Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Alle reacties Link kopieren
@kerstklok:

Jemig, wat veel! Had ik jou nou maar een uitnodiging kunnen sturen
Alle reacties Link kopieren
Fanatiek iPhone user en redelijk wat tijd... Is er nog wat in het westen?
Alle reacties Link kopieren
Oh god ik wil ook heeel graag meedoen! Ik heb mega-veel vrije tijd :Imao:



Kan ik iemand helpen met een vragenlijst voor een invite??
Alle reacties Link kopieren
Of de roamler-facebook worden regelmatig invites weggegeven.

Ik heb mijn invite trouwens ook van hier, maar voordat je er wat mee kon verdienen.
Heb 4 invites weggegeven.



2 zijn blijvend steken op 200 punten.

1 heeft het kennismakingslevel gedaan en is daarna gestopt, was voordat je er geld mee kon verdienen.

1 is redelijk actief.



Zoals ik al schreef, had het op z'n minst redelijk gevonden als ze allemaal het kennismakingslevel gedaan hadden. De volgende verkoop ik op MP voor 2 euro denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@jusa



Ik kan je garanderen dat ik die ronde afmaak. Voorheen was ik al in level 5 geloof ik en had al 45 euro ongeveer. Maar door de drukte met m'n studie 1 maandje niet gedaan en voor ik t wist was m'n account opgeheven. :(

Als je een invite hebt, zou ik het zeer op prijs stellen als je die aan mij zou willen weggeven, sterker nog ik sta echt te popelen om weer te beginnen!!



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij alsjeblieft ook een invite sturen, ben al meer als half jaar mee bezig, ik woon ongeveer bij eindhoven
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 01 april 2013 @ 12:08:

Heb 4 invites weggegeven.



2 zijn blijvend steken op 200 punten.

1 heeft het kennismakingslevel gedaan en is daarna gestopt, was voordat je er geld mee kon verdienen.

1 is redelijk actief.



Zoals ik al schreef, had het op z'n minst redelijk gevonden als ze allemaal het kennismakingslevel gedaan hadden. De volgende verkoop ik op MP voor 2 euro denk ik.Ik beloof je dat ik het afmaak en verder ga, ik wil dit al zo lang, ik hoop heel erg dat je nog een invite voor mij over hebt
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie kan mij aub helpen aan een invite? Zelf aanmelden gaat helaas niet..... Ik woon in het westen.
quote:jusjekusje schreef op 03 april 2013 @ 11:17:

@jusa



Ik kan je garanderen dat ik die ronde afmaak. Voorheen was ik al in level 5 geloof ik en had al 45 euro ongeveer. Maar door de drukte met m'n studie 1 maandje niet gedaan en voor ik t wist was m'n account opgeheven. :(

Als je een invite hebt, zou ik het zeer op prijs stellen als je die aan mij zou willen weggeven, sterker nog ik sta echt te popelen om weer te beginnen!!



Groetjes!!¤ 45 en al in ronde 5? Ik heb heb meer dan ¤150,- en zit pas in level 3.
Ik heb mijn eerste invite te vergeven. Laat weten in welke regio je de opdrachten zal gaan uitvoeren; afhankelijk daarvan geef ik de invite weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerstklok schreef op 31 maart 2013 @ 19:26:

Heb ik ook last van Jusa. Heb volgens mij 4 invites weggegeven en 1 heeft level 1 gehaald maar doet nu ook niks meer volgens mij, ik krijg er geen saldo bij in ieder geval. Sommigen verkopen ze op marktplaats voor een tientje..Ik heb level 2, ik heb level 2! (en jij 2 euro!)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook heeel graag een invite. Lijkt me echt leuk om te doen en steeds lees ik weer dingen en dan denk ik ik wil dat oook doen!

Heeft er nog iemand een invite??
Alle reacties Link kopieren
Ooh en ik woon in brabant!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het Tia Dalma. Ik ben op vakantie en had er opeens E 2,03 bij! Leuk hoor. Ik ben nu net level 5 en mag weer 3 invites weggeven maar dat doe ik als ik terugben.

Vind je het nog leuk om te doen? Laatste tijd zijn er wel veel opdrachten, soms is er ook weken niks.

Ik zit nu op E 350 alles bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik wil heel graag een invite :-). Op marktplaats worden ze voor ¤10,- à ¤15,- verkocht maar dat gaat me toch net iets te ver eigenlijk. Dus, als iemand nog een invite te vergeven heeft (evt. tegen een kleine vergoeding) dan hou ik me aanbevolen!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Zuid Holland en ik zou heel graag een invite willen!
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd zou ik graag een invite willen omdat er in mijn regio genoeg Roamlers zijn, toen kwam ik hier bij het Viva-forum terecht.

Mocht er iemand een invite willen weggeven, ik zou er heel graag één willen. Ik woon in de regio Twente (Enschede en omstreken).
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in het rustige deel van Zuid-Holland (Voorne-Putten) en wil heel graag een invite! Ik ben nieuw op dit forum, want op het forum waar ik normaal zit (Girlscene als Mariquita) is het nog niet zo bekend en dus ook geen invites. Hopelijk wil iemand me helpen!

Wil al een tijdje meedoen met testpanels en wat creatiever bezig zijn én ik heb nu zomervakantie, dus lijkt me het perfecte moment



Edit: Bij mij in de buurt zijn veel supermarkten en wat winkeltjs, op 20 minuten reizen meer winkels en ik woon op een uur reizen van Rdam.



Edit2: Mijn iPhone en ik zijn onafscheidelijk
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk! Had hier nog nooit van gehoord! Dus je moet er een invite voor hebben? Zou het leuk vinden om dat te krijgen. Woon trouwens ergens in NH boven Amsterdam.



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag voor het eerst over Roamler en het lijkt me erg leuk. Ik heb nu vakantie, dus ik heb genoeg tijd om lekker aan de slag te gaan!

Heeft er nog iemand een invite te vergeven? Ik woon in West-Brabamt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook heel erg graag een Roamler invite willen ontvangen!



Het lijkt me super leuk om te doen en je verdient er ook lekker mee. Geld heb ik zeker nodig voor mijn studie, dus ik zou er fanatiek aan toe gaan.



Graag omgeving Amsterdam.



X
Alle reacties Link kopieren
Ik zie opeens hier op Viva ook opeens een topic over Roamler. Ik wil zoooo graag een invite! Wie heeft er 1 voor mij? Ik ben echt fanatiek in dit soort dingen. Heb er tijd voor.

Ohja woon in de regio Apeldoorn.

Dus wie helpt me???
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook? Ik woon in emmen
Alle reacties Link kopieren
Welke fanatieke nieuwe roamler wil een invite?



Ik als TS mag er twee weg geven.

Overtuig me dat je erg fanatiek gaat zijn want wil graag ook els verdienen.

Mijn vorige invite doet die gene niks mee...



Vergeet niet te melden welke regio je veel gaat gebruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven