netflix

06-02-2016 20:47 53 berichten
Man en ik willen graag een serie kijken op Netflix. Samen :-)

Probleem alleen is dat hij erg is van de actiefilms, fbi, James Bond en dat soort zaken. Ik ben meer van de thrillers en series als greys anatomy.

Iemand een idee wat we allebei leuk zouden vinden?

The Missing hebben we pas samen gekeken en vonden we allebei top. Homeland heeft man gekeken (niks voor mij) , evenals house of cards.



Ben benieuwd naar de tips. Liefst een serie, maar film mag ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 31 maart 2016 @ 11:12:

[...]





Ik zie allemaal namen die ik niet op Netflix kan vinden?Ja sorry, ik kijk van alles maar weet niet wat er wel en niet op netflix staat. Ik dacht rectify en bloodline wel. De rest weet ik niet.
quote:dolfje schreef op 31 maart 2016 @ 12:16:

[...]





Ja sorry, ik kijk van alles maar weet niet wat er wel en niet op netflix staat. Ik dacht rectify en bloodline wel. De rest weet ik niet.

Maar wat doe je dan in een topic over netflix? Het gaat hier juist om de dingen die wel op netflix staan, dan is het wel handig als je ook weet dat het erop staat



Ik heb net de docu gezien over de scientology. Going clear, scientology and the prison of belief. Hele goede documentaire! Wat een rare wereld is die scientology toch. Vind het heel interessant om daar een kijkje in te krijgen.

Ik kijk sowieso veel documentaires op netflix. Laatst ook 2 gezien over Kurt Cobain, erg interessant. En black fish vond ik ook heel aangrijpend. Mijn lijst staat nog vol met docu's die ik nog moet zien
Alle reacties Link kopieren
gossip girl



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven