Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me net aangemeld. Heb altijd wel een mening over dingen. Dus ook over produkten. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik, dwz mijn vriend die er nog niet vanaf weet ;), gaat de Gilette Fusion buzzen! Ik vind het echt leuk om te volgen hoe het werkt en vind het een superidee!



Ik wilde dat ik ooit eens zo'n idee had, net als hyves, of marktplaats.

Kun je rijk mee worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, n.a.v. dit topic heb ik me ook aangemeld.

Lijkt me leuk, ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
Alle reacties Link kopieren
Heeej... Ik lees dit nu pas!



Ik ben ook buzzer. Vind het tot nu toe erg leuk, al heb ik voor mijn gevoel nog niet veel gebuzzed. Heb 'Endymion Spring' gedaan, de drop, en verder nog niets. Het theater was niet iets voor mij...



Heb wel het boek van Lola Galley voor sinterklaas gehad en die vond ik echt gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook buzzer, maar eigenlijk ben ik nogal non-actief op het moment. Vond het een superleuk initiatief, maar op het moment heb ik het gewoon TE druk voor zoiets.



(Afstudeerstage, bijbaan, vriend, persoonlijke issues, sociaal leven, sport gazomaardoor).



Maar strakjes als ik afgestudeerd ben, wil ik wel eens echt actief gaan buzzen.
Alle reacties Link kopieren
En,hoveel pakken pampers hebben jullie gekregen,1,5 of nog meer;)
Alle reacties Link kopieren
Geen Pampers. Wel de Gilette Fusion Power. Mijn vriend is helemaal in de wolken, zo lachen :). Hij gaat nu douchen en zich scheren om te kijken hoe dat ding bevalt...

Ik moest eigenlijk scheerschuim voor hem halen bij de boodschappen, dus ik denk ik kijk nog even in de brievenbus of er wat in zit. En ja hoor, het Gilette pakket. Mét een bus scheerschuim. Scheelt weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren 2 pakken Pampers ontvangen. En ik moet zeggen, ze zitten perfect bij mijn zoontje, ze sluiten prima aan bij zijn buikje en rekken goed mee.
Een paar dagen geleden aangemeld. Ik ben benieuwd!!
Ik heb me ook net aangemeld.

Jammer dat ik net de pampers mis. Ik pas veel op een heel lief meisje,

ze bleef nog een nachtje:D

Ik heb er gisteren 1 geleend bij de buren;)



Ben heel benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Pampers en Gilette ontvangen. Bevallen allebei uitstekend. Alleen de aftershave balm schijnt te prikken.
Hoi,

Ik heb een vraagje aan alle doorgewinterde buzzers. Ik zit erover te denken om me ook in te schrijven als buzzer, het lijkt me wel leuk. Maar hoe gaat dat buzzen en dat rapporteren in zijn werk? Praten jullie echt met iedereen om je heen over de producten? Of gaat dat eigenlijk vanzelf, zoals je in het algemeen wel over nieuwe dingen praat? En die rapportage, gaat daar veel werk in zitten? Of is het gewoon een kwestie van een paar zinnen schrijven?

Bedankt voor jullie antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook ingeschreven, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gilette krijg je nu ook bij AH aan de kassa als proefmonster..



Soleil,het rapporteren kost niet veel tijd,ikzelf antwoord ook op elke mail die ik van hen krijg,hoe meer ze van je horen hoe beter:D



Buzzen gaat haast vanzelf,de Venco drop liep vanzelf,je zette het peilstation op een drukke plek,op je werk,op school,op straat ed en de mensen lusten wel drop vooral als het gratis proeven is;)ik was zo door de drop heen.



En hoe bevallen de nieuwe producten gilette en pampers?

Heeft er al iemand weer wat nieuws,ik niet:(
Alle reacties Link kopieren
Gilette bevalt bij paps erg goed (en bij mij dus ook ), hij is echt superglad.



Pampers ook prima, zoon klaagt in ieder geval niet:P
Ok, ik heb me ook maar ingeschreven. Ben benieuwd hoe het is en wat ik als eerste kan gaan buzzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag wel dat er buzzacties op komst zijn dit jaar : buggy voor baby's, iets voor moeders, krant. Ik ben denk ik bijna een jaar lid nu en heb nu t eerste buzzproduct, pampers. Er zijn niet zo heel veel te buzzen producten maar wel heel veel buzzers begreep ik. Maar ze hopen dat er steeds meer te buzzen zal gaan worden. Ik hoop het, t is een kleine moeite en leuk om te testen. (mits het een leuk product is natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Mocht je tevreden zijn over de Pampers (ik wel namelijk!), bij de Etos is nu de aanbieding drie pakken Pampers halen, twee betalen. Het rare is dat daar bij mijn Etos niet die Flexrups opstaat, maar een Duitse tekst over lekker slapen en zzzzzz erbij, maar het zijn dus wel dezelfde luiers als die we buzzen.

Ik werk niet bij Pampers, of bij de Etos :D

Iedereen een droog weekend gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben al jaren tevreden over pampers, en ga deze week ook ff snel naar de Etos. Heb nog rupsen zat maar alvast weer even inslaan want soms gaat t hard hier. Raar dat met wel of geen rupsen op het pak.Zijn ze dezelfde prijs dan als zonder rek?
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn al groter dus die buggy gaat mijn neus voorbij.Hoe weet je al dat dat gebuzzed word?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een (pas begonnen) buzzer! Ik was net te laat met inschrijven voor het buzzen van de pampers. IK wacht nog in spanning af wat dit jaar me gaat brengen.



Kun je ergens terugvinden wat er voor komend jaar op het programma staat??? Over die evt buggy? Ik kan er niets over vinden...of ik kijk niet goed dat kan natuurlijk ook. Weet iemand dit?



Groetjes, Josje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook begonnen, ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Nog niemand wat nieuws gebuzzed naast de pampers en gilette?

Word weer tijd voor iets nieuws;)
Alle reacties Link kopieren
Ja idd, wordt zeker tijd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook alweer een tijdje buzzer. Heb tot nu toe 2 boeken gebuzzed (en een prijd gewonnen :D voor beste buzzer van een campagne).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven