Waarom Nederland een strontland is.

23-03-2010 02:05 656 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?



Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.



Appartementje in Den Haag voor 175.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/ ... 56613405-suzannaland-602/

Huis in Phoenix, Arizona voor omgerekend nog geen 155.000 Euro: http://www.realtor.com/re ... oenix_AZ_85085_1115940190

Appartementje in Amsterdam voor 165.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/ ... 600705-alkmaarstraat-301/

Huis in Atlanta, Georgia voor omgerekend 150.000 Euro: http://www.realtor.com/re ... ietta_GA_30068_1115068494





Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.

De Veluwe:



Alweer dat stinkend vee.

Bora Bora:





Phi Phi Eilanden:





De Alpen:





En voor de mensen die zeggen dat de bovenstaande plaatsen alleenmaar voor toeristen zijn.

Rio de Janeiro:





Punta Cana:





Miami:





Meer kun je zelf opzoeken.





En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.





Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?





Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet





TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiëren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.



Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.



Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.



Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.



Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.





DE Nederlander:



*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.

*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).

*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.

*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b ... il_en_NS_te_helpen__.html

*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.



M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.



Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.



En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.



PS: Voordat jullie gaan zeggen dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Er mag toch nog wel gezeken worden?

dat is juist zo lekker nederlands.
Alle reacties Link kopieren
en das natuurlijk wel een grappie
Alle reacties Link kopieren
Eerst 5 jaar een uitkering trekken en vervolgens vertrekken en nog mopperen op de koop toe... tjonge jonge...
Alle reacties Link kopieren
quote:noeks84 schreef op 23 maart 2010 @ 03:04:

Eerst 5 jaar een uitkering trekken en vervolgens vertrekken en nog mopperen op de koop toe... tjonge jonge...



huh, waar staat dat TO een uitkering heeft genoten??

Je verlaagt je nu wel door dat te stellen.





je kunt je eraan ergeren, maar bepaalde dingen zijn gewoon een feit en dat is dat je in sommige landen veel meer hebt voor je geld.

En dat dingen minder belast worden en dat daar toch ook nog hele goeie dingen tegenover staan, die achterblijvers niet zien, maar dan wel een mening over hebben.

Terwijl je aan de mening ziet dat ze er dus niks vanaf weten.



Het is natuurlijk geen leuke manier van je mening geven op deze manier, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Heb je trouwens wel enig idee wat die huizen in Phoenix zijn in vergelijking met een huis in, noem eens wat?, Zoetermeer?



Ben je wel eens in Phoenix geweest? Mijn man komt er regelmatig en hij vindt het echt tien keer niks, net als Des Moines en consorten bijvoorbeeld, waar villa's ook een prikkie kosten en waar gerust wel eens een mooie foto van het landschap kan worden genomen.
quote:sarah2ndlife schreef op 23 maart 2010 @ 03:13:

[...]

je kunt je eraan ergeren, maar bepaalde dingen zijn gewoon een feit en dat is dat je in sommige landen veel meer hebt voor je geld.

En dat dingen minder belast worden en dat daar toch ook nog hele goeie dingen tegenover staan, die achterblijvers niet zien, maar dan wel een mening over hebben.





Ligt er maar net aan hoe je de andere dingen waardeert. Geld is niet alles. Ik zou in Groningen een huis met een zwembad en een tennisbaan kunnen hebben, maar wat moet ik in godsnaam met een zwembad en een tennisbaan als mijn vrienden en familie niet in de buurt zijn? Ik heb in Groningen gewoond, dus ik weet hoe het is om 200 km van die mensen af te wonen.



Ik hecht dus heel veel waarde aan vrienden en familie in de buurt hebben. En ik vind Nederland leuk over het algemeen. Sluit niet uit dat man en ik ooit in het buitenland gaan wonen, maar voorgoed? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Drunense duinen











Alle reacties Link kopieren
Ach kut, daar heb heb je die nep allochtoon ook weer, loooooser!!!! Gelukkig hebben sommigen wel werk, je zal maar zo zielig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 23 maart 2010 @ 02:58:

Besef je wel dat de mensen die in Tahiti wonen geen flikker aan vinden aan al die palmen? Dat ze liever te vreten hebben?De mensen in Tahiti lezen dergelijke mafketels ook niet Vlinder, je moet er toch niet aan denken?
Maar als je het niet in je hebt om de schoonheid van Nederland te kunnen zien, dan heb je het toch ook niet in je om de schoonheid van een ander land te zien? Daarom hoef je het al niet te doen, emigreren.



Kijk als je je hier onprettig voelt, dan kan ik me voorstellen dat je je elders prettiger voelt, op de korte termijn dan, op de lange niet, je neemt jezelf toch mee? Jij bent de grootste lastpost.



Vroeg eens aan mijn man of er niet een mogelijkheid was om naar het buitenland te gaan. Hij heeft een EMEA functie, vandaar. Kwam ie met Riaad.......dacht het effe niet dus he.
Alle reacties Link kopieren
In ieder land is wel wat, en overal zal het voor en nadelen hebben om te leven, het ene land meer voordelen , of meer nadelen.



Nederland heeft het grootste voordeel wat geen enkel land mij kan bieden.



Mijn familie en vrienden wonen hier, en voor geen miljoen voordelen dat ik dat achterlaat.

Daar hecht ik nu eenmaal heel veel waarde aan.

In ieder geval in deze fase van mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Voor TO bestaat er geen buitenland, dat is toch veel erger...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 23 maart 2010 @ 03:21:

Ach kut, daar heb heb je die nep allochtoon ook weer, loooooser!!!! Gelukkig hebben sommigen wel werk, je zal maar zo zielig zijn.I'll rest my case...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk steeds meer lachen om de beschrijving van de natuur in Nederland.

"als je al een stukje gras kan vinden"

Het stikt hier van de weilanden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar in Nederland hij heeft gezeten, maar als ik naar buiten ga ziet het na een paar meter al groen voor mijn ogen.

Ik kan soms geen gras meer zien
Alle reacties Link kopieren
En we zijn lui, maar het stikt hier van de joggers en we gaan altijd op de fiets.

Okeew....
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 23 maart 2010 @ 03:24:

Maar als je het niet in je hebt om de schoonheid van Nederland te kunnen zien, dan heb je het toch ook niet in je om de schoonheid van een ander land te zien? Daarom hoef je het al niet te doen, emigreren.



ik vind altijd dat als mensen een andere mening hebben zo naar beneden gehaald worden en zwart wit dingen gesteld worden, ik zie zeker wel de schoonheid in van mijn nieuwe land ook al vind ik nederland gewoon niet zo mooi, ik vind nederland gewoon niet zo mooi dat kan toch,

Ik hou van ruimte ,mooi weer en dat vind ik niet in Nederland en als je dan de kans krijgt dmv een baan dat wel te bemachtigen dan ben je toch stom bezig als je die kans niet pakt.

Wat is er mis met je land niet zo mooi te vinden en in te zien dat je kansen ergens anders beter liggen en in een nieuw land heb je in notime hele fijne vrienden als je zelf ook een beetje spontaan bent, nou laat ik dat toevallig zijn blijkbaar want ik heb al een heel netwerk,

Er zullen best mensen zijn die ons nieuwe land geen reet aan vinen en het nut er niet van inzien, dat kan ook.



Kijk als je je hier onprettig voelt, dan kan ik me voorstellen dat je je elders prettiger voelt, op de korte termijn dan, op de lange niet, je neemt jezelf toch mee? Jij bent de grootste lastpost.



het hoeft toch ook niet altijd zo te zijn dat je je onprettig voelt in nederland, maar dat je vind dat je het elders nog leuker hebt.



Vroeg eens aan mijn man of er niet een mogelijkheid was om naar het buitenland te gaan. Hij heeft een EMEA functie, vandaar. Kwam ie met Riaad.......dacht het effe niet dus he.

wat is een EMEA functie?
Alle reacties Link kopieren
Zo, díe is goed geintegreerd zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 23 maart 2010 @ 03:40:

Zo, díe is goed geintegreerd zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 23 maart 2010 @ 03:33:

Ik moet eigenlijk steeds meer lachen om de beschrijving van de natuur in Nederland.

"als je al een stukje gras kan vinden"

Het stikt hier van de weilanden!!ja maar iry, het is bv wel zo dat Europa al 5x in Oz kan en we toch maar 21 miljoen bewoners hebben, bijna net zo weinig/veel als in nederland, je merkt dat echt als je bv naar het strand gaat, lots of space!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 23 maart 2010 @ 03:40:

Zo, díe is goed geintegreerd zeg!



wie bedoel je??



Ik vind dat TO het wel goed gedaan heeft, is ontevreden en trekt zijn plan ipv bijstand te trekken.
Alle reacties Link kopieren
En incompetent, ach..

All over the world komen ze bij ons kijken en in de leer hoe je het water buiten de deur houdt.

Ieder zijn vak, en daar zijn wij weer heel goed in
Alle reacties Link kopieren
Als ik de achterdeur uitloop sta ik binnen 3 min midden in het bos... vervelend is dat he Iry?
Alle reacties Link kopieren
maar ik heb verder zo een donkerbruin vermoeden dat dit sowieso een provocatie topic is van een nick die al elders post.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het nog steeds Europa!!

Godver, je zal maar zo'n mafketel als TO zijn, ben je niet alleen je besef kwijt, maar ook nog es de weg! Tja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven