Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Ik vind al die doorgeefacties om te spugen trouwens.

Nu ook weer met 5 zwart/wit foto's van dingen waar je blij van wordt.

Op zich vind ik het een leuk idee als iemand dat gewoon spontaan doet maar niet omdat een ander het verzint en doorgeeft dat je krampachtig gaat verzinnen waar jij dan zo blij van wordt.




Ook heel smaakvol. (maar ik moest er wel om lachen)
Godzijdank nog geen bloemen hier.

Wat een walchelijk tegeltje Bieb !
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 november 2014 @ 11:17:

Hashtags hebben dus wel een functie, hetzelfde als op Twitter. Als je op zo'n hashtag klikt zie je meteen alle andere berichten met dezelfde hashtag. Het kan heel handig zijn, mits je een goede hashtag gebruikt.Precies maar niet die zelfverzonnen overdreven lange hashtags.
Alle reacties Link kopieren
Werken de goede haghtags ook op FB ja? Dat wist ik niet.



Die zelfverzonnen hashtags vind ik ook stom. Zie ze regelmatig.



De jongens liggen weer op bed #mamawilnuooknaarbed



Ik ken ook iemand die telkens foto's plaatst van het eten wat ze gemaakt heeft en daaronder staan dan 50 verschillende hastags: #food #lekker #nomnomnom #likethis #love



Pfffffff
#Pfffffffff ?





Alle reacties Link kopieren
Haha Minimouse, die ken ik ook een ja!

Een kennis plaatst vaak gewoon een random foto met dan 20 woorden en dan van die hashtags....
Alle reacties Link kopieren
Haha Yesss, misschien kennen we wel dezelfde persoon
Ik heb iemand op facebook (in de categorie, collega van vroeger, toegevoegd uit beleefdheid) die het een paar maanden moeder is.

Voorheen was ze best negatief over kinderen en moeders, vooral als een collega weg moest omdat er iets met het kind was (maar zelf deed ze hetzelfde als haar hond ziek was)

Anyway, nu heeft ze zelf een baby en de foto's vliegen je om de oren (compleet met onderschriften als me meissie dit en me meissie dat).

En iedereen maar reageren met 'wat een mooi kindje', terwijl ze gewoon lelijk is (sorry, maar het is echt geen mooie baby).

Oja, waarom reageren mensen met 'wat knap' op dingen die elke normale baby doet (omrollen, proberen te zitten etc).
De meeste baby's zijn niet zo mooi. Ik zet onder zo'n foto dan hooguit iets over lief.

En de uitspraken als wat knap, tja, wat moet je er in vredesnaam onderzetten? "Het zou eens tijd worden" klinkt ook zo lullig.
Alle reacties Link kopieren
een meid uit mijn Facebook vrienden lijst , post altijd heel arrogante dingen, op een heel sneaky manier.



Zinnen als :Jij moet model zijn" schreeuwt opeens een jongeman out of the blue. #



:Altijd leuk als een fotograaf je professionaliteit direct voor de camera herkent, ook op onverwachte momenten.



:This makes my day: a woman with unacceptable beauty, also known as the Hollywood red carpet look, who would perfectly suit next to Johnny Depp, Brad Pitt or any other gorgeous man# best compliment ever!



:Een blinde man die door de klank en het lopen van mijn hakken, mij omschrijft als een prachtige vrouw # interesting: nog niet eerder gehoord deze!



Uhmm dit is toch arrogant of ben ik gek? gezien niemand er ooit wat onder typt.
Alle reacties Link kopieren
quote:rover37 schreef op 09 november 2014 @ 21:11:

een meid uit mijn Facebook vrienden lijst , post altijd heel arrogante dingen, op een heel sneaky manier.



Zinnen als :Jij moet model zijn" schreeuwt opeens een jongeman out of the blue. #



:Altijd leuk als een fotograaf je professionaliteit direct voor de camera herkent, ook op onverwachte momenten.



:This makes my day: a woman with unacceptable beauty, also known as the Hollywood red carpet look, who would perfectly suit next to Johnny Depp, Brad Pitt or any other gorgeous man# best compliment ever!



:Een blinde man die door de klank en het lopen van mijn hakken, mij omschrijft als een prachtige vrouw # interesting: nog niet eerder gehoord deze!



Uhmm dit is toch arrogant of ben ik gek? gezien niemand er ooit wat onder typt.Ja, dat is best arrogant. Is ze onzeker ofzo dat ze zo graag wil laten weten dat anderen haar blijkbaar knap vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 09 november 2014 @ 11:35:

De meeste baby's zijn niet zo mooi. Ik zet onder zo'n foto dan hooguit iets over lief.

En de uitspraken als wat knap, tja, wat moet je er in vredesnaam onderzetten? "Het zou eens tijd worden" klinkt ook zo lullig.







Ik vind het altijd zo stom als nieuwbakken moeders zeggen "hij doet het zoooo goed". Wat doet hij goed? Poepen? Slapen? Eten?
quote:minnimouse schreef op 10 november 2014 @ 00:04:

[...]



Ik vind het altijd zo stom als nieuwbakken moeders zeggen "hij doet het zoooo goed". Wat doet hij goed? Poepen? Slapen? Eten?Huilen, dat doen ze vaak heel goed, veel huilen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen facebook, en volgens sommige vrienden van me is dat echt heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Waarom???



[IMG]http://i57.tinypic.com/20k830p.jpg[/IMG]



Ik vind het eng, vooral dat woordje god daar onder in die foto.. brrr, kriebels.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 november 2014 @ 00:04:

[...]









Ik vind het altijd zo stom als nieuwbakken moeders zeggen "hij doet het zoooo goed". Wat doet hij goed? Poepen? Slapen? Eten?

Idd ja, dan eten, poepen en slapen ze goed. En dat is nl heel belangrijk voor moeder en baby.

Ik vind steeds wisselende profiel foto's irritant, kijk mij eens knap zijn! Maar ik heb dan ook geen fb meer.
Alle reacties Link kopieren
De 'kijk mij eens verantwoord herdenken vandaag? Ik ben een vlag halfstok op mijn profielfoto'. .....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 12 oktober 2014 @ 17:06:

[...]

Is die Peter van Opdorp nog steeds actief? Ik dacht dat hij eerder dit jaar gestopt was omdat hij zich extra extra achterlijk gedroeg en (volgens mij) mensen zat te bedreigen?



Verbazend genoeg wel.

Toevallig zag ik laatst dat hij nog steeds dagelijks (!) zo'n 15 tot 30 gejatte plaatjes op zijn "Love the ones who love you" FB-pagina zet. Inmiddels heeft hij ook de FB-pagina "Hou van degenen die van jou houden", waarop hij in ieder plaatje niet alleen twee keer de naam van zijn FB-pagina plakt, maar ook het woordje "God". Sowieso schijnt hij (serieus!) te denken dat hij God is, dus het blijft allemaal nogal ziek en gestoord.

Helaas worden die plaatjes nog steeds volop gedeeld en geliked, door mensen die niet in de gaten hebben wat een schurk erachter zit.
Alle reacties Link kopieren




Ik kopieer het plaatje van Ollekebollekeknolleke even. Ben benieuwd wat ik te zien krijg



oh echt Java? Ik zag vandaag inderdaad een plaatje van 'hou van degenen die van je houden' terwijl ik P. v O verwachtte
Later is nu
Wauw en zo helemaal zonder schrijffouten, een pareltje!
Alle reacties Link kopieren
Wat afgrijselijk. Dat er nog steeds mensen in die sukkel trappen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Iemand in mijn timeline: Ik heb het gehaald, de Facebook-detox! (Van een initiatief dat 99 days of freedom heet, ook dat nog). Wat doe je dan nog op Facebook, vraag ik me af

Zodra ik het idee krijg dat Facebook mijn vrijheid in de weg zit, is het zo opgezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 10 november 2014 @ 13:25:

[...]





Verbazend genoeg wel.

Toevallig zag ik laatst dat hij nog steeds dagelijks (!) zo'n 15 tot 30 gejatte plaatjes op zijn "Love the ones who love you" FB-pagina zet. Inmiddels heeft hij ook de FB-pagina "Hou van degenen die van jou houden", waarop hij in ieder plaatje niet alleen twee keer de naam van zijn FB-pagina plakt, maar ook het woordje "God". Sowieso schijnt hij (serieus!) te denken dat hij God is, dus het blijft allemaal nogal ziek en gestoord.

Helaas worden die plaatjes nog steeds volop gedeeld en geliked, door mensen die niet in de gaten hebben wat een schurk erachter zit.Ik wilde dit net komen posten want om de een of andere reden zie ik die Hou van degenen blabla vandaag verschillende keren voorbij komen op mijn tijdlijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit plaatje bijvoorbeeld. En dan dat dwingende erbij van moeten delen.

Ik deel niks ben ik nu voor kinderkanker zou ik er eigenlijk bij willen zetten...





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven