amazon gift card probleem. HELP!!

28-12-2016 17:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (eigenlijk mijn dochter) wil graag wat kopen bij Amazon Duitsland,ze heeft een gift card gekocht in NL, omdat ik geen creditcard heb. Van tevoren alles goed uitgezocht, maar nu blijkt dat ze alsnog een duits of oostenrijks bankrekening nummer moet invullen. Dat heb ik natuurlijk niet.



Net een half uur aan de telefoon gehangen met een buitenlands nummer, schiet ook niet op. Iemand enig idee wat te doen of hoe dit komt? Het is een bedrag van 50 euro en dat is best veel als je alleen een krantenwijk hebt.
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Wat vaag.



Er zijn geen NL giftcards en hoe kom je erbij om niet via de site contact te zoeken?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nóg eens de OP gelezen. Iets met te veel tijd en zo.



"Ik (eigenlijk mijn dochter) wil graag wat kopen bij Amazon Duitsland,ze heeft een gift card gekocht in NL"



Het feit dat de bon in NL gekocht werd, betekent niet automatisch dat hij ook Nederlands is. Ik gok erop dat dropsleutel alsnog een Duitse bon heeft.



Als iemand voor me zo'n bon wil kopen dan test ik even of ik 'm kan opmaken zonder Duitse bankrekening.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kun je het oplossen.



Overigens is een dvd kopen op amazon.de in het algemeen ook een slecht plan, het is nog maar de vraag of er Nederlandse ondertiteling op de dvd's zit (en de informatie op de website is lang niet altijd juist!).

Ook worden alle films in het Duits nagesynchroniseerd. Toegegeven, vaak zit de Engelstalige (originele) versie ook gewoon op de dvd, maar je zult net zien dat jij een uitzondering te pakken hebt...
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
giftcards amazon



contactgegevens amazon
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je bij registratie op amazon.de je creditcardgegevens op moet geven, moet het gewoon lukken wat jullie willen:quote:Voor de Amazon Gift Card Duitsland:



1. Log in op http://www.amazon.de/ met je gebruikersnaam en wachtwoord

2. Klik rechtsboven op ‘Mein Konto’

3. Klik bij ‘Geschenkgutscheine & Amazon-Konto aufladen’ op ‘Geschenk-Guthaben prüfen und Geschenkgutscheine einlösen’

4. Voer je Gift Card code in

5. Klik op ‘Ihrem Konto gutschreiben’



Het tegoed van je Amazon Gift Card wordt aan je account toegevoegd. Je kunt het direct gebruiken.



Het is wel een tegoed in euros en niet in Britse ponden?



Verder, zie ook:

https://beltegoed.nl/amazon-gift-card
Vivo per lei
Ik heb ook redelijk wat DVDboxen via amazon gekocht, de co.uk versie dan, scheelde echt een hoop met Nederland en de UK release heeft (of had?) vaak ook Nederlandse ondertiteling. Kortom zijn het Engelse/Amerikaanse series die je dochter zoekt? Dan zou ik op de co.uk versie kijken en niet op de .de. Toen ik daar DVDboxen bestelde was het gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag, geen idee of dat nog zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaamsevink schreef op 28 december 2016 @ 22:11:

Nóg eens de OP gelezen. Iets met te veel tijd en zo.



"Ik (eigenlijk mijn dochter) wil graag wat kopen bij Amazon Duitsland,ze heeft een gift card gekocht in NL"



Het feit dat de bon in NL gekocht werd, betekent niet automatisch dat hij ook Nederlands is. Ik gok erop dat dropsleutel alsnog een Duitse bon heeft.







Je kunt voor Duitsland, VS en UK een bon kopen, dat moet je aangeven op de site.

Voor welk land heeft ze dus een kaart?



Zie mijn links hoe de giftcard in te wisselen op de juiste site/het juist land
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 28 december 2016 @ 22:28:

Ik heb ook redelijk wat DVDboxen via amazon gekocht, de co.uk versie dan, scheelde echt een hoop met Nederland en de UK release heeft (of had?) vaak ook Nederlandse ondertiteling. Kortom zijn het Engelse/Amerikaanse series die je dochter zoekt? Dan zou ik op de co.uk versie kijken en niet op de .de. Toen ik daar DVDboxen bestelde was het gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag, geen idee of dat nog zo is.



Ik heb er doorheen de jaren tientallen dvd's gekocht (weliswaar meestal van 'lokaal' Brits spul, waar meestal hooguit Engelse ondertitels op staan). Heel algemeen gezegd zijn DVD's in Groot-Brittannië vaak aanzienlijk goedkoper dan in andere Europese landen, is de verpakking economischer (bij een seizoen van een tv-reeks niet elk schijfje apart in zo'n ruimteslokkend doosje van een centimeter breed, zoals hier maar al te vaak het geval is) en bovendien hebben ze minder vaak last van knullige technische fouten waar Benelux-schijfjes nogal eens door geplaagd zijn.



De prijzen op de Britse Amazon gaan heel grillig op en neer. Op find-dvd.co.uk kan je een wenslijst aanmaken en je eigen 'maximumprijs' aangeven, dan krijg je een mailtje als de prijs van een product voldoende gedaald is. Op camelcamelcamel.com kan je die onberekenbare prijsgeschiedenis bekijken, heel handig om bij wat oudere releases in te schatten hoe 'hoog' of 'laag' de prijs op een bepaald ogenblik is.



.de heeft nog gratis verzenden naar het buitenland vanaf dertig euro. Bij co.uk is het enige tijd geleden afgeschaft.



Ik dwaal af, maar misschien heeft iemand er wat aan. En bovendien duurt het toch nog wel even voor duidelijk wordt wat dropsleutel precies heeft. :-)
Geen wonder dat ik het de laatste keer niet meer kon vinden (dat gratis verzenden). Teveel mensen die er gebruik van maakten

Heb er al een hele tijd niet meer geshopt.
Alle reacties Link kopieren
Zonder het hele topic door te lezen: ik woon in Duitsland. Kan ik wellicht helpen?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven