Windows Live Hotmail

25-07-2007 09:00 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik had eerst een gewoon hotmailaccount, maar nu heb ik ineens de nieuwe windows live hotmail-versie. Weet iemand hoe ik dit terug kan draaien? Ik kan er niets op vinden, hij is heel langzaam enz. Kortom ik kan er niet echt mee overweg en wil gewoon de oude versie terug! Wie weet hoe?



groetjes LL
Alle reacties Link kopieren
E-mails met een (emotionele) waarde kun je het beste bij belangrijk opslaan.

Alles wat ik daar bewaart heb staat er gewoon nog. Is wel zo prettig.
Bij mij is dus alles weg....ook alles in alle andere mappen!
Alle reacties Link kopieren
Ik baalde ook van die nieuwe Live Hotmail. Bij de switch van oud naar nieuw bleven wel al mijn mails gewoon bewaard. Nu ben ik sinds vanmorgen weer geswitched naar de oude Hotmail. Ik moest wel een aantal vragen beantwoorden waarom ik de nieuwe versie niet wilde gebruiken en nu heb ik gewoon weer m'n oude vertrouwde hotmail. Hoe ik er precies gekomen ben weet ik niet meer..:?....ik zal zo eens kijken of ik daar nog achter kan komen..
Alle reacties Link kopieren




quote: mylenevalerie reageerde





quote: Minoush reageerde



Ik weet wel hoe je het kan veranderen, maar het vervelende is dat hij het eens in de zoveel tijd weer automatisch (ongevraagd, grr) omzet naar dat Live mail. Dan moet je het dus steeds weer terug zetten. Als iemand weet hoe je dát voorkomt hoor ik het graag....



Maar zo verander je het (voor voorlopig): Je gaat als je in je inbox zit naar de knop "Options" dan naar "meer opties" (geloof ik, ik kan het er nu niet bijhalen want ik heb dus alwéér geswitcht). Dan "Switch back to msn hotmail"

Dan krijg je een bericht dat ze het jammer vinden dat je niet tevreden bent enz.. daar klik je weer op "switch". Dan krijg je een vragenlijstje voorgeschoteld, als je daar geen zin in hebt staat in het blauw iets zodat je het niet hoeft in te vullen, daar klik je op. Als het goed is, is het nu veranderd en anders moet je even opnieuw inloggen en is het dan veranderd.


Dat was voorheen wel. Tenminste, ik heb het een keer meegemaakt en toen kon ik hem weer terug zetten. Toen kreeg ik ook direct antwoord hoe ik het moest doen. Ik heb nog geen antwoord dus ........



Oja nu gekeken maar die functie zit er nu niet meer bij.



Hm, vreemd... weet je het zeker? Ik heb het zelf namelijk gister nog gedaan en toen werkte het.



(Ik heb het inmiddels denk ik ongeveer 4 keer terug gezet in ongeveer twee maanden tijd, dus het valt eigenlijk wel mee...maar irritant blijft het wel)

dikke vette mosterd dus...;)
Alle reacties Link kopieren
Whopper,

Het lukt mij niet om en mailadres voor je te achterhalen. Wel kwam ik op deze site: feedback. live. com en dan zonder spaties. Dar kan je in ieder geval wel eenvraag vandaan sturen.

Succes. Mails kwijt zijn is niet leuk. Ik hoop dat het goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie nu pas dat feedback niet voor problemen is. Er zit als het goed is aan de linkerkant van de pagina een helpoptie, misschien via die knop?
Alle reacties Link kopieren
Ok ik ben eruit. kan het niet uitstaan als ik iets niet kan vinden.

Als je naar deze link gaat



https:// account. live.com/ HelpCentral. aspx? mkt=nl-nl

(zonder spaties) en dan op een willekeurige vraag klikt, staat er rechtsonder het scherm meer help. Als je daarop klikt en dan op technische ondersteuning kom je bij een online formulier.
Dank je wel! Ik heb inmiddels via het messengerformulier (waar ik ook niet meer in kom) een klacht ingediend en ook maar gelijk over hotmail. Als ze er daar neit op terug komen probeer ik jouw optie even.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een hele poos een vraag over deze versie.

Eerder met het oude account als ik een mail aan meerdere personen wilde versturen kreeg ik gewoon rechts in beeld mijn lijst met favoriete contact personen. Die lijst kan ik nu nergens meer vinden, als ik een mail verstuur en een letter intyp krijg ik gewoon een lijstje met de namen die beginnen met die letter.

Ik wil gewoon die volledige lijst zien, dat werkte veel makkelijker maar vooral sneller.

Weet iemand of dit nog kan?

Ik heb ook geprobeert om contact te zoeken maar kan ook nergens een contactformulier vinden, de optie heir een paar berichtjes boven werkt bij mij niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zwaar irritant dat het lijstje rechts met favourite cont.pers. weg is. Moet ik in die lange lijst van al mijn cont. pers. zoeken. Ik stuur daar vanmiddag nog een klacht over naar hotmail. Die functie was zo handig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vanmorgen een melding voor ik naar het postvak in ging, 'Live Mail esta aquí' (heb hem in het Spaans om te oefenen :)). Ik kon kiezen of ik door wilde naar mijn postvak in van Live, of iets anders (die begreep ik niet helemaal hihi). Ik heb maar op die andere geklikt en dat was goed, nog steeds de oude versie. Ben bang dat dat wel een regelmatig terugkerend fenomeen gaat worden...



Behalve handmatig doorsturen naar mijn Gmail is er geen handigere manier om alles toch te bewaren zeker? Voor de zekerheid...
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat ik niet de enige ben waar hotmail/msn/msn groepen er nu uitligt...?? Hoop maar dat het niet te lang duurt, want ik wacht op een 'belangrijk' mailtje!
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat ik niet de enige ben waar hotmail/msn/msn groepen er nu uitligt...?? Hoop maar dat het niet te lang duurt, want ik wacht op een 'belangrijk' mailtje!
Ik lag er ook uit. Heb je ergens een mailtje opgeslagen waar je de link kunt vinden?

Gelukkig ik wel zodat ik toch op de groep terecht kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die staat bij mijn favorieten, maar kan er toch niet in. Maar dat maakt voor vandaag niet zoveel uit.



Vind trouwens de nieuwe versie ook (nog) niks...
Alle reacties Link kopieren
Hier doet alles het ineens weer :D (haha, maar 'het' mailtje nog niet binnen, maar diegene lag er wrschl. zelf ook uit natuurlijk... )
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik ook zo hinderlijk vind? Ik heb mijn pc goed beveiligd. Voorheen kon ik wel van bekenden gewoon hun mail openen en de foto´s of bijlagen direct zien. Nu is het automatisch door hotmail beveiligd, je ziet het niet, moet je apart aanklikken dat je accoord gaat om te openen. Ik vind het er allemaal niet gemakkelijker op geworden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrrrrrrr... ik kan sinds gisteravond weer niet in Hotmail. Ben ik de enige met dit probleem of is het weer 'bal'?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er gewoon opkomen maar er zijn er meerdere die er niet opkunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal.



leve live hotmail...NOT

Ik heb al jaren een hotmail account, idd nu de live hotmail versie waar ik wel goed mee uit de voeten kan. maar sinds vrijdag kan ik niet meer bij mijn mail komen. als ik via msn naar postvak in ga, zie ik de eerste pagina en ik kan zien dat ik mail binnen heb gekregen, maar binnen enkele seconden geeft hij een foutmelding aan en sluit hij automatisch af... aaarrghh ik wordt er echt niet goed van! ik heb het (niet overdreven al vaker dan 50x geprobeerd)



herkent iemand dit? of heeft iemand tips?

poekie kun je weer in je hotmail? en hoe uiten de problemen zich bij jou?



en nu ik toch bezig ben mn frustratie van me af te typen... het zou ook fijn zijn als je hotmail zou kunnen benaderen met een contact formulier zonder weer 1 uur verder te zijn, alleen al met uitvogelen hoe je dit kan doen.

en hoe ironisch ik kan zien dat ik reactie heb VIA DE MAIL WAAR IK NIET INH KAN!



allemaal succes ik hoop dat het snel opgelost is.

groetjes x mandy
Alle reacties Link kopieren
ps. ik kan wel gewoon msn-en



x mandy
Alle reacties Link kopieren
hey nog even 1 vraagje... ik kan nu niet achterhalen hoe ik via een fromulier een klacht/ probleem naar hotmail kan aangeven.(ik heb de vorige naar windows gestuurd)

ik zag dat supra een link had gestuurd, maar deze krijg ik niet geopend.



kan iemand mij hiermee helpen?



groetjes mandy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb windows life trouwens gewoon weer omgezet naar hotmail.

Dat kan heel eenvoudig..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er weer in... whoeiii!
Nou, ik ben eruit hoor; ik heb eens ingelogd op de computer van mijn man en daar kon ik er wel gewoon in  en al mijn mails waren er nog:D

Nu blijfkt er dus iets te zijn met de beveiliging van mijn computer (niet de pop-ups, maar iets anders) waardoor ie gewoon de helft van het scherm niet weergeeft.



Ben erg blij dat ik mijn mails terug heb!
Alle reacties Link kopieren


Ik heb windows life trouwens gewoon weer omgezet naar hotmail.

Dat kan heel eenvoudig..




Kan jij mij dat dan heeeeel eenvoudig uitleggen?

Niet te moeilijk hoor , ben maar een blonde huisvrouw ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven