viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het nou dat elke willekeurig forum waar ik op zit gewoon goed werkt en hier fout op fout?



Zit er hier dan zomaar iemand van de Viva mensen her en der ergens op te klikken ofzo??
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 februari 2015 @ 12:16:

Beste forummers,



We gaan dit specifieke probleem nu zo snel mogelijk oplossen en daarna verder werken aan nog meer fixes met betrekking tot de performance issues. Gister middag hebben we succesvol een deploy uitgevoerd en hiermee de grootste problemen opgelost m.b.t. de performance problemen op het forum.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA



Fixus performance issues deploy.

Boehoehoehoe



Kun je ook op een andere manier benadrukken dat ik qua leeftijd niet tot de doelgroep behoor? Want voor mij klinkt het als een schimmige geslachtsziekte...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 20 februari 2015 @ 16:39:

[...]





Fixus performance issues deploy.

Boehoehoehoe



Kun je ook op een andere manier benadrukken dat ik qua leeftijd niet tot de doelgroep behoor? Want voor mij klinkt het als een schimmige geslachtsziekte...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 februari 2015 @ 12:16:

Beste forummers,



We hebben zojuist de melding van Appelflap2015 nagekeken. Wat we nu aan de hand van de melding van Appelflap2015 hebben geconstateerd, is dat sommige mensen als ze inloggen op een "random" pagina landen. In het geval van Appelflap2015 kwam ze op de openbare profielpagina uit van een gebruiker. (sommige mensen landen op een topicpagina of een pijlerpagina).



We gaan dit specifieke probleem nu zo snel mogelijk oplossen en daarna verder werken aan nog meer fixes met betrekking tot de performance issues. Gister middag hebben we succesvol een deploy uitgevoerd en hiermee de grootste problemen opgelost m.b.t. de performance problemen op het forum.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVAMet alle respect.....u praat poep.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 20 februari 2015 @ 16:39:

[...]





Fixus performance issues deploy.

Boehoehoehoe



Kun je ook op een andere manier benadrukken dat ik qua leeftijd niet tot de doelgroep behoor? Want voor mij klinkt het als een schimmige geslachtsziekte...



Je bent niet de enige ik dacht ook ik snap hier geen ene sikkepit van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou inderdaad. Volgens mij staan de taalinstellingen niet goed bij de communitymanager. Meer Engels en/of jargon dan begrijpelijk Nederlands...
Communitymanager praat een IT'er na maar snapt er zelf ook de ballen van.
Alle reacties Link kopieren
Welk probleem is er precies opgelost dan? Want ik kon zojuist bijna 2 uur lang niet op het forum komen.
Er is vast een probleem opgelost, er zijn er waarschijnlijk ook weer twintig bijgekomen. Dat krijg je als het aapje het stekkertje verkeerd steekt.
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug zijn er bij sanoma toch een hoop ontslagen gevallen.



Waarschijnlijk hebben ze gewoon geen mankracht om altijd het forum in de gaten te houden.

Dus als er niemand is, of ze hebben allemaal vergadering, leggen ze het forum gewoon stil.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:Gingembre schreef op 20 februari 2015 @ 21:58:

Er is vast een probleem opgelost, er zijn er waarschijnlijk ook weer twintig bijgekomen. Dat krijg je als het aapje het stekkertje verkeerd steekt.zoals onderstrepen, avatars, smileys plaatsen, topics beginnen.....
F.U.
Best apart dat ze zo met hun gouden kip omgaan. Ze beseffen niet wat ze aan t kwijtraken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, ik kan wel blijven inloggen hier........ en ik hoef er niet eens voor uit te loggen. Volgens mij was er vroeger ooit een tijd dat het forum goed werkte, toch? Zeg Sanoma, als jullie nou geschikte ict'ers zoeken, stuur mij even een mailtje, heb een hele bak vol geschikte kandidaten die wèl capabel zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
ik heb het meest last van een wit blok waar eerst reclame stond en als ik ga scrollen heb ik dus een hele witte brede streep op het scherm. Links en rechts ervan zie ik dus stukken van het forum. als ik de pagina ververs is het weg totdat ik voorbij het reclameblokje ga scrollen en dan is ie er weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de deploy niet zo succesvol gisteravond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bitje zei het al: het ligt aan de servers. En ik snap er ook niks van.
quote:bonuhbakkie schreef op 21 februari 2015 @ 10:04:

Best apart dat ze zo met hun gouden kip omgaan. Ze beseffen niet wat ze aan t kwijtraken zijn.Of ze zijn wel realistisch. Gouden kip? Lamenielachu
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes plakken lukt niet, euvel nummer zoveel



Oja die tekst van die manager ofzo snap ik ook niet
Gisteren had ik ineens avatars, wat toch wel prettig is. Zoals ze er ineens waren, waren ze enkele minuten later ook ineens weer vertrokken???
quote:vla-flip schreef op 21 februari 2015 @ 12:35:

Gisteren had ik ineens avatars, wat toch wel prettig is. Zoals ze er ineens waren, waren ze enkele minuten later ook ineens weer vertrokken???High five! Zo gaat het hier ook
quote:viva-adam schreef op 20 februari 2015 @ 17:27:

[...]





Met alle respect.....u praat poep.







Overigens, ik weet niet of ik nu de goden ga verzoeken, draait het forum bij mij nu aardig.

Afgezien van het feit dat de pagina's af en toe wat langzaam laden.

Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk. Zodra ik een smiley wil zetten knalt mijn tekst al gelijk door en

kan ook niks meer veranderen.



Nog nooit zo'n slecht werkend forum meegemaakt en ik zit er op meerdere.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan weer op op het forum



Maar de vraag is voor hoelang?
quote:zonnebloemje schreef op 21 februari 2015 @ 15:57:

Ik kan weer op op het forum



Maar de vraag is voor hoelang?



Die vraag stel ik mezelf nu es ook elke keer als ik weer es een keer binnenraak.

Wanneer dat de guru zijn volgende middagdutje (of avonddutje of ochtenddutje) begint.
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 21 februari 2015 @ 14:21:

Verschrikkelijk. Zodra ik een smiley wil zetten knalt mijn tekst al gelijk door en

kan ook niks meer veranderen.



Nog nooit zo'n slecht werkend forum meegemaakt en ik zit er op meerdere.



maar blijkbaar kunnen sommigen weer wel smilies toevoegen..



Hoe????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven