Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

15-06-2011 20:28 2151 berichten
Welkom *knipt lintje door* in ons grote kleine problemen topic!



Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor kleine, snel te fixen problemen!



Heeft je laptop kuren en wil ie niet meer opstarten?



Probeer je al dagen om je webcam te installeren maar krijg je het maar niet voor elkaar?



Ben je je o zo belangrijke bestanden kwijt omdat je dacht dat backuppen zoooo 1998 was?



Begint je hardeschijf te roggelen?



Heb je eindelijk een draadloze router die heel erg goed is volgens de meneer in de winkel maar krijg je hem niet aan de praat?



Kortom, wij, de niet licht-verdragende, neurotische, contactgestoorde nerds, lossen het voor je op!



En dan is het nu tijd voor de kleine lettertjes, de adders onder het gras, etc, etc... Ja, want we zien er misschien achterlijk uit, maar dat zijn we niet!



Er zijn een paar belangrijke stappen in de wereld van computers die je gedaan moet hebben zodat ons en jouw leven makkelijker wordt. Ja, het vooroordeel klopt, wij zijn inderdaad arrogant.















Zo, heb je dat allemaal gedaan en heeft het je probleem niet opgelost? Dan helpen wij je graag!



Ik help je pas weer als je eindelijk dat ding gaat halen!
....n.
... usb
..



USB
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! ik heb even een vraagje, weet niet of jullie ook handig zijn met telefoons? maargoed.



ik heb een huawei ascend p6 en ik heb problemen met het geheugen.



ik kan mn galerij niet openen "galerij is gestopt" als ik hem aanklik.

ik kan geen foto's sturen op whatsapp want "dan is mn geheugen vol"

ik kan op snapchat geen filmpjes zien want ik moet eerst een sd kaart instaleren, terwijl ik een sd kaart in mn telefoon heb, die geinstalleerd is.

en ik kan ook geen liedjes downloaden omdat hij zegt dat mijn geheugen vol is..

kan ik dit zelf oplossen? het ligt echt aan mn telefoon en niet aan mn sd kaart
...
Alle reacties Link kopieren Quote
@dumbnstupid

Hoeveel apps heb je erop staan. Je zegt namelijk dat je snapchat en andere dingen gebruikt dus het kan zijn dat je alle apps nog op je telefoon hebt staan en niet op de sd kaart.



ga naar instellingen/settings

vervolgens naar apps oid. Mijn tablets zijn nu leeg dus ik kan het nu niet opzoeken.



Je kan daar klikken op een app, en dan staat er app overzetten naar sd. Dat doe je dan.



Als het goed is je geheugenprobleem dan voorbij.
omdat ik de titel van dit topictitel altijd lees, dat hier nerds kunnen klagen over hun problemen.



Hier mijn zeur/klacht/probleem van de dag.



ik heb hier 7 bejaarde laptops staan waar xp op moet en daarvoor was ik een bootable usbstick aan het maken. maar ipv if=/path/to/WindowsXP.iso of=/dev/sdB bs=4;sync



Aaaarrggg



Doe ik sda..... en nu kan ik ook mijn eigen computer opnieuw installeren. Ik heb namelijk mijn OS overschreven met de xpISO.

#FML #firstworldproblems
Haha!



Heb ik weleens met een externe harddisk gedaan.



Diskpart> clean



Oeps...
usb
....
...ijn vraag hier daarover. Welk pakket is beter?
....
Zoals ik al eerder heb gezegd: Geen anti-virus kopen! Je kan ze gratis downloaden, die net zo goed, of zelfs beter zijn.
Ja, dat geeft ook de twijfel.



...

vv
...



opgelost
...

vv
is opgelost
Pumps_italiaans in "Voor iedereen belangrijk. Lees dit!"



Topic voor iedereen belangrijk.

Ik heb er een vraag in gesteld. Misschien dat iemand hier dat weet. Daarom plaats ik het ook hier.
Wijzigen wachtwoord.

Waar zit dat op dit forum?

Op een ander topic is dat ook gevraagd. En kan het ook niet vinden. Ook niet aan welke email-account berichten en meldingen worden verzonden van ViVa.
Ja, dat was ik in dat andere topic, over mijn Viva-wachtwoord wijzigen. Ik kan het nergens vinden. Er wordt uitgelegd op welke knopjes en tabs ik moet klikken, maar die zie ik helemaal niet.



Wie oh wie weet hoe ik mijn wachtwoord kan wijzigen? En dan niet uit herinnering uitleggen, maar even checken of het daar inderdaad nog wel staat?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Uitloggen, onder de 2 invulvelden voor naam en ww zie je 'wachtwoord vergeten?' Daar kun je je ww veranderen
Je bent zelf een theepot
Jaaaa, gelukt, dank je wel!



Wat een curieuze manier van wachtwoord wijzigen overigens... Maar goed, het werkt!
opslag usb
...



opslag usb

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven