Vage facebook-berichten. En de winnaar is...?

12-07-2012 15:40 276 berichten
Facebook-berichten zijn soms leuk en informatief. Soms zijn ze ook nietszeggend en vaag.



Misschien zitten ze ook bij jou in de groep: mensen die vage foto's posten met altijd zo'n quasi-diepzinnige tekst erbij. Waarmee ze (vermoed ik in ieder geval) diepzinnigheid en een rijk gevoelsleven willen etaleren, maar uit het oog verliezen dat het vooral overkomt als een krampachtige poging tot interessantdoenerij.



Dit is mijn winnaar voor vanmiddag: een wazige foto van een onbekend kindje met de tekst: 'it is easier to build up a child than it is to repair an adult.. choose your words wisely'. Braak.
" Ik met me dinnie op de bank"

En daarbij een prachtige foto van de dinnies 😝
Alle reacties Link kopieren
quote:buppps schreef op 14 juli 2012 @ 23:26:

" Ik met me dinnie op de bank"

En daarbij een prachtige foto van de dinnies 😝O,ja erg is dat!! en dan meestal vrouwen tussen de 30 en de 45..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Goddank heb ik geen facebook. En als ik dit alles zo lees, ga ik dat zo houden.

Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als jullie je zo ergeren aan jullie facebookvrienden, ze niet gewoon verwijderd worden.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:houston77007 schreef op 15 juli 2012 @ 00:10:

Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als jullie je zo ergeren aan jullie facebookvrienden, ze niet gewoon verwijderd worden.Het kan soms ook lekker zijn je even flink te ergeren... ('Heb je háár weer.... ' )
You don't have to fit into the format
nou die racist heb ik ook niet op mijn fb. Hij is een vriend van een vriend en als mijn vriend zo'n berichtje liked of er op reageert krijg ik dat ook te zien.

Als er een iemand in mijn netwerk zit die zelf racistische dingen zegt of post dan verwijder ik die persoon snel genoeg.

Van iemand die teveel babyfoto's post lig ik niet echt wakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:buppps schreef op 14 juli 2012 @ 23:26:

" Ik met me dinnie op de bank"

En daarbij een prachtige foto van de dinnies 😝
Alle reacties Link kopieren
Nog een leuke gezien vandaag: "xxx completed 15 minutes of meditation today".



Ook echt zo'n bezigheid die je meteen met de wereld wil delen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van moeders die meerdere keren per dag foto's plaatsen van hun kinderen. Ik heb dat nu ook geblokkeerd zodat ik het niet meer in de tijdlijn zie.



En inderdaad die stomme berichtjes als: wat een .... dag.....

Zonder uitleg....



En nu zijn er ook veel berichten met, het is hier 26/27 tot wel 40 graden! Heel irritant. (Ook al is dat meer omdat ik jaloers ben, haha)
Alle reacties Link kopieren
Heb iemand die altijd grappige dingen schrijft, althans er staat dan vaak #hihi achter. Echt wtf, ten eerste is het niet grappig (okee vind ik), ten tweede krijg ik jeuk van hihi.



Voorbeeld



Kleine man loopt al hele dag met 2 verschillende sokken aan #hihi





Echt, OPDONDEREN !
DTEEZ!
..
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 15 juli 2012 @ 21:23:

net ook weer iemand van mijn FB afgeknikkerd: JIEHAAA dochter 2 ( jaar of 4 ) is net bevallen van een gigadrol a la dochter 1 haha. Nu weer lekker slapen.





dochter 2 was klaarblijkelijk ziek en verstopt.



als je je herkend: sorry maar op dat soort info zit ik niet echt te wachten. wat erg..
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 15 juli 2012 @ 21:01:



Voorbeeld



Kleine man loopt al hele dag met 2 verschillende sokken aan #hihi





Echt, OPDONDEREN !





Vreselijk inderdaad!
You don't have to fit into the format
quote:Calm schreef op donderdag 12 juli 2012 15:49 Hier een muts die steeds dingen post over "natuurlijk ouderschap", de gevaren van vaccineren en andere opvoedkundige kreten die elkaar niet alleen tegenspreken maar ook totaal persoonlijk zijn en nergens op slaan!quote:Hier een muts die steeds dingen post over natuurlijk ouderschap de gevaren van vaccineren en andere opvoedkundige kreten die elkaar niet alleen tegenspreken maar ook totaal persoonlijk zijn en nergens op slaan!Dit dus! Voedende vrouwen, draagdoeken, dat er geen verloskundige of dokter bij de bevalling aanwezig zou moeten zijn want wij vrouwen hebben een oerkracht en kunnen dat prima zelf. Oh echt afschuwelijk Kan me ook niet voorstellen dat die man nog trek heeft in hun relatie door dat eeuwige natuurlijke moeder geleuter..




haha, deze stond aan het begin van het topic. Want een jankstukje zeg....dit durf(t) niet iedereen te kopieren..

Goh nou, het is ook echt spannend om een stukje dat een ander geschreven heeft te knippen/plakken. Als je echt ballen hebt schrijf je een persoonlijke brief aan de mensen die je gekwetst hebt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Laatst iemand die een gedicht aan haar moeder plaatste. Zelf geschreven, vol heftige emoties, persoonlijke voorvallen -en taalfouten...-. Dat begrijp ik niet. Dat is toch voor je móeder bedoeld? Gewoon gênant om te lezen. "kijk mij eens een lieve dochter zijn..." Bleh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jajajanneke schreef op 16 juli 2012 @ 06:43:

Laatst iemand die een gedicht aan haar moeder plaatste. Zelf geschreven, vol heftige emoties, persoonlijke voorvallen -en taalfouten...-. Dat begrijp ik niet. Dat is toch voor je móeder bedoeld? Gewoon gênant om te lezen. "kijk mij eens een lieve dochter zijn..." Bleh.Idd en vergeet niet 'aandacht'.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate19 schreef op 15 juli 2012 @ 22:12:

[...]



[...]





Dit dus! Voedende vrouwen, draagdoeken, dat er geen verloskundige of dokter bij de bevalling aanwezig zou moeten zijn want wij vrouwen hebben een oerkracht en kunnen dat prima zelf. Oh echt afschuwelijk Kan me ook niet voorstellen dat die man nog trek heeft in hun relatie door dat eeuwige natuurlijke moeder geleuter..



O,vreselijk lijkt me dat,gelukkig kom ik die niet tegen op mijn facebook.

Dergelijke topics sla ik op de horror en zwangerT pijler ook over als het even kan.

Ik krijg daar verschrikkelijke jeuk van.
Alle reacties Link kopieren
O gut wat triest er zit gewoon iemand een familieruzie uit te vechten op facebook..

Het is dat ik het niet kan maken maar anders zou ik een link plaatsen..
Alle reacties Link kopieren
Ene schoonzus gaat vreemd de ander plaatst het op facebook.

Intussen 50 reacties zegt er iemand: 'dit kun je beter niet op facebook zetten' zegt zij 'ik maak zelf wel uit wat ik op facebook zet iedereen weet het toch al'

Zegt haar zoon 'eens dat je dit niet op facebook moet zetten' zegt zij 'bemoei jij je er niet mee,beetje je moeder afvallen,gek.'
Alle reacties Link kopieren




Deze wordt nu weer veelvuldig gedeeld onder mijn FB vrienden ...zo jammer dat de maker niet weet hoe juli geschreven wordt.
Alle reacties Link kopieren
"Ene schoonzus gaat vreemd de ander plaatst het op facebook.

Intussen 50 reacties zegt er iemand: 'dit kun je beter niet op facebook zetten' zegt zij 'ik maak zelf wel uit wat ik op facebook zet iedereen weet het toch al'

Zegt haar zoon 'eens dat je dit niet op facebook moet zetten' zegt zij 'bemoei jij je er niet mee,beetje je moeder afvallen,gek.'"





Whaha
Loat goan!!!
Ik heb er eentje tussen zitten die de dag standaard begint met 'werken'.

'pffff, wéér slecht geslapen'. 'Pffff'. 'Werken'. 'klaar met werken'. Of hoe druk ze het wel niet heeft in het weekend met hond uitlaten, taxi spelen voor haar kinderen en hardlopen.



Op het dagelijkse 'weer niet/slecht geslapen' geklaag heb ik eens geantwoord of het niet eens tijd werd om een doorverwijzing te vragen naar een slaapkliniek of een b12/schildklier onderzoek. Daar wordt dan NIET op gereageerd he. Hou je commentaar dan ook eens voor je. Stom geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 16 juli 2012 @ 19:01:

Ik heb er eentje tussen zitten die de dag standaard begint met 'werken'.

'pffff, wéér slecht geslapen'. 'Pffff'. 'Werken'. 'klaar met werken'. Of hoe druk ze het wel niet heeft in het weekend met hond uitlaten, taxi spelen voor haar kinderen en hardlopen.

.



gheghe...zo ken ik er één die het altijd over de slecht werkende systemen op het werk heeft.

Alle reacties Link kopieren
quote:oehoeh schreef op 16 juli 2012 @ 18:37:

"Ene schoonzus gaat vreemd de ander plaatst het op facebook.

Intussen 50 reacties zegt er iemand: 'dit kun je beter niet op facebook zetten' zegt zij 'ik maak zelf wel uit wat ik op facebook zet iedereen weet het toch al'

Zegt haar zoon 'eens dat je dit niet op facebook moet zetten' zegt zij 'bemoei jij je er niet mee,beetje je moeder afvallen,gek.'"





Whaha



Ik heb me kostelijk vermaakt maar helaas heeft ze het toch maar verwijdert.

Klaar zou je denken maar nee ze is weer overnieuw begonnen.

"ik weet wel dat dit nog een staartje krijgt dat besef ik me heel goed door mensen die ik geblokt heb en via anderen op men fb loeren en de boel (verkeerd) doorbellen....
Alle reacties Link kopieren
En dan is haar eerste reactie op zichzelf: 'laat ze maar,eerlijk duurt het langst,ze hebbe zelf geen leve.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven