Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen

19-03-2014 23:35 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BaB75uznT8o



Vervang de term Marokkanen eens door Joden, dan ben ik bang dat het stiekem toch heel veel weg gaat hebben van dit...



https://encrypted-tbn3.gs ... CGEYiXZ_QylJ_h4ztZL-xa56j
Ik heb jaren in het buitenland gewoond met mijn ouders. We waren daar van harte welkom MITS we ons gedragen en MITS we inkomsten hadden. En zo hoort het. Maar wat doe je met al die mensen die hier al jaren wonen? Grenzen stellen, hele harde. En hen zelf de keuze laten om die wel of niet te respecteren met bijbehorende consequentie. Voor de rest gelijke kansen voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:28:

Hollebollegijs, juist door de meten met twee maten huilie gedoe van Wilders kan ik hem niet serieus nemen. Hij heeft soms een punt, maar iemand die niet zelf tegen kritiek kan, maar wel alles aangrijpt om een ander onder de bus te gooien is een loser.





Dat vind ik ook, zijn migratie standpunten onderschrijf ik met een gouden pen maar ik kots van dat slachtoffer gedoe.



En dat bedoel ik ook met Fleur Agema die letterlijk zegt: Ik ben vrijgezel omdat ik PVV er ben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ray79 schreef op 20 maart 2014 @ 06:38:

Marokkaanse en Joodse mannen zijn anatomisch hetzelfde en derhalve broeders of ze dit nu allemaal begrijpen of niet (convenant tussen God/Allah en profeet Abraham).



Het hoogste streven binnen de Joodse en Islamitische traditie is om 'monogamie' in stand te houden en te verspreiden binnen de cultuur van de mens (wereldwijd) of ze dit nu van zichzelf doorhebben of niet. Ze doen en willen dit duidelijk zat met al die strenge leefregels.



In een land waarin het zo goed gaat met mensen, dat seksualiteit tot op het bot gereguleerd moet worden (omdat mensen anders niet willen instaan voor de eventuele gevolgen) vraag ik me af waarom Marokkanen steeds als pispaal worden uitgeselecteerd.



Ik snap er geen f** van om eerlijk te zijn....
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik begrijp de mensen van de pvv wel. Hebben de marokanen dit niet aan hunzelf te danken? Onderhand wonen in bepaalde steden minder Nederlanders dat lijkt me niet de bedoeling. Daarbij denk je dat Wilders dit voor elkaar zou krijgen als hij riep bijvoorbeeld alle Chinezen of mensen uit Indonesie eruit?? NEE en waarom niet omdat je van deze mensen geen last hebt! Denk daar maar is over na!
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:27:

Mariannedavids, dat zij Rob Oudkerk vandaag ook op tv. Men is verontwaardigd, maar niemand zegt dat we juist de poorten willen openen.



Maar... er zit nog wat tussenin. De mensen die hier zijn moeten zich welkom kunnen voelen. Het is voor vele Marokkanen thuis hier, geboren en getogen. Dan kan je beter goed besturen, dan hen verwerpen.Goed besturen heeft tot op heden weinig vruchten afgeworpen. Het is gewoon een feit dat veel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden, het excuus: "we worden gediscrimineerd." Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad, ze kruipen maar al te graag in een slachtofferrol. Voor een groot deel heeft dat te maken met de opvoeding, jongens mogen alles, meisjes mogen niets, daarom doen die het zo goed op school, dat is hun manier om de conservatieve huiselijke omgeving en een gedwongen huwelijk te ontvluchten. De dochter van een vriendin deed dat ook, haar ouders zijn nota bene gescheiden, vader woont weer in Marokko maar die heeft al een man voor zijn dochter, zij zit al twee jaar ondergedoken in een andere stad.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wilders doet het op een 'foute manier'. Als hij eens leert hoe je het normaal overbrengt is iedereen het met hem eens. Ik vind het belachelijk dat er buitenlandse in ons land zijn die A. Geen Nederlands kunnen. B. Met ONS cultuur bemoeien (negerzoen/sinterklaas..) C. Net zoveel 'geld' krijgen als een hardwerkende Nederlander. (Pensioen/ww)



Jullie zien alleen het stukje 'weg met Marokkanen' jullie moeten eens verder kijken wat daar achter zit. Sommige nemen julkie banen over of van je vent. Als ze weer terug naar hun land gaan krijgen ze 600 euro per maand van ONS land waar IK en JIJ hard voor werken. Belachelijk dat jullie dat niet zien.
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:qstix schreef op 20 maart 2014 @ 08:34:

[...]





Ik snap er geen f** van om eerlijk te zijn....Ze hebben dezelfde stamvader.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 20 maart 2014 @ 08:36:

[...]





Goed besturen heeft tot op heden weinig vruchten afgeworpen. Het is gewoon een feit dat veel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden, het excuus: "we worden gediscrimineerd." Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad, ze kruipen maar al te graag in een slachtofferrol. Voor een groot deel heeft dat te maken met de opvoeding, jongens mogen alles, meisjes mogen niets, daarom doen die het zo goed op school, dat is hun manier om de conservatieve huiselijke omgeving en een gedwongen huwelijk te ontvluchten. De dochter van een vriendin deed dat ook, haar ouders zijn nota bene gescheiden, vader woont weer in Marokko maar die heeft al een man voor zijn dochter, zij zit al twee jaar ondergedoken in een andere stad.



Dat is mogelijk gemaakt hier Marianne. Hetzelfde zie je bij de Mexicanen in de Verenigde Staten. Goed bestuur geeft strakke lijnen waar je in kunt bewegen en niet enablen van misdragingen. Goed bestuur op dit punt is er nog nooit geweest. De Bulgaren en Polen gaan dezelfde problemen opleveren, dat is het gevolg van minderheden en het te zacht aanpakken. Daarmee bedoel ik niet dat ze keihard behandeld moeten worden, maar juist eerlijk en rechtvaardig.



Het is veel te makkelijk voor mannen om meisjes te onderdrukken hier. Eerwraak is mild gestraft heel erg lang, dat kan natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:27:

Het is voor vele Marokkanen thuis hier, geboren en getogen.



Ik vraag me juist bij Marokkanen af of zij dit land wel echt als hun thuis zien.



Ik denk dan bijvoorbeeld aan de extreem heftige kritiek en scheldwoorden die Ibrahim Afellay een aantal jaren geleden te verduren kreeg toen hij koos voor Oranje en niet voor het Marokkaanse elftal. Hij was een 'verrader' en op Marokkaanse fora werd hij spreekwoordelijk verbrand. Ik vond het destijds shockerend, al die haat naar Afellay en naar Nederland toe, en het ging niet om slechts een enkeling die zich op die manier uitsprak. Dit is even maar één voorbeeld, er zijn er wel meer te noemen.
Ray wil zeggen dat niet alleen de Marokkanen gediscrimineerd moeten worden, maar de Joden met hen. Het lijkt me vanzelfsprekend een verwerpelijke gedachte. Het zijn mensen, ongeacht wat de verschillen zijn tussen onze normen en waarden. Wij zijn niet heiliger of beter.



Het enige is dat illegaal gedrag van wie dan ook afgestraft mag worden.
Medina, dat krijg je door de verschillen te benadrukken. Denk je dat die bevolkingsgroep de afwijzing hier niet voelt? Diegenen die zich welkom voelen hier zijn meer genegen zich Nederlander te voelen. Dit is universeel, andersom zou dat bij ons precies hetzelfde zijn als wij in die positie zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ray79 schreef op 20 maart 2014 @ 06:38:

Het hoogste streven binnen de Joodse en Islamitische traditie is om 'monogamie' in stand te houden en te verspreidenMmm...En die 4 vrouwen dan waarmee je als moslimman tegelijkertijd getrouwd mag zijn?
quote:modepop- schreef op 20 maart 2014 @ 08:36:

Wilders doet het op een 'foute manier'. Als hij eens leert hoe je het normaal overbrengt is iedereen het met hem eens. Ik vind het belachelijk dat er buitenlandse in ons land zijn die A. Geen Nederlands kunnen. B. Met ONS cultuur bemoeien (negerzoen/sinterklaas..) C. Net zoveel 'geld' krijgen als een hardwerkende Nederlander. (Pensioen/ww)



Jullie zien alleen het stukje 'weg met Marokkanen' jullie moeten eens verder kijken wat daar achter zit. Sommige nemen julkie banen over of van je vent. Als ze weer terug naar hun land gaan krijgen ze 600 euro per maand van ONS land waar IK en JIJ hard voor werken. Belachelijk dat jullie dat niet zien.Jij maakt ook behoorlijk wat taalfouten, alleen in dit kleine stukje tekst al. Betekent dat dat jij dan ook maar weg moet?
quote:Medina schreef op 20 maart 2014 @ 08:42:

[...]





Ik vraag me juist bij Marokkanen af of zij dit land wel echt als hun thuis zien.



Volgens mij voelt dit voor hen niet als 'n thuis nee. Ze willen liever dat hun cultuur de westerse overneemt om zich thuis te kunnen voelen.

Als ik Nederlandse emigranten spreek zijn die juist altijd hartstikke trots op hun nieuwe land (Australie, Canada o.a.) Ze zijn juist vertrokken uit Nederland omdat ze zich hier niet tevreden voelden. Heb 't idee dat je die moslims nergens tevreden kunt stellen trouwens, want overal waar ze en masse wonen is 't hommeles.
Alle reacties Link kopieren
Ach er gaan nog zoveel problemen komen met die lui hier. Ze gaan nog ieder jaar naar "eigen land" op vakantie (van mij mag het een enkele reis zijn). Ze spreken hun eigen taal en hebben altijd hun woordje klaar over de Nederlanders die maar een stel varkens zijn in hun ogen.



Ooit dacht ik dat het misschien kon worden in Nederland zoals met de afro amerikanen in Amerika. Die gaan ook niet elk jaar naar Afrika en spreken geen Afrikaans. Maar voor dat hier ooit zover is dat dat zo is ingeburgerd dat het echt "Nederlanders" zijn is de boel allang geescaleerd. Face it deze culturen liggen te ver bij de onze vandaan. Het zal niet werken op een enkeling na.
quote:Yael1980 schreef op 20 maart 2014 @ 08:34:

Sorry maar ik begrijp de mensen van de pvv wel. Hebben de marokanen dit niet aan hunzelf te danken? Onderhand wonen in bepaalde steden minder Nederlanders dat lijkt me niet de bedoeling. Daarbij denk je dat Wilders dit voor elkaar zou krijgen als hij riep bijvoorbeeld alle Chinezen of mensen uit Indonesie eruit?? NEE en waarom niet omdat je van deze mensen geen last hebt! Denk daar maar is over na!De Marokkanen? Ja, natuurlijk, want álle Marokkanen zijn crimineel.

(Ook hier weer: veel taalfouten. Dat is iets wat veel Wildersaanhangers gemeen hebben geloof ik...)
In andere landen worden Nederlanders niet als tweederangs burgers gezien, dat maakt het makkelijker integreren natuurlijk.



En dat krijg je door strenge eisen te stellen. Bijvoorbeeld toegevoegde waarde aan te tonen voor het land ipv ongelijke regels invoeren waar mensen vaak niet hoeven te werken en ook nog eens geld uitdelen aan niet bestaande kinderen of die 600 euro per maand bij terugkeer. Er zijn hele Bulgaarse steden waar ze leven op Nederlandse subsidies. Dat is natuurlijk belachelijk!



Het komt neer op de politiek. Strenger omgaan met wie hier komt wonen is heel belangrijk. Consequenties voor diegenen die zich misdragen en niet ongelijkheid veroozaken met die subsidies en ook nog eens blijven handhaven uit angst voor diezelfde groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 20 maart 2014 @ 08:49:





Ooit dacht ik dat het misschien kon worden in Nederland zoals met de afro amerikanen in Amerika. Die gaan ook niet elk jaar naar Afrika en spreken geen Afrikaans. Maar voor dat hier ooit zover is dat dat zo is ingeburgerd dat het echt "Nederlanders" zijn is de boel allang geescaleerd. Face it deze culturen liggen te ver bij de onze vandaan. Het zal niet werken op een enkeling na.



Ga je nou echt de afro amerikanen vergelijken met immigranten?

Enig idee hoe die afro amerikanen er toe gekomen zijn om in Amerika te wonen?



Doe eens gek: gooi straks ook eens in de discussie dat de Aboriginals in Australie zich ook zo goed hebben aangepast.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:53:

In andere landen worden Nederlanders niet als tweederangs burgers gezien, dat maakt het makkelijker integreren natuurlijk.

Nederlanders emigreren doorgaans idd niet naar 'n cultuur waar ze op kotsen. Bovendien stellen de meeste (verstandigere) landen veel strengere eisen aan import. Je moet bijv. eerst 10 jaar werken en bijdragen voor je recht krijgt op een sociaal vangnet. Als ze dat voor Marokkanen hadden ingesteld voor ze binnengehaald werden hadden er nu niet veel hier gewoond.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:27:

Mariannedavids, dat zij Rob Oudkerk vandaag ook op tv. Men is verontwaardigd, maar niemand zegt dat we juist de poorten willen openen.



Maar... er zit nog wat tussenin. De mensen die hier zijn moeten zich welkom kunnen voelen. Het is voor vele Marokkanen thuis hier, geboren en getogen. Dan kan je beter goed besturen, dan hen verwerpen.



Ik zie hier toch hetzelfde recht als wat Nederlanders hebben, namelijk demonstreren! En als ze daarbij de Israëlisch Vlag in de brand steken! Prima toch vrije meningsuiting!



Geert Wilders maakte gisteren gebruik van zijn vrije meningsuiting!



Maar om hem dan met Hitler te vergelijken die Miljoenen mensen dood heeft gemaakt, de gas kamers in heeft geleid en naar concentratie kampen heeft gestuurd is een vergelijking die als een tang op een varken slaat.



https://www.youtube.com/watch?v=koj6vFIDzXk
Alle reacties Link kopieren
Daar lusten de honden toch geen brood van, van zo'n partij. Iedereen die er op stemt mag zich hard gaan schamen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er geen (oud)oom in Australie, Nieuw Zeeland of Canada die elke zoveel tijd naar Nederland komt en wiens kinderen een schilderij van its typisch Hollands aan de muur hebben hangen en als ons vorstenhuis dat land bezoekt vooraan staan met een rood wit blauw vlaggetje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:53:

In andere landen worden Nederlanders niet als tweederangs burgers gezien, dat maakt het makkelijker integreren natuurlijk.



En dat krijg je door strenge eisen te stellen. Bijvoorbeeld toegevoegde waarde aan te tonen voor het land ipv ongelijke regels invoeren waar mensen vaak niet hoeven te werken en ook nog eens geld uitdelen aan niet bestaande kinderen of die 600 euro per maand bij terugkeer. Er zijn hele Bulgaarse steden waar ze leven op Nederlandse subsidies. Dat is natuurlijk belachelijk!



Het komt neer op de politiek. Strenger omgaan met wie hier komt wonen is heel belangrijk. Consequenties voor diegenen die zich misdragen en niet ongelijkheid veroozaken met die subsidies en ook nog eens blijven handhaven uit angst voor diezelfde groep.



Eens.

Het is natuurlijk belachelijk hoe het nu gaat en de aanhang voor Wilders geeft aan dat heel veel mensen dat zat zijn. Dan kun je al die mensen wegzetten als immoreel, tokkies, racistisch en zwakzinnig, maar deze mensen gaan nergens heen* en zijn ook onderdeel van de samenleving. Democratie geldt ook voor hen, democratie houdt niet op omdat ze op Wilders stemmen.



*Net als de Marokkaanse Nederlanders overigens
nessemeisje wijzigde dit bericht op 20-03-2014 09:03
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:carola_c schreef op 20 maart 2014 @ 08:58:

[...]





Ik zie hier toch hetzelfde recht als wat Nederlanders hebben, namelijk demonstreren! En als ze daarbij de Israëlisch Vlag in de brand steken! Prima toch vrije meningsuiting!



Geert Wilders maakte gisteren gebruik van zijn vrije meningsuiting!



Maar om hem dan met Hitler te vergelijken die Miljoenen mensen dood heeft gemaakt, de gas kamers in heeft geleid en naar concentratie kampen heeft gestuurd is een vergelijking die als een tang op een varken slaat.



https://www.youtube.com/watch?v=koj6vFIDzXk





Bij Hitler begon het ook met propaganda tegen 1 bevolkingsgroep en een publiek dat hem napraatte.



Ik vind de vergelijking niet zo gk hoor, hij zet aan tot haat en xenofobie. Een walgelijke man in mijn ogen.



Op het moment dat je stelselmatig 1 bevolkingsgroep in een zwart daglicht zet en mensen laat scanderen dat het er minder van moeten zijn, dan nodig je de rest van de wereld uit om je met Hitler te vergelijken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:elninjoo schreef op 20 maart 2014 @ 08:58:

[...]



Nederlanders emigreren doorgaans idd niet naar 'n cultuur waar ze op kotsen. Bovendien stellen de meeste (verstandigere) landen veel strengere eisen aan import. Je moet bijv. eerst 10 jaar werken en bijdragen voor je recht krijgt op een sociaal vangnet. Als ze dat voor Marokkanen hadden ingesteld voor ze binnengehaald werden hadden er nu niet veel hier gewoond.



Nederlanders hoeven natuurlijk ook niet naar een beter onderkomen, want we hebben het hier goed. Dat doen we dus al vanuit een andere motivatie. Daarnaast hebben we zelf een grote groep mensen hier heen gehaald om klusjes op te knappen. Dat doen we gewoon weer met de Polen. Wat dat betreft hebben Nederlanders een grote mond, tot het ze goed uitkomt dat een goedkope Pool het huist komt verbouwen. Hand in eigen boezem mogen we ook wel steken.



Voor de rest eens. Ik ben VOOR zeer strenge toelatings eisen. En ook voor strenge opdonder eisen als je criminele activiteiten uitvoert. Dat is een mens als volwaardig behandelen, namelijk ook van hen volwaardig gedrag verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven