Sylvana Simons

19-05-2016 21:39 3040 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn: Sylvana Simons sluit zich aan bij politieke partij Denk.



Wat vinden 'we' daarvan?



Ik trap af: volgens mij was ze 'uitgeschnabbeld' en is dit een nieuwe manier om 'relevant' te blijven in haar ogen.

Ze heeft haar heil gezocht bij een naar mijn mening heel dubieus clubje.
Nederland lijkt zo verdeeld.

Ik vind heel beangstigend. Waar gaat het naar toe?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral nogal opmerkelijk dat ze zich heeft aangesloten bij een club die "Denk" heet.

Aan zelfstandig denken heeft het haar volgens mij altijd ontbroken.



En tsja, het is de zoveelste uitgerangeerde "BN'er" die iets in de Politiek wil gaan doen. De schoorsteen moet tenslotte blijven roken. En als golddigger werd ze een beetje te oud...
Ik vind haar sowieso heel vreemd/onsympathiek. Ze is ook altijd zo misplaatst verontwaardigd en erop uit om om het even wie te kunnen beschuldigen van discriminatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar vooral erg dom, DENK niet dat ze de capaciteiten heeft om enige bijdrage te leveren aan de Nederlandse politiek.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dat ze echt denken dat ze die verschillende bevolkingsgroepen Kunnen verenigen er is geen grotere discriminatie dan tussen turken en marrokanen, of tussen surinamers en hindustanen van surinaamse afkomst. Hoe die met elkaar omgaan......daar lusten de honden geen brood van!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:jo12345 schreef op 19 mei 2016 @ 21:45:

Ik vind het vooral nogal opmerkelijk dat ze zich heeft aangesloten bij een club die "Denk" heet.

Aan zelfstandig denken heeft het haar volgens mij altijd ontbroken.

.





Past dus eigenlijk wel heel goed in het straatje van haar collegea. Die hebben liever niet dat vrouwen zelfstandig denken volgens mij.
Ik vind het geen leuke vrouw. Onsympathiek zelfs.
Alle reacties Link kopieren
En sylvana, ach laat maar....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Toen ze bij DWDD zat vond ik haar heel defensief, bij elke kritische vraag, meteen in de verdediging WAT BEDOEL JE DAARMEE??



Ik kan me niet voorstellen dat ze veel voorkeursstemmen krijgt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Deze partij wil Nederland verenigen.



Ik ben wel benieuwd wat hun standpunten zijn over homoseksualiteit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zal vast net zo'n glansrijke carriere worden als columns schrijven voor de Viva.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 19 mei 2016 @ 21:46:

Ik vind haar sowieso heel vreemd/onsympathiek. Ze is ook altijd zo misplaatst verontwaardigd en erop uit om om het even wie te kunnen beschuldigen van discriminatie.

+1 en daarbij kan ik het niet meer aanhoren dat 'wij blanken' steeds zouden discrimineren. Echt het komt me mijn neus uit.

Ik verheug me alweer op de 5 dec. discussie.
Ik vind haar altijd als zo'n onnozel schaap overkomen! Niet mijn toe mens is ze in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
En je druk maken over de slavernij van eeuwen geleden....maar de armeense genocide.......wir haben es nicht gewusst!
anoniem_118070 wijzigde dit bericht op 19-05-2016 21:58
Reden: Foute spelling
% gewijzigd
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik vind het hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
Excuustruus voor dat splinterpartijtje ?

Vrouw én XXX (geen idee hoe ik Zeurpiet haar roots mag benoemen, alles is fout, heb ik begrepen).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 19 mei 2016 @ 21:53:

En je druk maken over de slavernij van eeuwen geleden....maar de armeense genoside...wir haben es nicht gewusst!Dit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit van Denk gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 19 mei 2016 @ 21:52:

[...]



+1 en daarbij kan ik het niet meer aanhoren dat 'wij blanken' steeds zouden discrimineren. Echt het komt me mijn neus uit.

Ik verheug me alweer op de 5 dec. discussie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
slechte zaak voor alle partijen, Denk, haarzelf, en de algehele mensheid
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 mei 2016 @ 21:57:

Ik heb nog nooit van Denk gehoord.Ik Denk dat je niks mist.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 19 mei 2016 @ 21:46:

Ik vind haar sowieso heel vreemd/onsympathiek. Ze is ook altijd zo misplaatst verontwaardigd en erop uit om om het even wie te kunnen beschuldigen van discriminatie.



En als ze dat nou nog zelfstandig bedacht had, maar ze blaat altijd alleen maar Amerikaanse zwarte websites na.

Ieder slachtofferige beschuldiging die ze uit, komt rechtstreeks van een van deze vele websites. Ze bedenkt echt helemaal niks zelf. Wat dat betreft is het echt een soort van zwarte papegaai.



Ze kan ook helemaal niet discussiëren, ze kan alleen maar verontwaardigd zijn. Zodra het echt inhoudelijk wordt heeft ze gewoon niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sylvana is zowat de enige vrouw waar die hoofddoek een verbetering zal zijn.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven