Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad! Mobiel Forummen is echt ruk nu!



De oude layout (ih oranje) was simpel maar heel overzichtelijk en duidelijk! Het ging hier om de tekst en meer niet!



Nu is het net of ik op de gewone site zit en die was ook al ruk!



En waarom komt er dan geen app meer, is dat bekend? Ik wilde m uit ellende al weer gaan gebruiken..
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 05 november 2014 @ 16:48:

Inderdaad! Mobiel Forummen is echt ruk nu!



De oude layout (ih oranje) was simpel maar heel overzichtelijk en duidelijk! Het ging hier om de tekst en meer niet!



Nu is het net of ik op de gewone site zit en die was ook al ruk!



En waarom komt er dan geen app meer, is dat bekend? Ik wilde m uit ellende al weer gaan gebruiken..Komt er gewoon niet, punt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Anthonius schreef op 05 november 2014 @ 16:48:

Inderdaad! Mobiel Forummen is echt ruk nu!



De oude layout (ih oranje) was simpel maar heel overzichtelijk en duidelijk! Het ging hier om de tekst en meer niet!



Nu is het net of ik op de gewone site zit en die was ook al ruk!



En waarom komt er dan geen app meer, is dat bekend? Ik wilde m uit ellende al weer gaan gebruiken..Geen app is van hogerhand besloten
Baal echt dat ze van hogerhand hebben besloten de app niet meer te gebruiken. Ik forum echt alleen via wifi, anders ga ik over mijn data heen. Van ellende zit ik nu buitenshuis op fb. Echt een fout dat ze de app niet meer hebben.
ik heb voor de eerste keer ooit een Addblocker geïnstalleerd omdat de reclame in het midden van een topic te irritant is. Das dus geen goede zet van de marketing mensen.



En dat alle posts zoveel wit hebben en je je het gompes moet scrollen vind ik ook jammer. De voorpagina vind ik wel heel handig!
Alle reacties Link kopieren
Waar moet ik zijn om te kunnen quoten???
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 05 november 2014 @ 19:41:

Waar moet ik zijn om te kunnen quoten???Naast jouw motto staan 3 tekens daar moet je de linker van hebben.
Ja maar dan werkt het nog niet bij iedereen
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 05 november 2014 @ 20:06:

Ja maar dan werkt het nog niet bij iedereen Oké, hier werkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
De smileys doen het nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
De layout raak ik wel aangewend. Zelfs mobiel nog wel.

En het wit vind ook wel aardig.

Aan die stomme advertenties ga ik wat doen door een adblocker te installeren (had de marketing ook wel kunnen bedenken lijkt me zo: foute zet).

Dus al met al loopt het wat mij betreft wel los.



Behalve mobiel forummen buiten de deur. Nu aan huis gekluisterd door bekken instabiliteit, dus WiFi. Maar ook ik stop met mobiel forummen (en dat deed ik vaak) zodra ik straks bevallen ben.
Quoten doet het niet bij mij en smiley s ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Kan ook niet quoten, geen smileys en ik ben iedereen kwijt.
Maar waar ligt dat dan aan dat we niet kunnen quoten????
boe
Hmm, behalve smiley en kwooten werken de opties wel.
Alle reacties Link kopieren
Zoon zag het nieuwe forum op mijn scherm en vindt het een strak ontwerp en hele verbetering..



Ik moet er nog steeds aan wennen, vind het ongezelliger.

Wel blij met de nieuwe knop "naar beneden", dat scheelt een hoop gescroll!

Reclames heb ik geen last van.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Oh had die knop nog niet eens gezien. Ik gebruik altijd de home en end knoppen op mijn laptop.. Heb nooit hoeven scrollen naar beneden. Maar inderdaad handig dat ze die knop er nu hebben.



Nu de app nog! Hopelijk gaat die binnenkort ook eens doen.
Rosings,

Welke Addblocker  moet ik hebben. Baal ook van de reclame's!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil heel graag de keuze hebben om meteen naar de laatste pagina te gaan (in het topic-overzicht dus). Heel vaak klik ik nu in een topic waar ik regelmatig kom en dan scroll ik door de eerste pagina heen en dan denk ik huh??????? En dan is het: oja ik moet eerst naar de laatste pagina.
Eva-

06-11-2014, 10:01

Oh had die knop nog niet eens gezien. Ik gebruik altijd de home en end knoppen op mijn laptop.. Heb nooit hoeven scrollen naar beneden. Maar inderdaad handig dat ze die knop er nu hebben.



Nu de app nog! Hopelijk gaat die binnenkort ook eens doen.



App is afgeschaft. Die gaat het niet meer doen.
Huh?? Dat meen je niet.. Wat is dat nou weer.. Echt kut, ik forum altijd mobiel en nu amper nog..



En quoten, sommigen kunnen het, anderen (waaronder ik) niet. Hopelijk wordt daar wel wat aan gedaan.
Is al bekend of (en hoe dan) je 'jouw topics, favorieten' voor jezelf uit kan zetten bovenin? Staan allerlei topics waar ik geen zin in heb.
Eva-

06-11-2014, 10:12

Huh?? Dat meen je niet.. Wat is dat nou weer.. Echt kut, ik forum altijd mobiel en nu amper nog..



En quoten, sommigen kunnen het, anderen (waaronder ik) niet. Hopelijk wordt daar wel wat aan gedaan.



Tja, helaas. Ze vinden deze nieuwe site uitermate geschikt voor elk apparaat )
Nou niet voor mijn iphone, man wat een gedoe om te forummen! Zonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven