Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
als je een vrije p hebt: spruw
Alle reacties Link kopieren
Vrije L: sluw
Alle reacties Link kopieren
Verslaafd!

Ik zit de hele dag met mijn neus op mijn telefoon en ik ben nog eens heel slecht ook. Het lukt mij nooit om hele lange woorden te maken, helaas mijn random tegenstanders altijd wel :-D
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik meld me ook! Wat een leuk spelletje is het zeg!!

Maarre weet iemand ook of je, voordat je het woord daadwerkelijk speelt, hoeveel punten het oplevert?
quote:Jojo2008 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:00:

Ja, ik meld me ook! Wat een leuk spelletje is het zeg!!

Maarre weet iemand ook of je, voordat je het woord daadwerkelijk speelt, hoeveel punten het oplevert?Dat kan je toch gewoon zelf optellen?
quote:Pompadoer schreef op 05 oktober 2011 @ 17:51:

[...]





? het is gewoon scrabble, wat snap je dan niet?Hoe t werkt. Ik krijg bijv. td, lk, gh etc op mijn scherm en dan onderin wat letters. Probeer ik die te verplaatsen, krijg ik foutmelding. Heb toch echt nederlandse versie gedownload (voor android)
Alle reacties Link kopieren
quote:_maris_ schreef op 05 oktober 2011 @ 17:40:

Voor de mensen die nog een potje erbij willen: invite me!



Haaai80 (met drie A's)



Ik ben best goed



Aah, nou snap ik waarom je ineens anders heet .



Weet waar je aan begint voor je haar uitnodigt hoor, ze is echt HEEL goed. We spelen al maanden en ik heb nog niet één keer gewonnen.



Misschien ben ik wel HEEL slecht, ook tegen andere vriendinnen verlies ik altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 05 oktober 2011 @ 18:01:

[...]





Dat kan je toch gewoon zelf optellen?Klopt, maar het zou handig zijn als het ergens zou staan Heel lui, i know.
quote:Marahbloem schreef op 05 oktober 2011 @ 18:04:

[...]





Hoe t werkt. Ik krijg bijv. td, lk, gh etc op mijn scherm en dan onderin wat letters. Probeer ik die te verplaatsen, krijg ik foutmelding. Heb toch echt nederlandse versie gedownload (voor android)Dat snap ik ook niet. Ik heb een iphone en die app werkt perfect bij mij, je sleept de letters gewoon naar de juiste plaats.
Ik krijg ook geen td, gh etc op mijn scherm. Gewoon een ouderwets scrabblebord en onderin letters om te plaatsen (iPhone).
Alle reacties Link kopieren
heb het net 2 dagen en het is erg verslavend!



voor wie wil sammiesan is mijn naam, vind het leuk om het tegen veel mensen te spelen!
quote:abc schreef op 05 oktober 2011 @ 18:05:

[...]





Aah, nou snap ik waarom je ineens anders heet .



Weet waar je aan begint voor je haar uitnodigt hoor, ze is echt HEEL goed. We spelen al maanden en ik heb nog niet één keer gewonnen.



Misschien ben ik wel HEEL slecht, ook tegen andere vriendinnen verlies ik altijd.Aahhh schatje
Ik zet mn eigen naam weer terug hoor, heb nu genoeg uitnodigingen Wel superleuk!!
Alle reacties Link kopieren
Maris is inderdaad goed! En snel!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iPhone. In het veld zie ik wel gekleurde vakjes met TL (triple letterwaarde), DL (dubbele letterwaarde), TW (triple woordwaarde), DW (dubbele woordwaarde) maar dat bedoel je denk ik niet Marahbloem?
Ik speel t ook!!! Echt verslavend!!!
Alle reacties Link kopieren
ook schuldig, omdat m'n vriend me dwong om het te downloaden :P en nu ben ik verslaafd.
Alle reacties Link kopieren
Yep, hier ook een verslaafde. Check mijn nick als je wilt spelen.



Heb altijd veel games open omdat er inderdaad een hoop niet reageren na het starten of het gewoon een dag kunnen laten liggen....
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap het ook niet :( Maar daarom weer verwijderd..
Internagelaktisch
Ik vind het wel leuk maar toch blijkbaar een stuk minder leuk dan sommige anderen. Ik speel om de paar dagen/weken een spelletje, en nooit meer dan 1 tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vin, je hebt een uitnodiging!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zoo blij dat ik geen iPhone heb.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_airecolette_ schreef op 05 oktober 2011 @ 18:14:

Maris is inderdaad goed! En snel!



Valt mee hoor, met die goedheid. Wie is Keukenblok? Die is ook goed



En dat ik snel ben, is niet altijd zo hoor. Ik werk namelijk ook wel eens

(alhoewel ik 'm dan wel meeneem naar het toilet om tijdens het plassen even een woordje te leggen )
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2011 @ 18:20:

Vin, je hebt een uitnodiging!Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maris, je hebt 1 letter fout staan in mijn WF naam, maar dat ben ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven