Viva, ga eens kijken op www.bokt.nl

05-02-2015 19:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is pas ECHT een groot forum waar HEEL veel geregistreerden staan. En die loopt praktisch nooit spaak. Het is tijd dat jullie eens in de leer gaan want jullie bakken er niets van.



Het lukt jullie maar niet om de boel hier op orde te krijgen.
quote:Blusher schreef op 06 februari 2015 @ 22:39:

Het EGF (Elle girl forum) is leuk. Zeker sinds de nieuwe layout. Je kunt niet alleen berichten citeren maar ook mensen taggen in een bericht, en berichten leuk vinden. Leeftijd is vooral 20-30 denk ik.Beetje jong met weinig levenservaring en kennis (voor pijlers als Geld en Recht of Werk en Studie) Volgens mij zitten er ook een hoop jonge meiden onder de 20.
quote:blijekip schreef op 06 februari 2015 @ 23:50:

[...]





Ik zal maar niet zeggen welke vooroordelen ik over de gemiddelde FOK gebruiker heb, maar het is heel wat anders dan jij beschrijft Wel wat meer in de buurt van minnie mouse en ze kunnen daar ook geen normale discussie voeren, alleen maar domme onzin berichten overal tussendoor.



Ik schrijf toch niet zoveel anders dan Minniemouse? Corpsstudenten, puisten en brallen. Alleen de nerdjes ontbreken



Elle lijkt me echt te jong. Ik ben een fossiel en erger me waarschijnlijk dood aan de 20-jarigen.
Juist dat stukje nerdjes en 17 jarigen mocht erbij en nog wat dingen, maar goed, het zijn allemaal vooroordelen! Wie weet wie er echt achter zit, kan me er niet vermaken iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven