Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Hoe installeer je zo een ad block??????
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 29 oktober 2014 @ 13:20:

[...]





dat is een oogje geworden, dan kom je op het profiel van de forummer en kun je de berichten bekijken.



Aaah vandaar . Thanks!



Vind het forum wel heel erg wit.




Testing wan toe shree
Alle reacties Link kopieren
Never mind....hou 't er maar op dat het wennen is
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vind het erg onhandig dat je maar één of twee reacties tegelijk kan zien omdat de layout zo achterlijk groot is. En ook jammer dat je geen 'preview' meer krijgt als je met je muis boven een topic zweeft, bij de vorige versie zag je dan de eerste regel van de laatste reactie.



Veel te veel wit dus, onoverzichtelijk daardoor. Ctrl min helpt wel wat, maar ook niet alles.
Veel dingen van de blokjes onderaan het reactiescherm doen het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
De terug naar boven knop is wel een heel goede toevoeging! Ik zie alleen niet meer de mogelijkheid om te bladeren? (meerdere pagina's in nieuwe topic lijst???)
Alle reacties Link kopieren
En de app is er niet meer 😂gewoon vast aan die k@t reclames.
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 29 oktober 2014 @ 13:20:

[...]





We zitten nu op pagina 2, dus de optie bestaat.

Waar zie je de paginanummers? Als ik een reactie typ zie ik wel paginanummers en kan ik ook kiezen naar welke pagina ik wil, maar als ik gewoon door het topic scroll zie ik geen paginanummers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook te wit, al die grote witten vlakken.

En veel te groot die letters. Topictitel staat ook met koeienletters op mijn scherm.

Dat wordt nog beter opletten als ik op de bank zit te forummen, want titels als" help mijn man heeft een kleine pik" leest iedereen die zelfs 3 meter van mij vandaan zit met gemak.

Lekker subtiel, hahaha!



Hier sneuvelt het beetje privé kunnen forummen met die koeienletters.
Alle reacties Link kopieren
quote: schreef op 29 oktober 2014 @ 13:26:

De terug naar boven knop is wel een heel goede toevoeging! Ik zie alleen niet meer de mogelijkheid om te bladeren? (meerdere pagina's in nieuwe topic lijst???)



Onder het reactievenster.

Jij hebt bij mij overigens geen nick en geen avatar. Raar..
Ik vind het echt niet mooi. Mij veel te wit...



De letters zijn ook veel te groot, ik forum meestal (thuis op wifi) op iphone op de normale site, dat is nu, met om de reactie een reclame en die koeienletters echt niet fijn. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik me het apezuur! Ben net terug van vakantie en druk op viva.nl.

Dacht even in een flits, dat ik een typefout had gemaakt en de verkeerde pagina had geopend.

Ik hou ook niet zo van veranderingen.

Ik vond de vorige layout wel ok.

We zullen zien....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginnyy schreef op 29 oktober 2014 @ 13:23:

Hoe installeer je zo een ad block??????https://adblockplus.org/
Zeg maar Spijker.
Hmz, via de laptop mét adblock is het wel te doen. Mobiel (android) is het is het waardeloos, vanwege de STOMVERVELENDE reclames en de traagheid. Via de iPhone is het VF niet eens bereikbaar.



Verder vind ik de indeling STOM. Sex (really!!) & liefde, Mama....come on, het lijkt wel een tienerforum. Ik hoef geen blogs, vlogs, advertorials of whatever, ik wil de oude simpele lay out van het mobiele forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik mijn avatar moet vernieuwen, het plaatje is nu veel minder scherp. Maar wel mooi dat ze wat groter zijn geworden.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde gequote :D



Paginanummers staan helemaal onderaan, onder het reactievenster.
anoniem_130580 wijzigde dit bericht op 29-10-2014 13:31
Reden: Verkeerde gequote
% gewijzigd
Aan dat witte enzo kan ik wel wennen, denk ik.



Maar het forummen vind ik lastiger. Of het past niet bij mijn manier van forummen, dat kan ook.



Ik ga graag via de actieve topics, ik ga nooit naar een pijler. Maar om nu vanuit dit topic weer naar de active topics te gaan, moet ik eerst weer naar het beginscherm, dan naar beneden scrollen om dan eindelijk een paar actieve topictitels te zien. Hoop werk.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van het lettertype?

(Oswald) Kom ik verder erg weinig tegen.
Alle reacties Link kopieren
voor chrome: https://chrome.google.com ... epjocnamgkkbiglidom?hl=nl
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
wat ongezellig, dit wit! Inloggen was een uitdaging, maar het lukte! (verzin het dansje van Dora er even bij )



Ik neem aan dat het niet zo blijft.... Dit is wel erg tijdrovend op deze manier. En erg onoverzichtelijk.



voor de duidelijkheid even een keurig overzichtje:

Min:

Teveel wit

Teveel lege ruimte

Door advertenties teveel scrollen

Lettertype slecht leesbaar



Plus: (ja, die zijn er ook)

Mooi strak design

Duidelijk en overzichtelijk reactie scherm

Avatars komen zo mooier uit



Wie vult het lijstje aan?
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
quote: schreef op 29 oktober 2014 @ 13:30:

Wat vinden jullie van het lettertype?

(Oswald) Kom ik verder erg weinig tegen.Hee, wie ben jij?Jij hebt geen nick en geen avatar.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 29 oktober 2014 @ 13:27:

[...]





Onder het reactievenster.

Jij hebt bij mij overigens geen nick en geen avatar. Raar..Ik vrees de bermudadriehoek van het forum.
Ow, de grote letters vind ik wel fijn. Jeuj, forummen zonder leesbril! *insert dansmarieke-smiley*
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 29 oktober 2014 @ 13:27:

[...]





Onder het reactievenster.

Nope, hier echt geen paginanummers, alleen de opties vorige en volgende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven