Gezellige mensen gezocht regio Deventer-holten

13-01-2017 15:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen.



ik ben larissa, 21 jaar

me hele leven woon ik al vlak bij holten,maar toch mis ik iets: vriendschap

iets wat ik helaas hier niet heb.

ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen uit mijn omgeving

het liefst ook van mijn eigen leeftijd (21)

om af en toe gezellige dingen mee te doen ik hou zelf erg van bakken,terrasje,filmpje en nog veel meer!



x Larissa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa

Voor mij maakt het niet uit of je een beperking hebt of niet iedereen is uniek zoals hij of zij is ik zou jou graag beter willen leren kennen en wie weet kunnen wij een goeie vriendschap opbouwen ik sta er zelf voor open ik woon redelijk in de buurt van rijssen holten, als jij mij beter wil leren kennende stuur mij maar bericht terug. Liefs Mark.
Alle reacties Link kopieren
Zal eerlijk zijn, ik ben nieuw op het forum, en zag je oproep via RTL's website. Keek even rond op het forum, en ik moet zeggen, ziet er leuk uit, zoveel variatie aan onderwerpen, je kunt echt overal over praten..



Ikzelf ken je verhaal heel goed, ik zit heel veel thuis en speel wat games, kijk videos, werk aan mijn tekenwerk, dat is het wel zo'n beetje... Ik heb zelf problemen met depressie en een angststoornis. Ik denk dat je nu vast wel wat meer reacties krijgt, maar als je eens wilt praten met iemand, zou ik wel eens willen praten of zo... Gewoon kletsen of zo, geen idee. Ik ben zelf nogal onhandig, sociaal... Ik weet niet, na je oproep wou ik het graag aanbieden ^^;



Groet, Kevin ^^;
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,

ik zag je topic en ik dacht meteen even reageren.

jammer genoeg woon ik niet in de buurt, maar we kunnen elkaar altijd leren kennen door bv mailcontact of Whatsapp en zo iets voor elkaar betekenen.



Groetjes Sterre (18 jaar)
Alle reacties Link kopieren
Hoi !!

Ik woon niet echt in de buurt...

Maar ik ben Mary-Kate, 23 jaar en kom uit Breda.

Heb een eigen auto dus dat maakt de afstand wat makkelijker..

Als je de boehoefte hebt om te kletsen of om te praten hoor ik het graag????

X
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen! Ook ik ben opzoek naar vrienden zoals jullie! Zelf heb ik geen beperking maar zou wel met jullie in contact willen komen! Wie nu nog wakker is en gewoon op een normale manier wil praten kan mij bereiken via de mail : beer7@hotmail.nl



Ik heet Jayden en ben 20 jaar! Veel succes iedereen, en onthoud dat jullie er niet alleen voor staan! Om mijn app nummer hier te schrijven vind ik het wat te vroeg voor.. daarom graag eerst contact via de mail!
Alle reacties Link kopieren
Hey Larissa,



Ik zou het leuk vinden om een keer een terrasje te pakken of samen een film te kijken ^^ ik ben Danique en ik ben 21 jaar en ik studeer in Deventer:) ik hoop dat ik snel wat van je hoor ^^



Groetjes Danique
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Jurie. Eind 20. Ik weet enigzins wat je doormaakt. Ik ben eerder veel eenzaam geweest. Gepest op school enzo.

Ik weet hoe belangrijk het is om vrienden en sociale contacten te hebben om gewoon es te praten of om leuke dingen te doen. Elkaar waarderen en respecteren. Ik vind het dapper dat je er zo open voor uit komt.

Ik woon in Zwolle. Niet zover van Deventer. Ik ben 3x in de week Zutphen. Ik rij dan langs Deventer.

Niemand verdiend het om alleen te zijn.



Stuur me maar berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,



Helaas hier hetzelfde verhaal wel...

Las net je bericht wat op fb nu een beetje trending topic is en ik snap je helemaal.

Ik woon in Groningen en ben 26 jaar.

Ik voel me steeds meer eenzaam en wat ik ook probeer, vriendschappen leggen is bijna onmogelijk lijkt het wel..



Als je een keer wil praten sta ik er zeker voor open!



Liefs Veronica
Some women fear the fire, some women simply become it
Alle reacties Link kopieren
Hoi larissa,



Ik begrijp hoe jeje voelt, ik heb ongeveer hetzelfde probleem.



Vanalles geprobeerd zoals clubs e.d. maarja je moet er blijkbaar maar net invallen





Misschien wil je er een keer over praten



Groetjes thomas
Alle reacties Link kopieren
Hoi, je klinkt als leuke meid, altijd bereid met je te emailen?
Alle reacties Link kopieren
He Larissa,

Als je iemand zoekt om mee te praten ben ik er voor je.

Zelf heb ik ook deze moeilijke periode gehad waarin ik nergens bij hoorde en het moeilijk was om bij een groepje te horen.

Mocht je geïnteresseerd zijn stuur je maar een privebericht.
Alle reacties Link kopieren
Hi larissa
Alle reacties Link kopieren
Hey Larissa uit Deventer ben je de persoon van het nieuws ?

Ik herken een aantal dingen waar je mee zit enz

Ben wel wat ouder dan dat jij bent

Heb nog geen idee hoe het allemaal werkt hier ivm ik nieuw ben hier.

Wie weet rolt er een leuk contact uit

Mvg Martijn
Alle reacties Link kopieren
Hallo larissa... Ik ben tony.. Ik heb een. Dochter van16. Melissa... Ik lees jou verhaal en zie de evenbeeld van Melissa. Niet exact hetzelfde.. Maar er zijn vergelijkbare eigenschappen.

Ik weet niet of je geïnteresseerd bent om jullie samen in contact te brengen.

We wonen niet in de buurt maar met internet is alles bereikbaar toch ?

Gr tony
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem als jij hebt. Hij woont in Deventer en vindt het erg moeilijk vrienden te maken en voelt zich eenzaam. Hij is twee dagen per week als vrijwilliger op een manege en verder is hij vooral thuis. Hij zoekt iemand om leuke dingen mee te doen, dat kan vanalles zijn. Ik help hem hierbij. Kunnen wij contact met je opnemen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa en andere die in dezelfde situatie zitten.... wat ik erg cool vind om vrienden mee te maken is via Twitch... dat is een site waar iedereen kan gaan streamen.... van games tot gewone RL dingen ( er zijn ook een hele hoop Nederlanders vanuit het hele land en van alle leeftijden) ... heb er een hele hoop coole dingen gezien.... en je kan met de streamers en andere mensen die naar de streamer kijken communiceren.... ik zelf had al jaren niet echt met mensen gesproken dan die ik tegen kwam tijdens boodschappen doen.... maar nou zit ik bij twitch met echt een zooi coole vrienden.... zit ook met ze te praten via Teamspeak en discord enzo.
Ik ben een beetjebang dat Larissa haar eigen topic niet terug kan vinden. Ik hoop van harte dat ze terugkomt en op al jullie berichten kan reageren, echt tof dit.
Alle reacties Link kopieren
Jij zocht liefe mensen ben glenn 21 jaar en woon in apeldoorn ik ga de opleiding buddy schap doen dus met mensen omgaan met een beperking dat houd in dat je samen dagje weg gaat naar een bios markt noem maar op heb zelf ook adhd en een leer achterstand
Alle reacties Link kopieren
quote: hallo ik wil iedereen helpen

Veronica21 schreef op 19 januari 2017 @ 06:55:

Hoi Larissa,



Helaas hier hetzelfde verhaal wel...

Las net je bericht wat op fb nu een beetje trending topic is en ik snap je helemaal.

Ik woon in Groningen en ben 26 jaar.

Ik voel me steeds meer eenzaam en wat ik ook probeer, vriendschappen leggen is bijna onmogelijk lijkt het wel..



Als je een keer wil praten sta ik er zeker voor open!



Liefs Veronica
Alle reacties Link kopieren
?

?



18-01-2017 19:57

?

?

?

?





hallo larissa ik had je oproepje gelezen wat dapper om zo eerlijk voor uit te komen

ik heb zelf ook dat probleem met vriendschappen

is het mogelijk om met jou in concact te komen
Alle reacties Link kopieren
hoi larissa



ik ben joery 19 jaar oud wonend in zwolle, ik heb al me hele leven last van een zware depressie.

ik heb nooit een thuis had om dat ik van groep naar groep verhuisde waardoor ik me zeer eenzaam voel en wijnig tot geen vrienden heb.

ik heb je op fb toegevoegd mischien kunnen gezellig praten als je dat leuk lijkt

laat maar weten of je dat wil



groetjes joery
anoniem_327271 wijzigde dit bericht op 20-01-2017 21:23
Reden: typfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt,nog niemand gevonden helaas
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de lieve reactie's,helaas nog niemand gevonden uit deze regio
Alle reacties Link kopieren
@Danique1995 het lijkt me leuk om met je in contact te komen
Alle reacties Link kopieren
Up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven