Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
Maar jullie spelen allemaal op android of niet? Want op ios zie ik helemaal niets...
Vivo per lei
Ik heb ook geen update op IOS, denk dat wij nog even geduld moeten hebben. Is ook nog niet erg, want ik heb nog genoeg te verzamelen. Hebben jullie trouwens ook moeite om Rascal te voorschijn te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik speel idd op Android en had vandaag de update.



Edit

Even kijken of dit werkt.

"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik zie inderdaad 3 goodies, toch? Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ahw ja die dino glijbaan!!



Die wil ik ook!



Wat betreft Rascal, die is bij mij nu 6x langsgekomen en bij mij zijn zijn favoriete speeltjes:

Tower of Treats, Heating Stove, Cardboard House.



Ik moet nog steeds Peaches en vier zeldzame katten (dat echtpaar, Frosty en die mevrouw uit dat café).



Verder nog heel veel mementos
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
De iOS update is er nu ook! Leuk, 3 nieuwe katjes en wat nieuwe goodies.
Goeie timing, Neko Atsume



Net alle nieuwe spulletjes aangeschaft, die dino is te gek! Chip is al op bezoek geweest, maar heb ik gemist. Die andere moet (moeten? Is er ook een nieuwe special cat?) nog komen.



Leuk
Ik heb iOS en vanmorgen update gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Wow meteen alle nieuwe spulletjes gekocht Sciath? Zoveel visjes heb ik niet, ik koop tegenwoordig heel duur eten om memento's te krijgen Wel heb ik direct de schatkist gekocht, daar komt de nieuwe rare cat op af geloof ik.
Haha ja



Ik speel het al een poosje en nu ik alleen maar zit te wachten op die laatste paar memento's stromen de visjes binnen Had dus een leuk spaarpotje...



Net Pasty de kat gespot! Zat mooi in een schelpje <3
Alle reacties Link kopieren
quote:sciath schreef op 15 juli 2016 @ 10:52:

Haha ja



Ik speel het al een poosje en nu ik alleen maar zit te wachten op die laatste paar memento's stromen de visjes binnen Had dus een leuk spaarpotje...



Net Pasty de kat gespot! Zat mooi in een schelpje <3



Leuk!



Maar wat voor eten koop jij dan? Ik wissel steeds 500 zilveren visjes om voor 10 gouden en daarvan koop ik eten (in de aanbieding ). Nu maar even zilveren visjes sparen.
Eten in de aanbieding kopen idd, ik wissel het wel eens af. Maar ik had inmiddels gewoon echt heel veel, afgelopen week had ik zo'n 20 000 zilveren visjes



Ik heb wel standaard het Zanzibar kussen liggen, daar komt Xerxes op af en die is heel gul, en Mme. Fortune ook inderdaad. Heb je zo per kat weer 60 binnen
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goeie!



Bij mij ligt Chip op dit moment in de aluminium bowl! Levert niet echt een goeie foto op maar leuk dat ie er is :-)
Alle reacties Link kopieren
Heb ook net de update geïnstalleerd



Inderdaad Ms. Fortune en Xerxes 9 leveren heel veel vis op! Lady Meow Meow is ook heel gul bij mij.



Ik koop meestal die duurste paarse blikjes, en 's nachts zet ik meestal dat gele voer klaar (3x voor 30 zilveren visjes).
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik heb nu opeens een spaarvarkentje in mijn tuin staan!? Wat doet dat? Ik kan er verder ook niet op klikken of zo.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 15 juli 2016 @ 12:34:

Zeg, ik heb nu opeens een spaarvarkentje in mijn tuin staan!? Wat doet dat? Ik kan er verder ook niet op klikken of zo.Er was iets met een bug in deze update. Stond stukje terug in dit topic.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dat spaarvarkentje schijnt aan te geven dat het zomer is ofzo.

Het staat wel ergens in de link die ik plaatste

Heeft niks met de bug te maken.



Ik heb zelfs na de update moeite met nieuwe katten enzo
Alle reacties Link kopieren
Ah... Gewoon puur decoratie dus. Jammer, ik had gehoopt op iets spectaculairs
Vivo per lei
Eeeh , ik zie alleen een stukje tuin en bij jullie zie ik een stuk van een huis, hoe ken dot?
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 15 juli 2016 @ 14:05:

Eeeh , ik zie alleen een stukje tuin en bij jullie zie ik een stuk van een huis, hoe ken dot? Uitbreiding gedaan. Kan maar 1x. (Tenzij dit met de update - die ik nog niet heb - is veranderd.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 15 juli 2016 @ 13:19:

Ah... Gewoon puur decoratie dus. Jammer, ik had gehoopt op iets spectaculairs Ik eigenlijk ook hahaha
Oke, waar kun je dat doen? Een uitbreiding?
Alle reacties Link kopieren
Android ziet er sowieso anders uit.

Ik heb wel het huis erbij maar ziet er anders uit...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 15 juli 2016 @ 14:21:

Oke, waar kun je dat doen? Een uitbreiding?

In de shop en dan helemaal achteraan.

Yard expansion heet het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven