Wie is de mol (op Viva)

10-11-2016 19:29 64 berichten
Zo als er al is geopperd is, we worden in de gaten gehouden van buiten af



Ik kreeg vandaag een privébericht op FB. Na lang zoeken weten we wie Renate is. Tevens ben ik geblokt op de meeste Weggeefhoeken in onze regio Van mij dus geen inbreng meer



Maar de grote vraag is wie is de Mol op Viva forum.
Ik ben de viva gigolo.
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2016 @ 20:18:

[...]



Dat vind ik niet vreemd, wel dat ze dus uitgaan zoeken wie er achter een nickname zit, dan heb je duidelijk geen leven.Wie heeft er nou geen leven als je fb-groepen gaat lopen kopiëren op viva?
Maar een serieusw vraag: hoe zit dat met die viva groepen op FB? Mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Er wordt sowieso best wel meegelezen. Ik kreeg laatst een héél apart appje van een onbekend iemand over iets dat ik op het forum had gesproken. Heel erg inbreuk-op-privacy dus alle social media geblokkeerd en m'n VIVA-account laten anonimiseren. En nu dus deze nieuwe
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:SuzanneSuus schreef op 10 november 2016 @ 22:08:

Maar zat je op fb dan ook met een nick of met je eigen naam?



Als je bang bent dat hier je echte naam bekend wordt en je dat niiet wil kun je hier toch op anoniem gaan en een nieuwe nick aanmaken?Met mijn echte naam, daar denk ik wel over, maar dan meer omdat ik 1 van de beheerders persoonlijk ken en het dus moeilijker wordt om persoonlijke dingen te posten, omdat zij ze dus kan lezen.
quote:badmeester schreef op 11 november 2016 @ 00:30:

Maar een serieusw vraag: hoe zit dat met die viva groepen op FB? Mis ik iets?Nee hoor, geen viva groepen op FB zo ver ik weet. Dingen van FB komen hier terecht.
quote:LaFolie schreef op 11 november 2016 @ 04:57:

Er wordt sowieso best wel meegelezen. Ik kreeg laatst een héél apart appje van een onbekend iemand over iets dat ik op het forum had gesproken. Heel erg inbreuk-op-privacy dus alle social media geblokkeerd en m'n VIVA-account laten anonimiseren. En nu dus deze nieuwe Hoe doe je dat anonimiseren? Staan NL. Best persoonlijke dingen hier van mij.
quote:Goede-Fee schreef op 10 november 2016 @ 22:16:

[...]





Nou zo moeilijk is dat niet. Jij plakt wat en schrijft er soms bij hoe je reageert. Dan is het binnen 1 post te herkennen.Als ze er zo achter waren gekomen had ik het begrepen, maar ze hebben het dus over posten van maanden geleden in andere topics, ze hebben dus echt lopen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Breng Marcel nou niet op een idee!
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 11 november 2016 @ 07:43:

[...]



Hoe doe je dat anonimiseren? Staan NL. Best persoonlijke dingen hier van mij.Berichtje in het MOD-topic plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 11 november 2016 @ 07:45:

[...]



Als ze er zo achter waren gekomen had ik het begrepen, maar ze hebben het dus over posten van maanden geleden in andere topics, ze hebben dus echt lopen zoeken.Dat kun je ze ook niet kwalijk nemen. Als ze het kwaad willen verwijderen moeten ze wel eerst uitzoeken wie het is, he. Zo doen ze dat.
quote:Anoniem1111201601 schreef op 11 november 2016 @ 07:45:

[...]



Als ze er zo achter waren gekomen had ik het begrepen, maar ze hebben het dus over posten van maanden geleden in andere topics, ze hebben dus echt lopen zoeken.Zoeken? Gewoon op loepje klikken en ta-daaaah; al je berichten.
Wat een onbegrijpelijk non-topic zeg dit
quote:hamaika schreef op 11 november 2016 @ 15:48:

Wat een onbegrijpelijk non-topic zeg dit Wat begrijp je er niet aan? Kunnen we iets doen zodat je het wel begrijpt? Wat moet er uitgelegd worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven