Waarom heb jij geen avatar?

09-10-2015 21:51 254 berichten
Ik kom best vaak forummers tegen zonder avatar. Eigenlijk lees ik zelden de forumnaam, maar weet ik adhv het plaatje wie wie is (erg irritant als iemand van ava wisselt )



En eigenlijk vraag ik me af: Waarom heb jij geen avatar?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou, mij lukte het steeds niet. Had er een van een puppy ooit omdat dat de enige was die wel lukte.

Daarna nieuw forum en lukte helemaal niet meer. Toevallig van de week geprobeerd en weet foutmelding. En zie nu dit forum en denk vooruit nu eens met mobiel proberen... En gelukt!



Yeah!
Ik ben weltevree met mijn ava
Die heb je toch al een tijdje, SaveTheDay?
Alle reacties Link kopieren
Of dus niet. Zie alleen een draaiend zandloperding😝
quote:HelgaV schreef op 09 oktober 2015 @ 23:25:

Die heb je toch al een tijdje, SaveTheDay?Ja, eerst was ik een bloemetje
Alle reacties Link kopieren
Oh, te ongeduldig. 😁
Alle reacties Link kopieren
quote:Chi.caatje schreef op 09 oktober 2015 @ 23:25:

Of dus niet. Zie alleen een draaiend zandloperding😝Ik zie een meesje
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 09 oktober 2015 @ 23:18:

Pejeka leuke ava!!!Bless you, darling!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik zie een mooi pimpelmeesje, Chi.caatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik nu ook. 😊
Alle reacties Link kopieren
Nee, lukt niet. En omdat ik in eerste instantie al te lui ben om één toe te voegen, ben ik ook te lui om het via ipad of laptop te proberen.

Bedenk maar een leuk plaatje.

John Williams vind ik wel leuk hahaha
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het echt geen luiheid..... Maar ik geef er ook niet zo om...... Ik ben nl geen plaatje......nooit geweest... Daarom Enn; jouw trappende persoon past het beste...
Echt? Dat kan ik me al niet meer herinneren, Save. Heb je daar een plaatje van?
Alle reacties Link kopieren
quote:dojobo schreef op 09 oktober 2015 @ 23:34:

Bij mij is het echt geen luiheid..... Maar ik geef er ook niet zo om...... Ik ben nl geen plaatje......nooit geweest... Daarom Enn; jouw trappende persoon past het beste...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chi.caatje schreef op 09 oktober 2015 @ 23:29:

Ik nu ook. 😊Mooie ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja... Toch gelukt.
Alle reacties Link kopieren




Leuke ava!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk dat er steeds meer saaie grijze poppetjes verdwijnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 09 oktober 2015 @ 23:40:

Leuk dat er steeds meer saaie grijze poppetjes verdwijnen Goed idee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken mensen ook doordat ik een ava onthoud.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 09 oktober 2015 @ 23:41:

[...]



Goed idee!Ik heb vandaag een dag met heel veel goede ideeën Dit is denk ik mijn piek van deze maand
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo leuk joh, ik mag een hele nieuwe leerlijn gaan starten op mijn werk. En dan ook nog eens met mijn favoriete doelgroep
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 09 oktober 2015 @ 22:02:

Ik heb een tijdje een andere gehad, die vond 'men' eng, toen eentje die vond ik zelf te herkenbaar, die zag je in een volle trein zowat en daarna een wat saaiere maar daardoor kreeg ik het idee dat mensen mijn posts over het hoofd zagen. Dus nu deze, en deze bevalt me wel, geloof ik.Ik zie nu pas die leeuwenkop, dacht altijd dat de pluis er aan een kant een beetje af was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven