego belangrijker vindt dan zijn kinderen.



Ik vind de stewardess een sloerie. En ben ook heel benieuwd waarom zij zo'n poch schriftje voor zichzelf bijhoudt waarin ze streepjes zet iedere keer als ze weer een getrouwde vent heeft geneukt. Leuk om terug te lezen als je later oud en grijs bent?



Wat Transavia betreft, waarom bemoeien ze zich precies met deze kwestie? Het is mij niet helemaal duidelijk. Nu lijkt het net alsof ze vreemdgangers in bescherming nemen. En persoonlijk vind ik dat een beetje vreemd. Hele families vervoeren ze, maar met familiewaarden hebben ze blijkbaar niet veel op. Ze willen reputatieschade voorkomen. Alsjeblieft zeg. Alsof het niet algemeen bekend is dat het er nog al gezellig aan toe kan gaan tijdens verre reisjes tussen stewardessen en piloten of het nu bij KLM, Lufthansa of Transavia is. Net zo cliché als de baas en zijn secretaresse.
Alle reacties Link kopieren
Nou in ieder bedrijf van toepassing? ???, dacht het niet, zeker weten in ons bedrijf absoluut niet hoor.

Lekker bagatelliseren zeg!.
Alle reacties Link kopieren
Ja bij ons bedrijf ook niet maar bij grote bedrijven zal het vast vaker voorkomen. Net als in ziekenhuizen. Worden ook series en boeken vol over geschreven. Ik kan er niet wakker van liggen mits dus de veiligheid gewaarborgd blijft.
quote:Geronimo2 schreef op 11 oktober 2016 @ 22:19:

Respect. Huwelijk, 4 kinderen!!!, werken en de hele vloot afwerken. Waar haalt die vrouw de energie vandaan, ik wil dat ook.
quote:misssuus schreef op 11 oktober 2016 @ 22:04:

Echt zo simpel gedacht van sommigen weer.. echt.... Woest kan ik erom worden.



Maar heeft het zin? Helaas hebben de meesten al besloten hoe het is gegaan en wat wij allemaal aan boord uitvoeren. Het worden zware vluchten de komende weken vermoed ik.

Meid, laat gaaaan...

Als dat het ergste is wat ze over je beroepsgroep zeggen.
Wat een sneue man heb je dan als hij echt denkt dat iemand dit spannende wetenschap of interessante iteratuur vindt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk dat het eerder voortkomt uit woede.... Hij thuis de zorg voor 4 kids in (waarschijnlijk ) zn uppie en zij ne*kt de wereld rond.
Ben ik de enige die zich nu tijdens de vlucht gaat afvragen of het wel echt turbulentie is?
Alle reacties Link kopieren
quote:benmamma schreef op 12 oktober 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die zich nu tijdens de vlucht gaat afvragen of het wel echt turbulentie is?
quote:Amand schreef op 11 oktober 2016 @ 22:43:

Voor zover ik destijds begrepen heb, speelt het Sodom en Gomorra zich vooral af op de rustdagen in verre bestemmigen, en wel specifiek tussen de hetero piloten en jonge stewardessen en gay stewards onderling. Wanneer je een getrouwde huisvrouw op korte europese vluchten bent zal de wereld er wellicht anders uitzien.Dit heb ik ook van een piloot en twee stewardessen gehoord vandaar dat dit verhaal me niet zo verbaast. Wel een zielige wraakactie.
Sjonge. Het is ons wat.
quote:Froezel schreef op 12 oktober 2016 @ 09:25:

Nou ik denk dat het eerder voortkomt uit woede.... Hij thuis de zorg voor 4 kids in (waarschijnlijk ) zn uppie en zij ne*kt de wereld rond.Natuurlijk komt het voort uit woede. Het is wel stoer om te kunnen zeggen ik heb op de grens van Amerika en Mexico gene*kt
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 11 oktober 2016 @ 13:37:

Ik vraag me de hele tijd af waar dan de personeelsruimte is in een transavia - vliegtuig. Volgens mij hebben de 737's een cockpit, een open halve galley voorin, een toilet, een lange rij groene stoelen aan beide zijden, twee toiletten en een open galley achterin. Dusssss hotels, check (alhoewel transavia weinig overnachtingen kent), cockpit, check, maar personeelsruimte? ????Op de luchthaven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 11 oktober 2016 @ 22:43:

Voor zover ik destijds begrepen heb, speelt het Sodom en Gomorra zich vooral af op de rustdagen in verre bestemmigen, en wel specifiek tussen de hetero piloten en jonge stewardessen en gay stewards onderling. Wanneer je een getrouwde huisvrouw op korte europese vluchten bent zal de wereld er wellicht anders uitzien.En dat laatste praten we dus per definitie over als je het over Transavia hebt.
Alle reacties Link kopieren
Weer een hoog SBS6 gehalte. dat je je hier mee bezig houdt. pffff
Alle reacties Link kopieren
Nou oudmannetje dit is nou een keer iets luchtigs nieuws naast al het andere ellende.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hierover een dagboek zou bijhouden.
quote:benmamma schreef op 12 oktober 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die zich nu tijdens de vlucht gaat afvragen of het wel echt turbulentie is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 11 oktober 2016 @ 22:43:

Voor zover ik destijds begrepen heb, speelt het Sodom en Gomorra zich vooral af op de rustdagen in verre bestemmigen, en wel specifiek tussen de hetero piloten en jonge stewardessen en gay stewards onderling. Wanneer je een getrouwde huisvrouw op korte europese vluchten bent zal de wereld er wellicht anders uitzien.Waarom nou weer alleen maar jonge stewardessen? Ik was 38 toen ik mijn piloot scoorde, op een rustdag in een verre bestemming. Ik heb 'm maar gehouden, die stewardessen zijn er ook!
Alle reacties Link kopieren
Verder wordt er niet gewipt op een vliegveld onderweg. Daar heb je geen tijd voor als crew, je komt die kist niet uit, helemaal niet bij een korte omdraai. De cockpit heeft het dan ook veel te druk met de terugvlucht voorbereiden. Onderweg in een hotel, tja .....

Transavia heeft op Schiphol trouwens een eigen gebouw, die zitten niet met de klm in het bemanningcentrum en hebben daar dus ook geen kleedruimte
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik vind het wel een erg sappig verhaal! Geweldig!



Hoe meer ik hierover na denk hoe grappiger ik het vind. Bedankt voor dit geweldige onderwerp hier te posten! :D :D
quote:clubmedfan schreef op 11 oktober 2016 @ 13:52:



Dus, wil je ongestoord vreemd gaan en (naast die van je collega's ) ook de rugdekking van je baas, dan is Transavia de werkgever waar je moet zijn!Misschien letterlijk, dan is dat de verklaring
Alle reacties Link kopieren
Nou inmiddels is al bekend uit welk dorp ze komt en daar wemelt het toch zeker niet van de 46-jarige stewardessen, dus ik vermoed zo dat het op het schoolplein inmiddels wel bekend zal zijn wie het is, arme kids.
Die man moet zich schamen, vind ik! Je gaat toch niet het privéleven van je ex zo overhoop halen als je kinderen hebt?! Dan kan je nog zo boos zijn op je ex (wat terecht is in deze situatie, uiteraard!), maar voor je kinderen hoor je dat toch verborgen te houden, vind ik
quote:Sophiever schreef op 12 oktober 2016 @ 09:17:

Wat een sneue man heb je dan als hij echt denkt dat iemand dit spannende wetenschap of interessante iteratuur vindt.Dit, er is toch geen hond die dat 'boek' gaat kopen zeg. Daabij ALS het al waar is en een dagboek achtig iets is, komt hij er bij geen rechtbank met zijn plannetjes door.
Alle reacties Link kopieren
Het zal je moeder maar zijn. En dan brengt je vader ook nog eens alles naar buiten puur om wraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven