Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Een kennis op Facebook heeft ingecheckt bij Kwik-Fit Almere-Stad, met als update 'Voorlampje vervangen'. Wie denkt hij dat dát interessant vindt?!? (En waarschijnlijk deelt hij het over twee jaar weer als herinnering - ja, toen moest ik mijn voorlampje vervangen, weet je nog?)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
















quote:Teemo schreef op 11 juli 2016 @ 15:12:

[afbeelding]Nou ga je lekker eindeloos in de zon zitten zonder bescherming en als je gek genoeg toch kanker krijgt ga je aan de kurkuma, weet je zeker dat je vroeg dood gaat. Die mammografie hoef je toch niet als je je niet wil laten behandelen.. Scheelt wel in de zorgkosten, ik ben voor.
Die aftersun
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 juli 2016 @ 22:18:

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



Zit nu even het twitteraccount van die James Fridman door te struinen, echt geweldig





Alle reacties Link kopieren
OH die van healthwatch.. vreselijk

Ik zag vandaag ook op een plaatselijke nieuwssite dat iemand vol overtuiging losging over big pharma, die de overheid betaalt om te checken welke planten er in de wijk groeien, zodat ze weten welke er groeien zodat ze die weg kunnen halen, omdat mensen die genezen met kruiden die niet meer kunnen gebruiken (of iets in die strekking)

Hoe belangrijk denk je dat je bent, vraag ik me dan wel eens af.
Later is nu
Die healthwatch.







Hij is al vaker voorbijgekomen, maar ik erger me aan die statussen waarin mensen zeggen dat ze het zoooo zwaar hebben, maar ze zeggen niet waarmee.

"Zeg ik liever niet op Facebook."

Waarom post je dat dan? Je weet dat mensen ernaar gaan vragen.



Zo, nu ga ik dit topic bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 11 juli 2016 @ 20:26:

[...]





Zit nu even het twitteraccount van die James Fridman door te struinen, echt geweldig



[afbeelding]

[afbeelding]




Alle reacties Link kopieren
Er is een hele nieuwe generatie die zich niet kan herinneren ooit met guldens betaald te hebben. Zou men zich dat beseffen?
Later is nu
Welnee. Realiteitszin is niet zo aan ze besteed.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, als je mij zou vragen wanneer de euro in gebruik is genomen zou ik minstens een jaar of 10 te vroeg gokken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 12 juli 2016 @ 21:42:

Er is een hele nieuwe generatie die zich niet kan herinneren ooit met guldens betaald te hebben. Zou men zich dat beseffen?

Inderdaad. Mijn neefje van 13 is een jaar na de invoering van de euro geboren. Gek idee.



Sowieso: alsof het met de gulden allemaal beter was.
Alle reacties Link kopieren




Ik ben een MAMA! Soms heb ik afspraakjes laten liggen voor MIJN KIND, feestjes voor MIJN KIND, het interesseert me niet wat ik voor MIJN KIND heb kwijt gespeeld..., omdat ik weet dat echte vrienden mij wel begrijpen!

We zullen zien hoeveel TROTSE MAMA'S dit op hun profiel zetten IK HOU VAN MIJN KINDEREN??
Wow. I wish I could speak whale.
quote:nlies schreef op 12 juli 2016 @ 23:04:

Grappig, als je mij zou vragen wanneer de euro in gebruik is genomen zou ik minstens een jaar of 10 te vroeg gokkenIk denk dat er ook veel mis is gegaan met die hele euro, maar terugkeren naar de gulden is echt de oplossing niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 13 juli 2016 @ 10:30:





Ik ben een MAMA! Soms heb ik afspraakjes laten liggen voor MIJN KIND, feestjes voor MIJN KIND, het interesseert me niet wat ik voor MIJN KIND heb kwijt gespeeld..., omdat ik weet dat echte vrienden mij wel begrijpen!

We zullen zien hoeveel TROTSE MAMA'S dit op hun profiel zetten IK HOU VAN MIJN KINDEREN??"Alles voor het jong" zoals ze hier een dorp verderop zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 12 juli 2016 @ 23:04:

Grappig, als je mij zou vragen wanneer de euro in gebruik is genomen zou ik minstens een jaar of 10 te vroeg gokken



De euro werd in 2002 ingevoerd. Een nichtje dat van 1993 is, zegt al dat ze echt niet meer weet hoe het zat met die gulden. Zij is de nieuwe generatie.



Daarnaast, ik vind sowieso dat blijven hangen in 'vroeger was alles beter' te simpel. Vroeger was het lang niet beter voor iedereen en vroeger komt niet meer terug. Nooit. Wen er maar aan.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 13 juli 2016 @ 11:20:

[...]





De euro werd in 2002 ingevoerd. Een nichtje dat van 1993 is, zegt al dat ze echt niet meer weet hoe het zat met die gulden. Zij is de nieuwe generatie.



Daarnaast, ik vind sowieso dat blijven hangen in 'vroeger was alles beter' te simpel. Vroeger was het lang niet beter voor iedereen en vroeger komt niet meer terug. Nooit. Wen er maar aan.

Eens. Dat eeuwige vergelijken met vroeger ook.



Mijn zoon van 12 heeft al een paar maanden een smart phone en je moet het commentaar horen als mensen daarachter komen... duur, verwennerij, onnodig

Ten eerste kost het ding bijna niks want het is een ouder, simpel model.

Verwennerij? Tja, geen idee, anderen geven hun kind weer andere dingen.

En onnodig? Nou, wij hebben geen vaste telefoon meer en ik wil graag dat hij iemand kan bellen als dat nodig is als hij eens alleen thuis is.

En in september moet hij een lang stuk naar school fietsen. Wel zo fijn als hij kan bellen als hij een lekke band heeft ofzo. Argument is dan altijd: jamaar, wij konden vroeger ook niemand bellen.

Mijn antwoord: maar je had het wat graag gewild. Als er toen mobieltjes waren had je er ook een gehad.
Alle reacties Link kopieren
Van het weekend kwam ik per ongeluk op de pagina PVV aanhangers terecht. Wow ik heb tot 4 uur in de ochtend zitten lezen en mij verbaast over zoveel domheid. Gelukkig kom ik dat soort mensen nooit in het wild tegen. Echt hilarisch gewoon.
quote:Arizona15 schreef op 13 juli 2016 @ 15:52:

Van het weekend kwam ik per ongeluk op de pagina PVV aanhangers terecht. Wow ik heb tot 4 uur in de ochtend zitten lezen en mij verbaast over zoveel domheid. Gelukkig kom ik dat soort mensen nooit in het wild tegen. Echt hilarisch gewoon.Hilarisch? Enge mensen zul je bedoelen. Ze bestaan dus echt hé, mensen met zulke enge denkbeelden. En je komt ze misschien niet in het wild tegen maar ze wonen vast ook bij je in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 juli 2016 @ 16:30:

[...]





Hilarisch? Enge mensen zul je bedoelen. Ze bestaan dus echt hé, mensen met zulke enge denkbeelden. En je komt ze misschien niet in het wild tegen maar ze wonen vast ook bij je in de buurt.Het is heel eng, maar aan de andere kant vond ik die domheid ook hilarisch. Ik heb echt met open mond zitten lezen. Ja dat is nog het ergste, je collega of buurvrouw zal maar zo een gedachtengoed hebben, brrrr.
Alle reacties Link kopieren
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 14 juli 2016 @ 09:41:

[afbeelding]
cem Ping.
Ik vind dat vroeger was alles beter ook echt verschrikkelijk. Ook mensen van mijn leeftijd he, die vinden dat het beter was zonder smartphone en vooral aan het gezever over 'in wat voor wereld leven we toch' erger ik me kapot. In het nabije verleden waren er zeker nooit aanslagen?



Geen genocides? Verder in het verleden werden er geen hele steden uitgeroeid?Geen mensen onschuldig op de brandstapel gegooid? Nee, al eeuwen lang waren mensen enorm vredelievend. Lees eens een historische roman ofzo, denk ik dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven