Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 11 december 2015 @ 21:28:

I love Robert Graves! Ik zou 'm zo maar kunnen zoeken en hem willen toevoegen!





Dat kan niet, want beide heren bestaan niet en waren een stunt....



http://www.dailymail.co.u ... n-political-tensions.html
Ach ja, het was ook te mooi om waar te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 13 februari 2016 @ 19:23:

Koffie.

Een vriend voor het gehemelte (=smaakt lekker)

Een traktatie bij een gebakje (=smaakt extra lekker met gebak)

En een vijand van de slaap (=je blijft er wakker bij)Nou in combinatie met een getekende haan die een kopje koffie in schenkt is het wel erg .




Maar ondertussen wel een bericht liken op de PVV steun pagina over een overleden anti piet demonstrant waar bij staat "boontje komt op zijn loontje" "1 #zeur #piet #minder". Vrede op aarde en liefde voor de medemens zijn bij dit hypocriete volk niet te vinden, ik ruil ze graag in tegen twee keer zoveel vluchtelingen als wij PVV aanhanger geven. Ten zuiden van de Sahara is nog plek zat..
Vandaag de hele dag Valentijn geneuzel .
Ik zag net een foto van de tenen van een kind met blauwe plek. Gestoten. Een aantal likes en 100 reacties met beterschap en sterkte voor de moeder die 'm plaatste. Kind huppelt vlgs de berichten alweer vrolijk rond.



Een blauwe plek, that's all folks. Niet alles hoeft op fb. Integendeel.
Alle reacties Link kopieren
Al die liefdes verklaringen gister😨 Ik begrijp het niet,en woont bij elkaar in huis. Je kunt klaar gewoon zeggen ik hou van je waarom via fb?
Ik denk dat mijn man me vierkant had uitgelachen als ik gisteren dat soort gezemel had geplaatst

(we hebben trouwens wel cadeautjes uitgewisseld, zo soft zijn we ook wel weer)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan kom op een bent geen 16😉 ahhh schatje bla bla..




In dit bericht heeft ze haar vriend die gisteren niet bij haar was getagd..


Wat triest...wat laat je jezelf dan kennen zeg.





Misschien moeten we ee nationale huilie-dag doen. Voor iedereen die geen moeder is, die geen moeder of vader meer heeft, die geen huisdieren heeft, die geen secretaresse is, die geen partner heeft of een partner die valentijnsdag vergeet etc etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 15 februari 2016 @ 10:49:



Wat triest...wat laat je jezelf dan kennen zeg.





Misschien moeten we ee nationale huilie-dag doen. Voor iedereen die geen moeder is, die geen moeder of vader meer heeft, die geen huisdieren heeft, die geen secretaresse is, die geen partner heeft of een partner die valentijnsdag vergeet etc etc.En dan nog een dag voor iedereen die dat wel is/ heeft , dan zijn we in 2 dagen van het geneuzel af
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
.
ik heb ook een haan op mijn tijdlijn

Alle reacties Link kopieren
Die eerste heb ik maar dan met tekst erbij
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net een zeer expliciete foto van een overleden, te vroeg geboren kind tegen, past net in je handen.



Met de tekst '7 Years of bad luck if you ignore this. Like and type AMEN'



Gadverdamme man! Als je je gesteund voelt met een 'amen', kan je die van mij als zeer uitgesproken niet religieus persoon nog krijgen wanneer je kind overleden is. Maar ongeluk wensen als je het niet doet????
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Robert Graves is toffff!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 februari 2016 @ 12:50:

[...]



pffft

Ik vind het oprecht sneu voor mensen die wel kinderen willen, maar ze niet kunnen krijgen. Maar ze moeten echt ophouden met dat gedoe dat alles dat over moeder/vaders en kinderen gaat te gebruiken als platform om hun verdriet tentoon te spreiden.

Met moederdag ook altijd dat gejank; plaatjes voor mensen die 'moeder' zijn van een huisdier etc.



Ja, het is sneu. Helaas, anderen krijgen wel kinderen en praten daarover of posten een foto.

Get a life.



Ik ben zo'n jankerd. Dus op moederdag blijft Facebook uit.

En ik ken andere jankerds die ik op zo'n rotdag dan een berichtje stuur of even bel om ze te laten weten dat ze niet alleen zijn - je kunt je zo hopeloos voelen als iedereen schattige moederdagknutsels aan het delen is en niet met je kan afspreken want moederdagbrunch of moederdag-etentje of wat dan ook. En dan ga ik weer verder met het getten van een life.

Ik zou dus juist niet reageren op moederdagberichtjes van vrienden - ik ben verdrietig omdat ik geen kind heb, niet omdat zij wel kinderen hebben. Maar het kan een beetje much zijn. En ik wil Facebook vooral leuk en positief houden, dus op jankie-boeboe-berichtjes reageer ik sowieso niet.
Wat eten we vanavond?
Even naar appie lekker vleesje halen
quote:makreel schreef op 15 februari 2016 @ 17:21:

[...]





Ik ben zo'n jankerd. Dus op moederdag blijft Facebook uit.

En ik ken andere jankerds die ik op zo'n rotdag dan een berichtje stuur of even bel om ze te laten weten dat ze niet alleen zijn - je kunt je zo hopeloos voelen als iedereen schattige moederdagknutsels aan het delen is en niet met je kan afspreken want moederdagbrunch of moederdag-etentje of wat dan ook. En dan ga ik weer verder met het getten van een life.

Ik zou dus juist niet reageren op moederdagberichtjes van vrienden - ik ben verdrietig omdat ik geen kind heb, niet omdat zij wel kinderen hebben. Maar het kan een beetje much zijn. En ik wil Facebook vooral leuk en positief houden, dus op jankie-boeboe-berichtjes reageer ik sowieso niet.Je mag natuurlijk best verdrietig zijn over zo'n gemis op een dag als moederdag, maar dan een tekst schrijven als 'denk ook eens aan mensen zonder kinderen of zonder moeder', dat komt op mij over als dat ik niet gewoon een moederdagfeestje mag vieren en dat al helemaal niet mag delen op fb.
Alle reacties Link kopieren
Godsamme zeg



ik zie net deze tekst:

7 Years of bad luck if you ignore this

like and type AMEN



met daaronder een foto van een baby die geboren is met een open rug en waarbij dat dus zeer duidelijk te zien is.

Waarom delen mensen dit op Facebook!
Stressed is just desserts spelled backwards




Alle reacties Link kopieren
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven