Vriendschap gezocht omgeving Nijmegen/Arnhem

17-05-2016 16:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het lijkt mij leuk om een nieuwe vriendschap aan te gaan. Ik zoek iemand om een terrasje te pakken, uiteten te gaan, filmpje kijken, drankje te doen in de stad of bijv. winkelen.



Ik ben zelf 26 jaar en woon in Lent.



Ik kijk uit naar jouw berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben 24 jaar, onlangs afgestudeerd en ook woonachtig in Nijmegen. Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en wat extra contacten op te doen. Ik hou erg van reizen, verder vind ik het leuk om een terrasje te pakken, naar de bioscoop te gaan, uitstapjes te doen, te shoppen of samen te eten. Ik zag dat hier al veel berichtjes zijn geplaatst van mensen die ook graag nieuwe contacten op willen doen. Als je mij een privé berichtje stuurt dan kan ik wel een whatsapp groep aanmaken ;)

Ik hoor graag van jullie!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai Dames,



Ik zie veel reacties op dit topic en vooral ook veel in mijn omgeving. Ik ben 23, woon samen met vriend en zoontje (1,5 jr) en huisdieren in Doetinchem. Ik weet niet of jullie misschien juist op zoek zijn naar mensen zonder kinderen of meer in de buurt, maar zo niet dan zou ik graag eens een kopje thee drinken! Ik ben nieuw op dit forum en heb geen idee hoe ik privé berichtjes moet sturen, dus mocht iemand zich aangesproken voelen dan hoor ik het graag ????
Alle reacties Link kopieren
quote:Arnhem13 schreef op 11 juni 2016 @ 17:20:

Hoi allemaal,



Ik ben onlangs verhuisd naar Arnhem en ook mij lijkt het leuk hier mijn sociale leven op te bouwen om leuke dingen te kunnen doen! Ben sportief, sociaal, houd van lekker eten, koken, borrelen, etc Eigenlijk van alles wel!



Hebben jullie al wat gegevens met elkaar uitgewisseld? Ik hoor graag van jullie



Groetjes Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hej,



Ik ben angelien en ik ben 27 jaar.

Ik woon in de buurt van arnhem.

Ga je graag stappen ?

Gezellig kletsen en wat drinken of eten vind ik wel leuk.

Maar stappen vind ik af en toe wel leuk om te doen.

Groetjes angelien
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik zie dat dit berichtje al bijna een jaar geleden is geplaatst maar ik vraag mij af of jullie al eens iets hebben afgesproken en dat nog steeds doen?

Graag sluit ik mij aan als dit nog mogelijk is!

Afgelopen jaar ben ik in Arnhem komen wonen en zoek ik meer contact daar! Oja en ik ben 23 jaar!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik zie dat dit berichtje al bijna een jaar geleden is geplaatst maar ik vraag mij af of jullie al eens iets hebben afgesproken en dat nog steeds doen?

Graag sluit ik mij aan als dit nog mogelijk is!

Afgelopen jaar ben ik in Arnhem komen wonen en zoek ik meer contact daar! Oja en ik ben 23 jaar!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
_1994_ schreef:
20-05-2017 19:47
Hoi meiden,

Ik zie dat dit berichtje al bijna een jaar geleden is geplaatst maar ik vraag mij af of jullie al eens iets hebben afgesproken en dat nog steeds doen?

Graag sluit ik mij aan als dit nog mogelijk is!

Afgelopen jaar ben ik in Arnhem komen wonen en zoek ik meer contact daar! Oja en ik ben 23 jaar!

Liefs!
Hoi,

Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af!🙈

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven