Stekker modem eruit snachts?

25-05-2016 00:45 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of jullie de stekker van de modem eruit halen voor het slapen. Mijn moeder doet dit namelijk wel ze is bang dat er brand ontstaat haha en ook dat het onnodig veel stroom trekt. Hoe denken jullie hierover. Ik heb de mijne 24/7 aanstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nachtvlinder7 schreef op 25 mei 2016 @ 22:36:

Uitleg van leerwiki geplukt. WiFi dus ook





Electrosmog is een modewoord voor de vervuiling die optreedt door invloeden van elektromagnetische velden. In die velden kunnen zowel laagfrequente als hoogfrequente frequenties voorkomen. Onder elektrosmog verstaat men alle bijwerkingen die ontstaan, wanneer elektriciteit geproduceerd, getransporteerd of gebruikt wordt, wanneer er spanning is, een elektrische stroom vloeit of een zender elektromagnetische golven afgeeft.



Als we in EMF (Elektromagnetische velden) verblijven worden er continue trillingen op ons lichaam afgevuurd en als de velden te sterk zijn of als we er te lang in zitten dan kan dat behoorlijke gevolgen hebben. De elektromagnetische straling / electrosmog is te vinden in de, gsm, umts, wifi, bluetooth, Hoogspanningsmasten enz.Jeetje..
Wat voor gevolgen dan vlinder? Ik vertrouw wiki namelijk niet zo en er staat niet wat voor gevolgen het kan hebben
quote:Sommar schreef op 25 mei 2016 @ 22:58:

Wat voor gevolgen dan vlinder? Ik vertrouw wiki namelijk niet zo en er staat niet wat voor gevolgen het kan hebbenBehoorlijke gevolgen.
Ja maar behoorlijke gevolgen kan afhankelijk van de persoon verschillende interpretaties hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Nachtvlinder7 schreef op 25 mei 2016 @ 22:24:

Ik laat hem aan staan ( snachts netflix als ik niet kan slapen ) maar wil in de toekomst de stekker er wel uit ivm electrosmog. Dat bestaat echt.

Ah, jij hebt contact met mijn buurman.



Electrosmog...........
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 26 mei 2016 @ 07:18:

[...]



Ah, jij hebt contact met mijn buurman.



Electrosmog...........

Vreselijk onderschat probleem.

Ik laat de stekker erin, maar slaap wel met een mondkapje om.
quote:Sommar schreef op 25 mei 2016 @ 22:58:

Wat voor gevolgen dan vlinder? Ik vertrouw wiki namelijk niet zo en er staat niet wat voor gevolgen het kan hebbenDie gevolgen kan je bij de wiki zelf aanvullen. Bedenk wat leuks joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 mei 2016 @ 07:20:

[...]



Vreselijk onderschat probleem.

Ik laat de stekker erin, maar slaap wel met een mondkapje om.Aluminium mondkapje toch wel hè?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 26 mei 2016 @ 07:54:

[...]



Aluminium mondkapje toch wel hè?Uiteraard. Mij krijgen ze niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven