vriendinnen Haarlem

15-02-2015 19:18 33 berichten
Hoi!



Ik ben 26 jaar en het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen in Haarlem!

Recentelijk ben ik weer in Haarlem komen wonen (na jaren op andere plekken te hebben gewoond) en het lijkt me leuk om wat nieuwe vriendinnen te leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals lekker naar het strand gaan en de stad in!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hi meiden, ik heb jullie gemaild! 21 maart borrelen in Haarlem. Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat gaan jullie borrelen? Als ik kan is het dan goed dat ik me bij jullie aansluit?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een privé bericht!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naamloosjes,



Ik sluit me ook graag aan, als dat nog kan?

Ik kom uit Haarlem, 27 werk fulltime en zou het leuk vinden als er een hecht vriendengroep hier uit ontstaat om samen activiteiten te ondernemen:)

Hoor graag van je! Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wilde een oproepje gaan plaatsen om wat nieuwe mensen te leren kennen in Haarlem en toen zag ik dit topic. Ik ben 28 en ben vaak in Haarlem omdat mijn vriend daar woont en het i.v.m. zijn werk handiger is om bij hem te zijn dan bij mij thuis (in een andere stad). Ik ben regelmatig alleen bij hem thuis (ook 's avonds en in het weekend) en zou het leuk vinden om er wat vriendinnen te maken.

De vrienden en vriendinnen van mijn vriend zijn erg leuk maar dat zijn zijn vrienden en ik wil ook graag mensen kennen los van mijn vriend. Zeker omdat de verwachting is dat ik op redelijk korte termijn ga verhuizen naar Haarlem en niet van hem afhankelijk wil zijn in sociaal contact.

Dingen als het strand, terrasjes pakken, of samen eten of een theetje/wijntje/biertje drinken vind ik allemaal leuk.

Een pb'tje mag of anders een mailtje naar gekleurdpapier@gmail.com of een reactie op dit berichtje



Esquimeau
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Beetje laat, maar ik zou het heel leuk vinden om bij jullie aan te sluiten . Ik ben 24 jaar en woon in Haarlem x
Hoi Michelle,



Kan je een privé berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Privé bericht lukt niet :(

Michellee_01@hotmail.com is mijn email misschien is dat handiger ?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven