Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Scamp schreef op 22 juli 2014 @ 22:09:

[...]



Ook de Britten zijn druk bezig. Ze praten al 3 dagen over niks anders.Oke! Bedoel je bovenop wat ze al met de EU overeen gekomen zijn?
Nu op nieuwsuur, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het hele dag het nieuws gevolgd, maar wat is het beoogde doel van al die (potentiële) sancties eigenlijk?



Putin gaat echt niet zeggen: "Joh, Russen in de Oekraïne, het was gezelleig maar wordt nu maar weer Oekraïns. Oh en hier heb je de Krim weer, toedels!"



Medewerking afdwingen zou ik snappen, maar die is al toegezegd en lijkt niet echt teruggenomen door de seperatisten ter plaatse.



Waarom dan die sancties?
quote:StoraHuntur schreef op 22 juli 2014 @ 22:13:

Nu op nieuwsuur, trouwens.Ja, zit ook te kijken. GB heeft er ook niet zoveel last van, met die paar miljard.
Laat ze nog maar even rustig aan doen ... De politici.....



Nog niet alle lichamen zijn terug; nog altijd niet is er volledige vrijheid tot het crashgebied.



Sancties tijd genoeg voor!
quote:elein schreef op 22 juli 2014 @ 22:15:

Ik heb niet het hele dag het nieuws gevolgd, maar wat is het beoogde doel van al die (potentiële) sancties eigenlijk?



Putin gaat echt niet zeggen: "Joh, Russen in de Oekraïne, het was gezelleig maar wordt nu maar weer Oekraïns. Oh en hier heb je de Krim weer, toedels!"



Medewerking afdwingen zou ik snappen, maar die is al toegezegd en lijkt niet echt teruggenomen door de seperatisten ter plaatse.



Waarom dan die sancties?Als boetedoening. Het enige waar je Poetin kan raken is in zijn portomonee (schrijf je dat zo?) en in z'n macht. En die gaan hand in hand.
Alle reacties Link kopieren
Oh het gaat om medeweking aan het strafrechtelijk onderzoek (?)
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 22 juli 2014 @ 22:17:

Als boetedoening. Het enige waar je Poetin kan raken is in zijn portomonee (schrijf je dat zo?) en in z'n macht. En die gaan hand in hand.

Boetedoening waarvoor?



En ik geloof het niet. Volgens mij deel je sancties uit om iets te bereiken, niet als "foei".
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 22:15:

[...]





Ja, zit ook te kijken. GB heeft er ook niet zoveel last van, met die paar miljard.

Nee, dat heft elkaar aardig op die 2 miljard



Merkel vind ik ook verdacht stil, maar dat vind ik sowieso een steen.
quote:elein schreef op 22 juli 2014 @ 22:18:

[...]



Boetedoening waarvoor?Voor het leveren van een buksysteem aan rebellen die daar een passagierstoestel mee neerschoten? Ja, ik noem maar een zijstraat hoor.
quote:elein schreef op 22 juli 2014 @ 22:18:

[...]





En ik geloof het niet. Volgens mij deel je sancties uit om iets te bereiken, niet als "foei".Ja, je bereikt er mee dat je de macht van een despoot indamt.
"Ik geef niemand de schuld. Maar de regering is schuldig"
O, ik ben nog in mijn eentje

Heb ik het dan echt voorelkaar? Heb ik íedereen weggejaagd?!?
Alle reacties Link kopieren
Kwartet! Stora
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er op dat ze willen dat Rusland geen wapens meer levert aan de seperatisten.



Ik denk niet dat wat sancties de macht van een Russische president in zal dammen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 22:12:

[...]





Oke! Bedoel je bovenop wat ze al met de EU overeen gekomen zijn?Ja, de UK haat de EU sowiezoo al.
Meld! Ik ben er ook nog ondanks moe.
quote:StoraHuntur schreef op 22 juli 2014 @ 22:24:

O, ik ben nog in mijn eentje

Heb ik het dan echt voorelkaar? Heb ik íedereen weggejaagd?!?



Nee hoor

Die arme man met dat pantyverbandje op ze'n hoofd. "Ik heb alleen nog een onderbroek en een kussen". Arme stakker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die Britse militaire expert in 1 vandaag wel verhelderen. Iemand dat nog gezien?
quote:elein schreef op 22 juli 2014 @ 22:26:

Het lijkt er op dat ze willen dat Rusland geen wapens meer levert aan de seperatisten.



Ik denk niet dat wat sancties de macht van een Russische president in zal dammen.Ik hoop en bid dat Poetin van dat paard -wat ik eerder postte-is gevallen en dat iedereen dat heeft gezien.
quote:Scamp schreef op 22 juli 2014 @ 22:26:

[...]



Ja, de UK haat de EU sowiezoo al.



Haat? Ain't that a bit strong?

Omdat we van die slappe knakworsten zijn?
Domme Fransen.
Die Amerikaan zegt het goed; schort zulke deals dat iig op.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Ik hoop en bid dat Poetin van dat paard -wat ik eerder postte-is gevallen en dat iedereen dat heeft gezien.

Ik denk het niet, het is net Chuck Norris



ridiculous-vladimir-putin-publicity-stunts
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 22:30:

[...]





Haat? Ain't that a bit strong?

Omdat we van die slappe knakworsten zijn?Nee, heeft niks met de landen te maken. Heeft met de wetten en de rechters etc te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven